Jõnksutamine kiirendades

Kõige klassikalisemad Saabid
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#26

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
To mart96. See ju tavaline karpa, mida on seal sellist, et võimalik peeti keerata. Karbusse juba 10a alates lahti ja kokku lapatud. Ja muide ma ei ole mingi oskamatu vend. Nii maha ei tasu teha kui isiklikult ei tunne.

Ma arvan, et see soovitus oli siiski mulle suunatud ;) see, et sina pool elu karbusse lahanud oled - no seda parem sul ju :D

Kuna elan kesklinnas, tiheda liiklusega tänava ääres, siis ei ole üldsegi mitte huvi hakata pihta mingi suurema remondiga siin lageda taeva all ja talvise tuule käes. Loodan masina enamvähem sõitma saada ja kuhugi rahulikumasse ja varjulisemasse kohta toimetada - nt. mõne oskaja juurde, kui endal mõistus otsa saab.......
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#27

Kui sõitma saad, siis võtad võtmed-jupid kaasa ja kolid Mustika maa-alusesse parklasse..;) soe ja valge kah, kui ilusti lambi alla pargid..:P
Küünlavahetusega olen ma ise ka käsikaudu hommiku pimedas tegelenud, niiet midagi rasket seal pole. Kogu selle juhtmete-küünalde-jagajakaante-rootorite vahetus ei tohiks küll eriti üle 15-20 minuti võtta..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#28

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
To mart96. See ju tavaline karpa, mida on seal sellist, et võimalik peeti keerata. Karbusse juba 10a alates lahti ja kokku lapatud. Ja muide ma ei ole mingi oskamatu vend. Nii maha ei tasu teha kui isiklikult ei tunne.

Kurat tüüpiline eestlane.
Ennem kui solvunult punasena seletama hakkad, vaata ikka hoolega eelnevaid postitusi ja püüa eesti keelest aru saada.

Mina sind ei tunne ja ei tahagi tunda, sinu oskusi ja teadmisi pole ka kunagi arvustanud.
Enda arvates andsin ma soovitusi ALI nimelisele , kes oli hädas. Ja kuna mees ütles et see tal esimene auto ja küünalde kättesaamine valmistas juba raskusi, siis loogiliselt on mõtet karpat mitte puutuda.
Mis seal karbussis rasket on-vot mina ka ei tea, aga minu SAAB 96 karbussi võtsid Laki Tuningu mehed aastaid tagasi lahti, kokku panid kaks kuud ja lõpuks pidin ikkagi ise köögilaua peal selle uuesti lahti/kokku panema. Siis alles auto käivitus. Ja olles töötanud 5 aastat automüüjana-nägin ja kuulsin pidevalt, kuidas töökoja vennad kurtsid, et inimene toob auto alles siis esindusse, kui ennem naabri Sergeid ja Oskarid on seal peal kätt harjutanud.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#29

Algselt postitas: mart96


Mis seal karbussis rasket on-vot mina ka ei tea, aga minu SAAB 96 karbussi võtsid Laki Tuningu mehed aastaid tagasi lahti, kokku panid kaks kuud ja lõpuks pidin ikkagi ise köögilaua peal selle uuesti lahti/kokku panema.

toodi mullegi yks 96 vaadata ja mida ma nägin, et karbussi kyljes polnud varrast, mis automaattoore yhendaks seguklapiga. ja jagajas kontaktihaamrit ka polnud ja jagaja vaakumregulaatorisysteem oli täiesti liikumatu. aga auto sõitis ja inimene käis iga päev tööl. esialgse seadega õnnestus poole tunni jooksul kylm auto käima saada.
no ikka juhtub:P

edit: muidugi kiireduspumba membraan lasi ka täiesti läbi ja kiirenduspumba tyys oli täiesti umbes.
nyyd sai vist kõik!?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#30

Nu vot. Saabianti käest sain uued juhtmed ja jagaja kaane. Vahetasin ära......tutkit. Hädaga veab käima küll, kuid võtab ainult paar silindrit tööle - köhib ja turtsub mis hirmus. Sõitmisest on veel asi kaugel...... äkki siis ikka küünlad?
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2308
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#31

loen ja imestan, kus inimesed ikka vastikult kergelt vihastuvad...

võtke asja rahulikumalt! tegelt ka!:)
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#32

Algselt postitas: Cyber
..
Küünlavahetusega olen ma ise ka käsikaudu hommiku pimedas tegelenud, niiet midagi rasket seal pole. Kogu selle juhtmete-küünalde-jagajakaante-rootorite vahetus ei tohiks küll eriti üle 15-20 minuti võtta..:)

Kunagi kui esimest korda mitsul hakkasin küünlaid vahetama, siis läks 2 päeva :D - ostsin mingist kodutarvete poest küünlavõtme, ühe küünla sain korda, teise peal keerasin võtme T-käepideme maha. Järgmine päev läksin poodi võtit vahetama, niimoodi korra veel. 3ndaga sain küünlad vahetatud - olid ikka sunnikud mõnusalt kinni küpsenud (ja müüakse ikka lahedaid tööriistu :gun: )
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#33

Nonii. Küünald kah vahetatud. Ikka sama.....

Kuid - kas jagajast küünaldele minevatel juhtmetel on mingi kindel järjekord olemas?
Sest kui neid vahetada, siis mingit pidi töötab veidi paremini, st. mootor jääb tööle, aga käivad vist ainult paar silindrit ja teeb sapaka häält......mingit teistpidi jälle ainult köhib korra ja ei tee midagi.............

kui juhtmetel on mingi järjekord, siis võiks keegi mind selles osas valgustada :)
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#34

Algselt postitas: ALI
Nonii. Küünald kah vahetatud. Ikka sama.....

Kuid - kas jagajast küünaldele minevatel juhtmetel on mingi kindel järjekord olemas?
Sest kui neid vahetada, siis mingit pidi töötab veidi paremini, st. mootor jääb tööle, aga käivad vist ainult paar silindrit ja teeb sapaka häält......mingit teistpidi jälle ainult köhib korra ja ei tee midagi.............

kui juhtmetel on mingi järjekord, siis võiks keegi mind selles osas valgustada :)

Loomulikult on järjekord. Mina 900 järjekorda ei tea, ehk targemad teavad valgustada. Võid ka katseeksitusmeetodiga: tõsta neil kahel pütil, mis ei tööta juhtmed ümber.

EDIT:
kui inglismanide keelt jagad, siis võib lisatud lingi taga peituv sulle bensu süütamise loogika ehk piltlikumalt selgeks teha.
http://auto.howstuffworks.com/ignition-system.htm
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#35

Algselt postitas: ALI
kas jagajast küünaldele minevatel juhtmetel on mingi kindel järjekord olemas?

Lisatud failid
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#36

Vabandan kaas foorumlaste ees:(. Ei jäänd kuskilt silma, et ALI-l alles esimene auto. Ära loe nii kiiresti:fight:
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#37

Tänud aljoga-le :thumb: joonise eest. Kahjuks on tulemus ikka sama. Ainult paar silindrit töös ja köhib.

suure antud lingist ja "puust ja punaseks ette" joonisest, teen mina järeldused, et viga võib siis olla rootoris - et mingid klemmid ei anna kontakti.......kas on märjad või oksüdeerunud :freak:
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#38

Nii, küünlad, juhtmed ja jagaja kaas vahetatud. Juhtmed kah õiges järjekorras... Rootor veel jäänud. Kas süütepoolist jagajasse tulev juhe sai ka vahetatud?

Mittekäivitumise tõttu on küünlad märjad ja silinder benssu täis? Kärts starterit ilma küünaldeta äkki?

Äkki peaks sellele autole kambaka tegema? Käiks ähvardava näoga ümber auto kambakesi ..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#39

Algselt postitas: Cyber
Kas süütepoolist jagajasse tulev juhe sai ka vahetatud?

Äkki peaks sellele autole kambaka tegema? Käiks ähvardava näoga ümber auto kambakesi ..:)

Kõik viis juhet vahetatud.....

Ma juba ähvardasin teda, et kui kaua plõksib, siis müün maha :P

Täna ei viitsi enam muterdada kah, lähen hoopis sõbrantsiga piljardit mängima....:)
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#40

Tihtipeale ongi nii, et tuleb minna ja muid asjatoimetusi teha. Usun, et homme käib sul see aparaat nagu kellavärk :). Kuivavad küünlad ära jne.
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#41

Tundub tõesti, et hommik on õthust targem...:) Täna teeb juba peaaegu normaalset häält ( külmast peast ) ja sõitagi saab. Eks näis, kuidas edasi käitub.
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#42

kõik justkui viitaks küünaldeveale - mis marki küünlad sisse panid ja kas olid tutikad või kasutatud?
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#43

Uued NGK küünlad panin. Vanad olid mingid BERU-ultra- d ja üsna tahmased.

Aga samas jampsis ta eile ka uute küünaldega.........täna mitte.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#44

Kas süütepooli kõrgepinge auk on oksiidist puhas?
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#45

kui sa ise pole juhtmeid (kasvõi ekslikult) ringi löönud ja kui varasemalt töötas ja mingist päevast hakkas ise tututama, kui kiirendades (koormuse tõus) hakkab tututama ja kui sul on (eeldatavasti) vanat tüüpi kontaktidega jagaja ja mis jutud-möllud kõik veel kokku, siis pakun et sul saab äda olla kas kontaktides (kontaktivahe) või kondensaatoris mis on saanud mingit moodi vett sisse. sarnane anomaalia oli minu küülikuga, kelle mootor peale remonti enam ei käivitunud. peale pikki otsinguid selgus, et kondensaatorisse oli vanadusest kokkutõmmanud juhtmeisolaatorist ja vahepealsest mootori ebaloomulikust asendist tulenevalt sattunud veidi vett ja kondekas oligi õhtal. minu arust koormuse ajal sädeme nõrgaks jäämine viitab lõpnud kondensaatorile ja sekundaarselt ka äkki selle lõppemisest tulenenud mustunud kontaktidele vms? (parandage mind kes oskab, kuna üldiselt ma "juhet kardan" ja võin ka mööda panna)
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#46

Krt, mul peaks kusagil kapipõhjas isegi täiesti tuttuued kontaktid vedelema. Üritan meeles pidada ja järele vaadata. Siis võib sooritada väikese kaubavahetuse( :beer: ), kui huvi on...;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#47

Algselt postitas: Cyber
Krt, mul peaks kusagil kapipõhjas isegi täiesti tuttuued kontaktid vedelema. Üritan meeles pidada ja järele vaadata. Siis võib sooritada väikese kaubavahetuse( :beer: ), kui huvi on...;)

Vabalt võib. Mul on mingeid roolilati külge käivaid jubinaid......ei tea täpset nime :P, üle, kui vaja.


Täna sõitsin 100 km maha. Maanteel ja linnas. Ei teind teist nägugi, nagu polekski kunagi midagi olnud. Samas võib jälle mingi padukas tulla ja kamm otsat pihta hakata.....
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#48

Ju siis ikka suurem viga sai eemaldatud... ära seisma jäta paevadeks.. käi vahepeal ja tee pai..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta