2. leht 2-st
Jõnksutamine kiirendades
Postitatud: E Dets 12, 2005 14:05
Postitas andreas
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
To mart96. See ju tavaline karpa, mida on seal sellist, et võimalik peeti keerata. Karbusse juba 10a alates lahti ja kokku lapatud. Ja muide ma ei ole mingi oskamatu vend. Nii maha ei tasu teha kui isiklikult ei tunne.
Ma arvan, et see soovitus oli siiski mulle suunatud

see, et sina pool elu karbusse lahanud oled - no seda parem sul ju
Kuna elan kesklinnas, tiheda liiklusega tänava ääres, siis ei ole üldsegi mitte huvi hakata pihta mingi suurema remondiga siin lageda taeva all ja talvise tuule käes. Loodan masina enamvähem sõitma saada ja kuhugi rahulikumasse ja varjulisemasse kohta toimetada - nt. mõne oskaja juurde, kui endal mõistus otsa saab.......
Jõnksutamine kiirendades
Postitatud: E Dets 12, 2005 16:13
Postitas Cyber
Kui sõitma saad, siis võtad võtmed-jupid kaasa ja kolid Mustika maa-alusesse parklasse..

soe ja valge kah, kui ilusti lambi alla pargid..

Küünlavahetusega olen ma ise ka käsikaudu hommiku pimedas tegelenud, niiet midagi rasket seal pole. Kogu selle juhtmete-küünalde-jagajakaante-rootorite vahetus ei tohiks küll eriti üle 15-20 minuti võtta..

Jõnksutamine kiirendades
Postitatud: E Dets 12, 2005 16:24
Postitas mart96
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
To mart96. See ju tavaline karpa, mida on seal sellist, et võimalik peeti keerata. Karbusse juba 10a alates lahti ja kokku lapatud. Ja muide ma ei ole mingi oskamatu vend. Nii maha ei tasu teha kui isiklikult ei tunne.
Kurat tüüpiline eestlane.
Ennem kui solvunult punasena seletama hakkad, vaata ikka hoolega eelnevaid postitusi ja püüa eesti keelest aru saada.
Mina sind ei tunne ja ei tahagi tunda, sinu oskusi ja teadmisi pole ka kunagi arvustanud.
Enda arvates andsin ma soovitusi ALI nimelisele , kes oli hädas. Ja kuna mees ütles et see tal esimene auto ja küünalde kättesaamine valmistas juba raskusi, siis loogiliselt on mõtet karpat mitte puutuda.
Mis seal karbussis rasket on-vot mina ka ei tea, aga minu SAAB 96 karbussi võtsid Laki Tuningu mehed aastaid tagasi lahti, kokku panid kaks kuud ja lõpuks pidin ikkagi ise köögilaua peal selle uuesti lahti/kokku panema. Siis alles auto käivitus. Ja olles töötanud 5 aastat automüüjana-nägin ja kuulsin pidevalt, kuidas töökoja vennad kurtsid, et inimene toob auto alles siis esindusse, kui ennem naabri Sergeid ja Oskarid on seal peal kätt harjutanud.
Jõnksutamine kiirendades
Postitatud: E Dets 12, 2005 16:32
Postitas ivomets
Algselt postitas: mart96
Mis seal karbussis rasket on-vot mina ka ei tea, aga minu SAAB 96 karbussi võtsid Laki Tuningu mehed aastaid tagasi lahti, kokku panid kaks kuud ja lõpuks pidin ikkagi ise köögilaua peal selle uuesti lahti/kokku panema.
toodi mullegi yks 96 vaadata ja mida ma nägin, et karbussi kyljes polnud varrast, mis automaattoore yhendaks seguklapiga. ja jagajas kontaktihaamrit ka polnud ja jagaja vaakumregulaatorisysteem oli täiesti liikumatu. aga auto sõitis ja inimene käis iga päev tööl. esialgse seadega õnnestus poole tunni jooksul kylm auto käima saada.
no ikka juhtub:P
edit: muidugi kiireduspumba membraan lasi ka täiesti läbi ja kiirenduspumba tyys oli täiesti umbes.
nyyd sai vist kõik!?
Jõnksutamine kiirendades
Postitatud: E Dets 12, 2005 16:37
Postitas andreas
Nu vot. Saabianti käest sain uued juhtmed ja jagaja kaane. Vahetasin ära......tutkit. Hädaga veab käima küll, kuid võtab ainult paar silindrit tööle - köhib ja turtsub mis hirmus. Sõitmisest on veel asi kaugel...... äkki siis ikka küünlad?
Jõnksutamine kiirendades
Postitatud: E Dets 12, 2005 16:37
Postitas NO FEAR
loen ja imestan, kus inimesed ikka vastikult kergelt vihastuvad...
võtke asja rahulikumalt! tegelt ka!:)
Jõnksutamine kiirendades
Postitatud: E Dets 12, 2005 17:37
Postitas Tan
Algselt postitas: Cyber
..
Küünlavahetusega olen ma ise ka käsikaudu hommiku pimedas tegelenud, niiet midagi rasket seal pole. Kogu selle juhtmete-küünalde-jagajakaante-rootorite vahetus ei tohiks küll eriti üle 15-20 minuti võtta..
Kunagi kui esimest korda mitsul hakkasin küünlaid vahetama, siis läks 2 päeva

- ostsin mingist kodutarvete poest küünlavõtme, ühe küünla sain korda, teise peal keerasin võtme T-käepideme maha. Järgmine päev läksin poodi võtit vahetama, niimoodi korra veel. 3ndaga sain küünlad vahetatud - olid ikka sunnikud mõnusalt kinni küpsenud (ja müüakse ikka lahedaid tööriistu

)
Jõnksutamine kiirendades
Postitatud: E Dets 12, 2005 18:27
Postitas andreas
Nonii. Küünald kah vahetatud. Ikka sama.....
Kuid - kas jagajast küünaldele minevatel juhtmetel on mingi kindel järjekord olemas?
Sest kui neid vahetada, siis mingit pidi töötab veidi paremini, st. mootor jääb tööle, aga käivad vist ainult paar silindrit ja teeb sapaka häält......mingit teistpidi jälle ainult köhib korra ja ei tee midagi.............
kui juhtmetel on mingi järjekord, siis võiks keegi mind selles osas valgustada

Jõnksutamine kiirendades
Postitatud: E Dets 12, 2005 18:38
Postitas suur
Algselt postitas: ALI
Nonii. Küünald kah vahetatud. Ikka sama.....
Kuid - kas jagajast küünaldele minevatel juhtmetel on mingi kindel järjekord olemas?
Sest kui neid vahetada, siis mingit pidi töötab veidi paremini, st. mootor jääb tööle, aga käivad vist ainult paar silindrit ja teeb sapaka häält......mingit teistpidi jälle ainult köhib korra ja ei tee midagi.............
kui juhtmetel on mingi järjekord, siis võiks keegi mind selles osas valgustada
Loomulikult on järjekord. Mina 900 järjekorda ei tea, ehk targemad teavad valgustada. Võid ka katseeksitusmeetodiga: tõsta neil kahel pütil, mis ei tööta juhtmed ümber.
EDIT:
kui inglismanide keelt jagad, siis võib lisatud lingi taga peituv sulle bensu süütamise loogika ehk piltlikumalt selgeks teha.
http://auto.howstuffworks.com/ignition-system.htm
Jõnksutamine kiirendades
Postitatud: E Dets 12, 2005 18:55
Postitas aljoga
Algselt postitas: ALI
kas jagajast küünaldele minevatel juhtmetel on mingi kindel järjekord olemas?
Lisatud failid
Jõnksutamine kiirendades
Postitatud: E Dets 12, 2005 19:31
Postitas S9K
Vabandan kaas foorumlaste ees:(. Ei jäänd kuskilt silma, et ALI-l alles esimene auto. Ära loe nii kiiresti:fight:
Jõnksutamine kiirendades
Postitatud: E Dets 12, 2005 19:49
Postitas andreas
Tänud aljoga-le

joonise eest. Kahjuks on tulemus ikka sama. Ainult paar silindrit töös ja köhib.
suure antud lingist ja "puust ja punaseks ette" joonisest, teen mina järeldused, et viga võib siis olla rootoris - et mingid klemmid ei anna kontakti.......kas on märjad või oksüdeerunud

Jõnksutamine kiirendades
Postitatud: E Dets 12, 2005 20:43
Postitas Cyber
Nii, küünlad, juhtmed ja jagaja kaas vahetatud. Juhtmed kah õiges järjekorras... Rootor veel jäänud. Kas süütepoolist jagajasse tulev juhe sai ka vahetatud?
Mittekäivitumise tõttu on küünlad märjad ja silinder benssu täis? Kärts starterit ilma küünaldeta äkki?
Äkki peaks sellele autole kambaka tegema? Käiks ähvardava näoga ümber auto kambakesi ..

Jõnksutamine kiirendades
Postitatud: E Dets 12, 2005 20:50
Postitas andreas
Algselt postitas: Cyber
Kas süütepoolist jagajasse tulev juhe sai ka vahetatud?
Äkki peaks sellele autole kambaka tegema? Käiks ähvardava näoga ümber auto kambakesi ..
Kõik viis juhet vahetatud.....
Ma juba ähvardasin teda, et kui kaua plõksib, siis müün maha
Täna ei viitsi enam muterdada kah, lähen hoopis sõbrantsiga piljardit mängima....

Jõnksutamine kiirendades
Postitatud: E Dets 12, 2005 22:16
Postitas suur
Tihtipeale ongi nii, et tuleb minna ja muid asjatoimetusi teha. Usun, et homme käib sul see aparaat nagu kellavärk

. Kuivavad küünlad ära jne.
Jõnksutamine kiirendades
Postitatud: T Dets 13, 2005 12:01
Postitas andreas
Tundub tõesti, et hommik on õthust targem...

Täna teeb juba peaaegu normaalset häält ( külmast peast ) ja sõitagi saab. Eks näis, kuidas edasi käitub.
Jõnksutamine kiirendades
Postitatud: T Dets 13, 2005 12:43
Postitas aljoga
kõik justkui viitaks küünaldeveale - mis marki küünlad sisse panid ja kas olid tutikad või kasutatud?
Jõnksutamine kiirendades
Postitatud: T Dets 13, 2005 12:55
Postitas andreas
Uued NGK küünlad panin. Vanad olid mingid BERU-ultra- d ja üsna tahmased.
Aga samas jampsis ta eile ka uute küünaldega.........täna mitte.
Jõnksutamine kiirendades
Postitatud: T Dets 13, 2005 13:06
Postitas S9K
Kas süütepooli kõrgepinge auk on oksiidist puhas?
Jõnksutamine kiirendades
Postitatud: T Dets 13, 2005 13:12
Postitas part
kui sa ise pole juhtmeid (kasvõi ekslikult) ringi löönud ja kui varasemalt töötas ja mingist päevast hakkas ise tututama, kui kiirendades (koormuse tõus) hakkab tututama ja kui sul on (eeldatavasti) vanat tüüpi kontaktidega jagaja ja mis jutud-möllud kõik veel kokku, siis pakun et sul saab äda olla kas kontaktides (kontaktivahe) või kondensaatoris mis on saanud mingit moodi vett sisse. sarnane anomaalia oli minu küülikuga, kelle mootor peale remonti enam ei käivitunud. peale pikki otsinguid selgus, et kondensaatorisse oli vanadusest kokkutõmmanud juhtmeisolaatorist ja vahepealsest mootori ebaloomulikust asendist tulenevalt sattunud veidi vett ja kondekas oligi õhtal. minu arust koormuse ajal sädeme nõrgaks jäämine viitab lõpnud kondensaatorile ja sekundaarselt ka äkki selle lõppemisest tulenenud mustunud kontaktidele vms? (parandage mind kes oskab, kuna üldiselt ma "juhet kardan" ja võin ka mööda panna)
Jõnksutamine kiirendades
Postitatud: T Dets 13, 2005 13:45
Postitas Cyber
Krt, mul peaks kusagil kapipõhjas isegi täiesti tuttuued kontaktid vedelema. Üritan meeles pidada ja järele vaadata. Siis võib sooritada väikese kaubavahetuse(

), kui huvi on...

Jõnksutamine kiirendades
Postitatud: T Dets 13, 2005 15:35
Postitas andreas
Algselt postitas: Cyber
Krt, mul peaks kusagil kapipõhjas isegi täiesti tuttuued kontaktid vedelema. Üritan meeles pidada ja järele vaadata. Siis võib sooritada väikese kaubavahetuse(

), kui huvi on...
Vabalt võib. Mul on mingeid roolilati külge käivaid jubinaid......ei tea täpset nime

, üle, kui vaja.
Täna sõitsin 100 km maha. Maanteel ja linnas. Ei teind teist nägugi, nagu polekski kunagi midagi olnud. Samas võib jälle mingi padukas tulla ja kamm otsat pihta hakata.....
Jõnksutamine kiirendades
Postitatud: T Dets 13, 2005 19:05
Postitas Cyber
Ju siis ikka suurem viga sai eemaldatud... ära seisma jäta paevadeks.. käi vahepeal ja tee pai..
