2. leht 2-st

mure tonnise mootori tööga. :(

Postitatud: E Veebr 27, 2012 16:13
Postitas Cyber
Nii saan mina sellest aru jah.

mure tonnise mootori tööga. :(

Postitatud: E Veebr 27, 2012 16:20
Postitas nerd311
et sis pean minema mingit pistikut otsima kuskilt kapotialt v tagaistme alt :) Asi on juba naljakas

mure tonnise mootori tööga. :(

Postitatud: E Veebr 27, 2012 17:47
Postitas Trionic
Pirni pole vaja,ainult lülitit. Üks ots massi ja teine kapotialusesse kolmesesse pessa,otsmisele klemmile.

mure tonnise mootori tööga. :(

Postitatud: E Veebr 27, 2012 18:27
Postitas nerd311
mis selle lülitiga huvitavat saab teha, siis peab vist olema tulukesega lüliti ve

mure tonnise mootori tööga. :(

Postitatud: T Veebr 28, 2012 8:12
Postitas Cyber
mis selle lülitiga huvitavat saab teha, siis peab vist olema tulukesega lüliti ve
CE tuli hakkab autos sul vilkuma, lülitiga antakse vajalikule klemmile korraks voolu, et auto hakkaks oma koode väljastama... Ja pärast lugemist on võimalik need sealt siis ka kustutada. Ma enda meelest linkisin suht põhjaliku õpetuse...

mure tonnise mootori tööga. :(

Postitatud: R Mär 02, 2012 15:20
Postitas nerd311
milline on diagnosti pistik seal kapoti alla ja kuidas siis seda nullida saab

mure tonnise mootori tööga. :(

Postitatud: R Mär 02, 2012 15:22
Postitas nerd311
ja kui saaks pildi kuskilt oleks veel eriti hea, näeks millised klemmid ühendada tuleb

mure tonnise mootori tööga. :(

Postitatud: L Mär 03, 2012 10:19
Postitas Trionic
Kas sul on probleeme lugemisega???:freak:
D116 ja Cyber ansid sulle lingid,kus on nii PILDID,kui kogu jutt nii 900,kui 9000 kohta.

Tsitaat:"ja kui saaks pildi kuskilt oleks veel eriti hea, näeks millised klemmid ühendada tuleb".

Migeid KLEMME ei tule ühendada,vaid aktiveerimisepistik läbi lüliti maandada,nagu ma mõni postitus tagasi ka mainisin

Uskumatu...

mure tonnise mootori tööga. :(

Postitatud: L Mär 03, 2012 13:25
Postitas nerd311
Ma saan kõugest aru, aga seda ma ei oe kuskilt välja kas teve selle lugemise ajal peab see kontakt massis olema, või ainult korraks, seda pole kuskil kirjas.

Ei tasu närvi minna, see mu esime saab.!

mure tonnise mootori tööga. :(

Postitatud: L Mär 03, 2012 18:02
Postitas Andrus99
Et mida see lüliti seal ahelas siis teeb kui juhe pole otsast maandatud ??? Klõpsub küll aga tolku vähe...
Aga jah, loe tähelepanelikumalt, mida kirjutatakse siin teemas.

Ühendad lülitiga juhtme selle viidatud klemmi ja massi vahele.
Ja siis järgid juhiseid, klõpsutad lülitit ja loed CE tule vilkumist. Kuskil pole öeldud, et ühenda klemm lahti vahepeal.

mure tonnise mootori tööga. :(

Postitatud: P Mär 04, 2012 14:04
Postitas nerd311
sain kätte sellise koodi 12231 No igntion signal this always comes on as first code as engine is not on ; ignore unless car won't start; see oli ainuke

mure tonnise mootori tööga. :(

Postitatud: E Mär 05, 2012 7:31
Postitas Trionic
Tähendab,et vändaandur on vigane.

mure tonnise mootori tööga. :(

Postitatud: E Mär 05, 2012 13:07
Postitas nerd311
huvitav palju see maksta võib`?

mure tonnise mootori tööga. :(

Postitatud: E Mär 05, 2012 16:51
Postitas Trionic
226 juurot.

mure tonnise mootori tööga. :(

Postitatud: T Mär 06, 2012 15:02
Postitas nerd311
huvitav miks ta nii kallis on, ennast pole ollagi. Muidu pelae vea koodi kudtutamist on auto juba kolm päeva probleemideta liigelnud.

mure tonnise mootori tööga. :(

Postitatud: T Mär 06, 2012 16:20
Postitas Trionic
Võimalik on vilets ühendus anduri pistikus,mis asub akuraami küljes.Teine variant on,et katki on "Hall-anduri" lehtvedru,mis elementi tsntreerib.Seda näeb,kui anduri 2 kruvi lahti kruttida ja see tagurpidi keerata.Siis on vedru olukord näha.

mure tonnise mootori tööga. :(

Postitatud: T Mär 06, 2012 18:01
Postitas nerd311
kas siis vända andur ja halli andur on samad asjad ve, kus see halliandur veel asub seal?

mure tonnise mootori tööga. :(

Postitatud: T Mär 06, 2012 18:19
Postitas Trionic
Rihmaratta all.

mure tonnise mootori tööga. :(

Postitatud: T Mär 06, 2012 18:28
Postitas nerd311
ühesõnaga päris suur ettevõtmine see vahetus

mure tonnise mootori tööga. :(

Postitatud: K Mär 07, 2012 8:36
Postitas olaviv
Ei ole eriti suur töö va. siis kui rihmaratta polt on kõvasti kinni jäänud.
Esiratas maha, rattakoopa plastikud maha, rihm maha, rihmaratas maha ja ongi näha see andur. Tagasi pannes tuleb hoolega jälgida, et anduri kaabel saaks õieti kinnitatud, et ei hakkaks vastu rihmaratast käima või kusagilt mujalt hõõruma.

mure tonnise mootori tööga. :(

Postitatud: E Juul 02, 2012 16:16
Postitas nerd311
keegi võiks ütelda kus kohas vändaadnuri pistik on, tahaks sele korrasolekut kontrollida, enne kui hakkan lammutama, sai paarkuud tagasi viga ära kustutatud, aga nüüd tuli tagasi, ja mootor ikkakorralikult detoneerib ja koliseb,

mure tonnise mootori tööga. :(

Postitatud: E Juul 02, 2012 19:11
Postitas Trionic
Aku raami küljes,kui masin mittetrionic mootorijuhtimisega.Trionicul generaatori kohal.

mure tonnise mootori tööga. :(

Postitatud: E Juul 02, 2012 19:35
Postitas nerd311
leitud aku raamiküljes on, pistik puhastatud, aga nüüd suurem jama, õlituli põleb ja kolin sees, nii, et kui kellegil on pakkuda mootorit 2,0 94 kw minu masinale 1990aasta, siis oleks pakkumised tere tulnud, kui just odavam pole saalesi vahetada :)