2. leht 2-st
SAAB 9000 2.3T 165kw, 1993, Tarvi
Postitatud: E Sept 03, 2012 22:24
Postitas keenius
Just lõpetasin ECU ringi progemise äkki homme on võimalik et, autole tekkib ka tühikäik. Softiks Panin esialgu lihtsalt MY93 Aero.
Eks hiljem teeb Softi nats tervamaks, peale seda kui mootor on väikse sissesõidu saanud.
SAAB 9000 2.3T 165kw, 1993, Tarvi
Postitatud: T Sept 18, 2012 22:38
Postitas Tarvi
veelkord "kummardused" põlvameestele!
täna avastas keenius, et üks nukk on ühe hamba võrra vale. sellepärast polnud ka tühikäiku.
märgid paika ja auto käima.. tiptop! käib nagu mustikas!
sai isegi esimesed sajad meetrid autoga sõita. Muljed.. mõõõnus!

kaheksa ja pool nädalat.. Lõpuks!
Nüüd vaja bybass klapp sebida (vana on õhtul), siduri pedaalil mingi kronsa ära keevitada, gaasitross sebida koos pedaaliga (see reaalselt tlns mind ootamas).
Kui kõik need olemas, siis saab mntametis ümber vormistada, kindlustus teha ja autoga ülevaatusele!
naissssssss!
SAAB 9000 2.3T 165kw, 1993, Tarvi
Postitatud: R Sept 21, 2012 21:42
Postitas Tarvi
Nonii.. Täna sai kasutaja
ratspats käest toodud gaasipedaal ja tross ja bypass..
Homme saab virumaale minna ja äkki saab asjad külge modifitseeritud ja proovida mis saab..

uuel nädalal siis peaks laskma siduri ära keevitada ja siis arki toiminguid tegema!
päikest!

SAAB 9000 2.3T 165kw, 1993, Tarvi
Postitatud: P Sept 23, 2012 12:10
Postitas Tarvi
Nii, eile sai bypass külge pandud.. nagu oli ja nagu ei olnud ka.. mingi vaakumleke vist seal.
täna peaks pedaali ja trossi ka ära paigaldama ja proovima siis...
SAAB 9000 2.3T 165kw, 1993, Tarvi
Postitatud: T Sept 25, 2012 14:14
Postitas Tarvi
nii..
teha veel:
1. gaasipedaal - tehtud
2. gaasitross - tehtud
3. juhi iste - enamvähem

4. juhi uks - ei sulgu korralikult
5. tagumine iste - tagumiku alune on "lahti"
6. korralik pesu
7. poleerimine (värv jääb ikka tuhm)
8. ark - ümber vormistamine - tehtud
9. kindlustus - tehtud
10. tehnoülevaatus
- tehtud
11. pesuri tüüsid
12. esistange "ripub" . see vaja kinni kuidagi panna
13. kõrval istuja poolne esimene logar paika
see nimekiri on igatepidi vales järjekorras, kuid to-do listiks poolkõva!

SAAB 9000 2.3T 165kw, 1993, Tarvi
Postitatud: L Sept 29, 2012 18:01
Postitas Tarvi
Täna sai siis natukene nokitsetud. Pedaal sai ära vahetatud. NAtukene modifikatsiooni pedaalile, mis külge sai pandud. Nimelt see "stopper" mis pedaali null asendit hoiab.. see sai manalateele saadetud, sest see jooksis vastu vana pedaali kinnitust!
Tross sai jäätud vana, sel sai ka paar modifikatsiooni tehtud - Päris hea jäi!
Ennem oli pedaal selline pehme ja üldse ei tunnetanud gaasi. Nüüd on päris OK!

SAi ka paar kiiremat tehtud. Nitsevoo.
Nädala algul siis legaalseks tegema masina ja siis vurama.
SAAB 9000 2.3T 165kw, 1993, Tarvi
Postitatud: T Okt 02, 2012 12:30
Postitas Tarvi
Nii, täna siis arki. Õhtul peaks Keenius siduripedaali mingi asjanduse ka ära keevitama.. homme vist saab esimesed legaalsed ringid tehtud

SAAB 9000 2.3T 165kw, 1993, Tarvi
Postitatud: K Okt 03, 2012 9:50
Postitas Tarvi
TÜV , kindlustus, ümberkirjutamine - tehtud!
Siduripedaali kronsa keevitatud.

SAAB 9000 2.3T 165kw, 1993, Tarvi
Postitatud: L Okt 06, 2012 19:17
Postitas Tarvi
SAAB 9000 2.3T 165kw, 1993, Tarvi
Postitatud: E Okt 22, 2012 10:08
Postitas Tarvi
Algusest peale on üks lõdvik peavalu tekitanud, alustades sellest, et põlvamehaanikud olid selle lõdviku valesti "kinnitatnud", pidin mingi 2cm otsa maha lõikama, et ta ilma lekketa kinni jääks..
Nüüd tekitab jälle muret, nimelt mingi koht sel lõdvikul jälle lekib..
[IMG]
http://i114.photobucket.com/albums/n242 ... 095650.jpg[/IMG]
SAAB 9000 2.3T 165kw, 1993, Tarvi
Postitatud: K Okt 24, 2012 13:55
Postitas Tarvi
see lõdvik siis täpsemini katki

SAAB 9000 2.3T 165kw, 1993, Tarvi
Postitatud: K Okt 24, 2012 18:46
Postitas Tarvi
SAAB on jälle liikvel

Lõdvik korras!
Muretud kilomeetrid algavad
Järgmise kuu alguses peaks õlivahetuse tegema.
SAAB 9000 2.3T 165kw, 1993, Tarvi
Postitatud: N Nov 29, 2012 22:57
Postitas Tarvi
Vahepeal on tekkis mure, et õli lekib.
Vahetatud sai siis turbo all oleva toru tihend, sel torul mis läheb turbost karteripõhja.
Praegu pole täheldanud, et lekimist on. Ennem ütles mingi 500km peale, et Check oil level.
Varsti peaks lõpuks õlivahetuse ära tegema

Talv käes. Ahjaa.. Peab sebima kuskilt uued rehvid ka, praegused "lamellid" on oma aja ära elanud.
SAAB 9000 2.3T 165kw, 1993, Tarvi
Postitatud: E Dets 10, 2012 15:18
Postitas Tarvi
Värsked pildid

SAAB 9000 2.3T 165kw, 1993, Tarvi
Postitatud: P Jaan 06, 2013 17:11
Postitas Tarvi
Uus küttefilter ja uus küttepump!

Tiptop, kalla ja talla!
SAAB 9000 2.3T 165kw, 1993, Tarvi
Postitatud: P Jaan 06, 2013 19:26
Postitas IQ*
See viimane foto on väga hea! Fotovõistlusel seda miskipärast polnud.
SAAB 9000 2.3T 165kw, 1993, Tarvi
Postitatud: T Jaan 08, 2013 11:26
Postitas Tarvi
Tänud!

Pole kursis fotovõistlustest

SAAB 9000 2.3T 165kw, 1993, Tarvi
Postitatud: E Mär 25, 2013 23:23
Postitas Tarvi
MÜÜDUD!