SAAB 9000
2.3 Turbo
143kw (passis)/ 165kw -( Peal MY93Aero soft)
musta värvi
Manuaal kast
el lisad - istmed, peeglid
helitehnikast ei tea midagi, iso pistikutega on porri tehtud

--
Soetasin siis endale ka ühe SAABi. Eelnev auto oli Volvo - vabalt hingav.
Müüki sattus üks heahinnaga Turbo SAAB ja nähtud-tehtud ja autot vaatama mindud.
Helistasin vennikesele, kes autot müüs, ütles, et mootorile on täielik remont tehtud:
1. uued rõngad
2. uued tihendid
3. uued klapisääred
4. kett
5. ketitallad
6. nipetnäpet veel
Peale remonti auto käis ja liikus kuid paar nädalat hiljem oli probleem, et õlirõhku enam polnud. Peale seda sõiduk seisis.
Jutt oli hea - sisu korralik, kere korralik, korralikud talverehvid all jne. Aga järgi peaks tulema autole kas treilaga või vedama auto köie otsas.
Ma siis uurisin ja puurisin, et kust treilat saab - leidsin sõbra kellel oli treila ja korralik buss, millega see sõiduk ära tuua.
Tripp L-Virumaalt Põlvamaale kestis ligi 6h ja tagasi jõudsime SAABiga!

Garagesse jõudes järgneval päeval sõber kiskus asju laiali, et leida ülesse miks õlisurvet pole.
Esiteks sai lahti võetud reduktsiooni vms klapp, see funksioneeris. Selle sai välistada. Järgmiseks sai lahti võetud karteripõhi, vaadatud äkki on õlivõttur umbes - sel olid ainult tihendid väsinud aga ei olnud umbes see.
Järgmiseks sai sisi õlipump lahti võetud, oh kole oh kole.


Ehk mis veaks? Õlipumba 3ik mis vända otsas on, sellel üks kõrv puru. Ja tõmbas pumba kiiva ja hakkas otsakaant "lihvima".
Igaksjuhuks sai lahti võetud ka kepsusaaled - need olid väga ilusad. Lisaks veel täna vist saab raamsaaled lahti võtta, äkki "õlisurveta" sõit võis neile haiget teha. Enisvei.

Sisu on suht räsitud, õmblused lahti ja nahk kulunud, eriti juhiiste.

Sisu on räpane

Veermik tundub olevat ok, kuid eks kui sõitma saab, siis näeb/kuuleb.
Veereb auto 16" AZEVi velgedel:

Nii, praeguseks kõik, rohkem ei oska auto kohta öelda.

Plaan on sinna teine soft peale ja veidike rõhku tõsta, eks näis, ennem on vaja auto liikvele saada!
Päikest!