2. leht 2-st

Mootoriremont

Postitatud: R Mär 17, 2006 20:24
Postitas KrikU
anti lock näitab, et ABS ei funga minu tonnisel igaljuhul, kas ta ka muud midagi tähendab näiteks seoses veojõukontrolliga (masinatel millel on), ei tea...

Mootoriremont

Postitatud: T Apr 04, 2006 10:09
Postitas MadMan
Vana mootori plokk ja kepsud on utiil, väntvõllist võib veel asja saada.
Nii väitsid Astromoto mehed.

Mootoriremont

Postitatud: T Apr 04, 2006 13:53
Postitas Olds
No siis on aeg heas korras mootor minult osta ja väike mootori vahetus teha;)

Mootoriremont

Postitatud: T Apr 04, 2006 14:03
Postitas MadMan
noh 2,5 V6 on kena mootor küll, aga mul modravahetus juba tehtud ja massin sõidab. tulen sellega sulle külla ka nüüd lähipäevil. ;)

Mootoriremont

Postitatud: T Sept 12, 2006 15:22
Postitas kasparius
kas Madman ostsid selle Haynesi repair manuali.?

Mootoriremont

Postitatud: T Sept 12, 2006 15:50
Postitas MadMan
jah ostsin. miski 450 eeku ja nats ootamist. Tarnijaks Krisostomus.

Mootoriremont

Postitatud: E Okt 01, 2007 11:39
Postitas ivomets
kle, aga milline nägi välja karteripõhjas olev õlivõtusõel??

Mootoriremont

Postitatud: E Okt 01, 2007 12:18
Postitas Cyber
See pilt näeb välja nagu mingi telefoniga tehtud UFO-nägemine..:) Ehk siis seebikarp ikka ei oska nii lähedale fokuseerida..;)
Algselt postitas: roomlane
paar suuremat laastu kah.

Mootoriremont

Postitatud: E Okt 01, 2007 18:24
Postitas zill
Minu õnnetusel nägi see asi (http://www.zone.ee/ziller/Picture%20214.jpg?2) selline välja.

Mootoriremont

Postitatud: K Okt 03, 2007 20:14
Postitas Trionic
Sellist võlli enam mingisse mõõtu ei lihvi.Samas saab uudsete "pealekeevitamise" tehnoloogiate abil selliseid v.võlle taastada.Ise olen neid meetodeid peljanud.Anti väidetavalt korduvalt ja probleemivabalt teha lasknud. Pole pähe tulnud küsida ka.
Kui keegi teab vettpidavat kohta-tegijat-meetodit üle 0,5mm. kulunud saalepindade taastamiseks,samuti ploki joonhoonimiseks,(mida minuteada eestis keegi ei tee),andke u2u`ga teada.

Mootoriremont

Postitatud: K Okt 03, 2007 21:19
Postitas ivomets
Algselt postitas: roomlane
Varemalt on juba mingi vaskplekk vist saalede ja vända vahele pandud.

kas oligi nii?
plekki pannakse saale tagumise külje ja kepsu vahele, kui pannakse.
aga see täiesti omaette teema

Mootoriremont

Postitatud: N Okt 04, 2007 18:52
Postitas sigaelmar
Algselt postitas: ivomets
Algselt postitas: roomlane
Varemalt on juba mingi vaskplekk vist saalede ja vända vahele pandud.

kas oligi nii?
plekki pannakse saale tagumise külje ja kepsu vahele, kui pannakse.
aga see täiesti omaette teema

Sõbral oli kunagi au remontida ühte Fiati diislit, millel oli hõbepaberit saalede vahele pandud :poke:

Mootoriremont

Postitatud: N Okt 04, 2007 19:40
Postitas Trionic
See vana trikk kolksu likvideerimiseks enne müüki.

Mootoriremont

Postitatud: R Okt 05, 2007 6:49
Postitas Trionic
Kunagise klassikuga sõitsin üle aasta,foolium saalede vahel.Mootor " jooksis kokku" hoopis teisel põhjsel.Plokikaas ja 2 kolbi purunesid detoneerivast plahvatusest põhjustatuna.

Mootoriremont

Postitatud: R Okt 05, 2007 11:55
Postitas Cyber
klassiku 8v turbokone kestis kahtlase kolksuga paar aastat, lõpuks tõmbas ikka saale ringi...

Mootoriremont

Postitatud: R Okt 05, 2007 13:13
Postitas csn
Algselt postitas: Trionic
Sellist võlli enam mingisse mõõtu ei lihvi.Samas saab uudsete "pealekeevitamise" tehnoloogiate abil selliseid v.võlle taastada.Ise olen neid meetodeid peljanud.Anti väidetavalt korduvalt ja probleemivabalt teha lasknud. Pole pähe tulnud küsida ka.
Kui keegi teab vettpidavat kohta-tegijat-meetodit üle 0,5mm. kulunud saalepindade taastamiseks,samuti ploki joonhoonimiseks,(mida minuteada eestis keegi ei tee),andke u2u`ga teada.


Karksi Nuias Ligur keevitab väntasid ja seal samas kandis üks mees lihvib vastavasse mõõtu. Nii tehti tonnise aero vänt ää mis oleks vajanud 0,75 saale (mida ju tegelikult ei tehta) Kvaliteet jäi väga OK. Maksab vast mingi 2K

Mootoriremont

Postitatud: K Okt 17, 2007 22:24
Postitas Trionic
Algselt postitas: roomlane
Kuna selle Saabi mootorivahetusega tegelema vaid puhkehetkedel, siis alles eile jõudsime niikaugele, et saime käigukasti mootorist eraldatud.

Varsti tahaks käigukasti teise mootrori külge panna, aga Hynesi manuaal väidab, et poldid, mis torque converterit kinni hoiavad tuleb minema visata ja sinna uued poldid panna.

Siit siis küsimus, et kas vanu polte ei tohigi tagasi panna? Kui ei tohi, siis kust uued poldid saaks?

Muide torque converter näeb välja nagu UFO :)
Eluaeg käinud vanad poldid pluss poolkõva keermeliim turbiinile(õige moment ka muidugi).

Mootoriremont

Postitatud: N Okt 18, 2007 6:55
Postitas Trionic
Liim on seal rohkem selleks,et õli läbi poldikeermete õue ei satuks.
Turbiini pole vaja täita eelnevalt.

Mootoriremont

Postitatud: R Juul 25, 2008 11:26
Postitas aednik
Siin oli juttu momentvõtmetest, siin üks väga hea vahemiku ja hinnaga. Ei 'tia kas selle mõõgaga tööd kannatab teha?? Kunagi oli plaanis mootoripõhi/sump alt võtta õlisõela kontrolliks. Siis pärast vaja jälle poldid tagasi keerata õige survega.
http://www.ladu24.ee/et/tooriistad/7014 ... 0,1/316267

Mootoriremont

Postitatud: R Juul 25, 2008 12:42
Postitas Trionic
Seal karteripõhja juures pole momentvõti vajalik.

Mootoriremont

Postitatud: R Juul 25, 2008 16:34
Postitas roomlane
Algselt postitas: ml
Siin oli juttu momentvõtmetest, siin üks väga hea vahemiku ja hinnaga. Ei 'tia kas selle mõõgaga tööd kannatab teha?? Kunagi oli plaanis mootoripõhi/sump alt võtta õlisõela kontrolliks. Siis pärast vaja jälle poldid tagasi keerata õige survega.
http://www.ladu24.ee/et/tooriistad/7014 ... 0,1/316267

Ma kasutan sellist. Aga mõõtetäpsusest pole aimugi.