2. leht 2-st
Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 206kW manuaal, 2008, Mawrec
Postitatud: R Dets 13, 2013 16:14
Postitas Mawrec
Tõsi

Eks see olegi rohkem pseudo-miinus. Käigukast töötab väga mõnusalt, pole kordagi veel olnud mingit tõrget käikude vahetamisel. Teine auto on mul 2004.a. Legacy ja sel ikka aeg-ajalt juhtub, et 1. või tagurpidi käik ei lähe kohe sisse või 5ndalt ei lase alati 3ndale vahetada vms.
Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 206kW manuaal, 2008, Mawrec
Postitatud: R Jaan 17, 2014 11:16
Postitas Mawrec
Peab ütlema, et Saabi nelikvedu on üsna mõnus. Ilmselt sellele aitavad kaasa ka lamellid (mustri jääk 5 mm). Kuigi stabiilsuskontrolli sekkumist on tihti tunda, siis külje saab ikkagi üsna lihtsalt ette lumistel tänavatel sõites, aga seda täiesti kontrollitult. Uute naeltega Legacyga on praegu külje ette saamine tunduvalt raskem, kuigi igasugu elektroonilised abid puuduvad

Igal juhul talvesõidu kogemused on seni positiivsed.
Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 206kW manuaal, 2008, Mawrec
Postitatud: E Jaan 27, 2014 8:40
Postitas Mawrec
Suutsin ühe rattaga vaikselt madala äärekivi peale sõites Saabi elektroonika täiesti lolliks ajada: ABS failure, ESP off, brake malfunction (make a safe stop)

Ei tea, mis ohuolukorraks ta seda pidas vms, igal juhul sealt maha sõites oli kõik jälle OK.
Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 206kW manuaal, 2008, Mawrec
Postitatud: E Apr 07, 2014 17:12
Postitas Mawrec
Kui ostujärgselt sai paari kuu jooksul mitmeid asju vahetatud, siis pärast seda on masin igati töökindel olnud ja lausa lust sõita. Mõned väiksemad asjad on veel tehtud:
* toonkile tagumisele klaasiringile - näeb nüüd palju kurjem välja

* praktiliselt uued 18" veljed - vanad olid juba kõverad, aga läksid osavatesse kätesse edasi
* 1. ja 2. käigu väändepiirajad maha - mõnusam kohaltvõtt

* uued süüteküünlad - olid 70k juba sõitnud
* uued kojamehed
Kokkuvõttes võib öelda, et auto on ideaalses korras ja ilmselt üks parimaid "sleeper" autosid, mida selle raha eest saab...
Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 206kW manuaal, 2008, Mawrec
Postitatud: E Apr 07, 2014 17:39
Postitas KorK
Eks ikka rohkem pilte võiks olla, näiteks ka seest.

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 206kW manuaal, 2008, Mawrec
Postitatud: E Apr 21, 2014 23:37
Postitas Mawrec
Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 206kW manuaal, 2008, Mawrec
Postitatud: K Apr 23, 2014 21:20
Postitas andrehh
Mis vahenditega nahka hooldad ? Ise olen kasutanud Gliptone tooteid naha puhastamiseks ja kaitseks. Tooted toimivad nii nagu peab

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 206kW manuaal, 2008, Mawrec
Postitatud: P Mai 25, 2014 18:16
Postitas Mawrec
Olen lasknud Jazzis teha. Täpselt ei tea, milliseid vahendeid nad seal kasutavad.
Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 206kW manuaal, 2008, Mawrec
Postitatud: P Mai 25, 2014 20:13
Postitas S9K
Ilus

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 206kW manuaal, 2008, Mawrec
Postitatud: R Mai 30, 2014 8:15
Postitas Mawrec
Läksid alla uued suvekad Hankook Ventus V12 EVO2 K120 235/40R18. Rõhk sai igale poole 2,4 - kas on õige number või peaks timmima ühele või teisele poole?
Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 206kW manuaal, 2008, Mawrec
Postitatud: R Mai 30, 2014 8:29
Postitas no1
Ise pead katsetama, milline rehvirõhk Sulle sobib!
Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 206kW manuaal, 2008, Mawrec
Postitatud: R Mai 30, 2014 9:20
Postitas mariom
Mul ka samad mõõdud all ja see 2,4 tundub sõites nagu rehvid oleks tühjad.
Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 206kW manuaal, 2008, Mawrec
Postitatud: R Mai 30, 2014 9:48
Postitas rantto
Ise soovitaks üldse seda teist tehase soovitust 225/45 R18 tunduvalt pehmem sõita
Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 206kW manuaal, 2008, Mawrec
Postitatud: R Mai 30, 2014 10:36
Postitas richard
Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 206kW manuaal, 2008, Mawrec
Postitatud: R Mai 30, 2014 10:39
Postitas teager
Kas see kalkulaator pole mitte traktoritele mõeldud?
terv, teager
Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 206kW manuaal, 2008, Mawrec
Postitatud: R Mai 30, 2014 11:17
Postitas Mawrec
Mul ka samad mõõdud all ja see 2,4 tundub sõites nagu rehvid oleks tühjad.
Seda tunnet ei ole, lamelli pealt tulles veel eriti.

Natuke jäik on, aga kannatab ära. Samas kummisegu ja mustri tõttu mängib suverehv Tallinna vagudes tunduvalt rohkem kui täpselt sama mõõduga lamell. Küsimus oli rohkem selle pärast, et kas sai soovituslik rõhk sisse või mitte. Rehvitöökojas vaadati seinalt mingi tabeli pealt, kus tegelikult päris seda autot üldse kirjas ei olnud.
Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 206kW manuaal, 2008, Mawrec
Postitatud: R Mai 30, 2014 12:56
Postitas richard
Kas see kalkulaator pole mitte traktoritele mõeldud?
terv, teager
hahahahah pekki, sorry, ma otsisin mingit kalkulaatorit mida ise kasutasin kunagi aga ei leidnud sama ja ei lugenud täpselt. Täitsa nali kohe

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 206kW manuaal, 2008, Mawrec
Postitatud: L Mai 31, 2014 9:03
Postitas Mawrec
Millise mõõduga rehvid täpselt sellisele 18" veljele (piltide pealt näha) selle auto all sobivad peale 235/40 ja 235/45? Rumal küsimus, aga kas 225/45 eeldab teistsugust velge?
Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 206kW manuaal, 2008, Mawrec
Postitatud: L Mai 31, 2014 10:11
Postitas rantto
Ei eelda teist velge, 235/40 on täpselt sama mis 225/45. Lihtsalt endal parem sõita, pikirööpas ei otsi teed ja pehmem.
Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 206kW manuaal, 2008, Mawrec
Postitatud: T Aug 19, 2014 23:50
Postitas Mawrec
Pigem on vist hea, et pole tihti midagi siia kirjutada...
Suvega päris palju kilomeetreid maha sõitnud ja muresid on olnud vähe. Vahetusse on läinud üks süütepool, üks vaakumvoolik ja turborõhu solenoid, kui sai taga aetud väikse turtsumise põhjuseid mootoris. Nüüd kõik jälle tip-top ja masin liigub edasi reipamalt kui kunagi varem.

Iga-aastane mootoriõli + filtrite vahetus samuti tehtud.
Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 206kW manuaal, 2008, Mawrec
Postitatud: T Okt 14, 2014 14:58
Postitas Mawrec
Midagi vahelduseks logiraamatusse:
1) vahetusse läksid tagumised piduriklotsid ja -kettad (A-varuosad).
2) kõrvaldati jahutusvedeliku leke.
Muus osas endiselt kõik tip-top. Olles nüüd paraalleelselt 2,5 kuud MY02 WRX STI-ga sõitnud, siis peab ütlema, et 9-3 Aero XWD on ikka üks karm perevagun. Ega ta performance'i poole pealt suurt alla ei jää, v.a. 1.-2. käigu kiirendus, mis STI-l on tunduvalt plahvatuslikum. Alates 3ndast on juba üsna võrdne minek. Aero XWD vedrustus tundub ka nagu pehme diivan võrreldes STI-ga, kuigi alguses tundus jube jäik.

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 206kW manuaal, 2008, Mawrec
Postitatud: K Dets 24, 2014 19:42
Postitas Mawrec
Esimesed piduriklotsid ja -kettad ka nüüd vahetatud. Oma teada ühtegi muud muret praegu autol kallal pole, ka Saabianti ei tuvastanud midagi uut. Talve eel läksid alla Hankook Winter i*Pike RS W419 naastud mõõduga 225/45R18, kuigi alles sel nädalal on saanud lõpuks ka natuke talvist sõitu nautida.

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 206kW manuaal, 2008, Mawrec
Postitatud: N Mär 12, 2015 23:32
Postitas Mawrec
Panen masina esialgu passiivsesse müüki mitte avalikustatud Auto24 kuulutusega (info praegu ainult siin foorumis). Kõik vajalik info siin olemas:
Auto24 kuulutus
EDIT: tegin kuulutuse avalikuks.
Ei oska hetkel mitte ühtegi aktiivset probleemi välja tuua auto juures - kõik mured on alati koheselt kõrvaldatud. Põhjuseks veel 3nda auto (Škoda Octavia ökoperevagun lisaks WRX STI-le) kasutamise võimaluse lisandumine ja suvel jääks masin paratamatult liiga palju seisma maja ette seetõttu. Kel huvi ilusa, kiire ja võimsa rikkaliku varustusega perevaguni vastu, võtke PS-i teel ühendust. Müügihuvi võib peagi kaduda.

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 206kW manuaal, 2008, Mawrec
Postitatud: K Juun 10, 2015 16:47
Postitas Mawrec
Auto müüdud ja võib teema lukku panna. Masin jäi foorumisse, seega ilmselt omanik ise teeb varsti vastava uue teema.
Vahepeal on autoplaanid niipalju muutunud, et ilmselt ootab ees mõne täiesti uue auto ost (ka STI on müügis), aga valik on veel lahtine... SAABi kogemus on nüüd igal juhul olemas ja igati positiivsed mälestused jäävad.
