Maandud katusele, siis teeb katapult piraki ja Juht taotakse maasse. See ju puhas kulude kokkuhoid! Teatavasti on matused üks kalleim ettevõtmine.Algselt postitas: iroman
Krt,katapult,muidugi!
aero-x kontsept
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Algselt postitas: qdwin
Väljaliikuv pagasnik on geniaalne! Ustest ja katuseluugist rääkimata.
Kahtlemata on need lahendused huvitavad, erilised ja innovatiivsed, aga kas ka praktilised?
Sahtel-pagasnik nõuab teatavat lisaruumi auto taga, et vajalik kola kätte saada. Uksed-katus lahendust on siin juba kritiseeritud.
kriitiline suur@üldiselt rõõmustab Saabi inseneride lahenduste üle.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Sellise sahtli konstrui saab väga kompaktse teha. Ausalt öeldeson selline sahtel ülimalt praktiline. Alati kui tuleb midagi pagasnikus toimetada, saavad püksipõlved vastu porist kaitserauda mustaks. Nüüd tõmbad sahtli lahti, kuskile küünitama ei pea, mis vaja haarad nina ees kätte.Algselt postitas: suur
Kahtlemata on need lahendused huvitavad, erilised ja innovatiivsed, aga kas ka praktilised?
Sahtel-pagasnik nõuab teatavat lisaruumi auto taga, et vajalik kola kätte saada. Uksed-katus lahendust on siin juba kritiseeritud.
EDIT: Kui keegi kohtab mõnda korraliku resoga fotot uste ja katusemehhanismist, oleks ma väga tänulik.
Algselt postitas: qdwin
Nüüd tõmbad sahtli lahti, kuskile küünitama ei pea, mis vaja haarad nina ees kätte.
Kui vaidlus, siis vaidlus

Tegu on siiski sportautoga, millelt ei saai oodata ülisuurt pagasiruumi. Kuhu ja mida sa küünitad? Ega selle pole tonnise pagass, kus hullult küünitama peab, et tagumise nurgani jõuda.
Tegelikult pole mul sahtli vastu midagi. Lihtsalt tõin asja ühe sekundaarse negatiivse külje välja.
EDIT:
qdwin, näe ühe pildi, kus konstrui paremini näha, leidsin

Üks veel:)

-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
No vaada golfikott on ju üsna raske, mõtle ise kui kohutav see on kui peale golfikoti kättesaamist on ilusad valged golfipüksid põlvepealt mudased. Nagu mingil õunaraksust tulnud poisikesel.
EDIT: To Suur. Aga see pole ju see konstrui, Sinu pildil olevat kasutatakse ju jäiga katusega kärude ja mõningate kapottide küljes. X-il on uksed katuse küljes
EDIT: To Suur. Aga see pole ju see konstrui, Sinu pildil olevat kasutatakse ju jäiga katusega kärude ja mõningate kapottide küljes. X-il on uksed katuse küljes
Kui see auto ka tootmisesse peaks minema siis vaevalt et uksemehhanism sama jääb. Või kui jääb siis sellist asja üle väikeseeria ei toodeta, ja seda siis megakirve hinnaga. Selliseid eriliste ustega ideeautosid on ennegi tehtud, tootmisesse jõuab ikka tavaliste ustega variant.
Tegelikult mina ei saa ühest asjast aru, et kui juba teha masin mille kere kandekonstruktsioonis katus ei osale. Siis võiks olla ka mingi variant asja kabriona kasutada.
Tegelikult mina ei saa ühest asjast aru, et kui juba teha masin mille kere kandekonstruktsioonis katus ei osale. Siis võiks olla ka mingi variant asja kabriona kasutada.
Meie mees Genfi autonäituselt räägib, et Aero-x näeb IRL jumala lahe välja 
Reedel ehk pildid Autopunkt.ee lehel üleval ka.
Edit: ahjusoojad pildid ainult saabnetile http://tfr.cafe.ee/kama/saab.html

Reedel ehk pildid Autopunkt.ee lehel üleval ka.
Edit: ahjusoojad pildid ainult saabnetile http://tfr.cafe.ee/kama/saab.html
Algselt postitas: vl
pöörake tähelepanu velgedele. Need meenutavad reaktiivmootori tiivikulabasid oma pööratud kodaratega.![]()
Seda sai Aero-X tutvustavalt lehelt lugeda jah. Nagu ka seda, et lisaks lennukitelt laenatud disainile on neil ka praktiline väärtus - nimelt pidid need labad sõidu ajal ka pidureid jahutama
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
-
- Postitusi: 264
- Liitunud: R Veebr 17, 2006 11:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Škoda Superb; Saab 96; Bmw 325 Cupcar;
krt ma lähen hulluks seda saabi vaadates..tahakls sinn nagu sisse istuda mitte oma tavalisse 9-3 me...aga jah küsimusi on küll palju ???huvitav kas selle auto lag hinnaks tuleb 12 milnonit???
Fly High!
Njah, sellisega saaks sõita vaid suvel. Või talvel soojast garaazhist sooja garaazhi,
lumes müttamine neliveoga jääb ära.. kujutage ette, kui lahedalt selline mehhanismus
külmaga käitub, kui siin tavalistegi Saabikeste uksed-aknad-lukud ei toimi
lumes müttamine neliveoga jääb ära.. kujutage ette, kui lahedalt selline mehhanismus
külmaga käitub, kui siin tavalistegi Saabikeste uksed-aknad-lukud ei toimi

Ega see 'katusel lumi' -probleem vist nii hull polegi. Praegugi tuleb enne autosse sisenedes lumi uste servadelt ära pühkida, muidu ust avades salong valget täis
. Aero-X puhule see lihtsalt nati tülikam.
Sajuse ilmaga on küll nati kurb..
Paneb vist möödasõitjad küll silmi pungitama, kui sellisest autost välja astud!
Aga muidu soliidne pill

Sajuse ilmaga on küll nati kurb..
Paneb vist möödasõitjad küll silmi pungitama, kui sellisest autost välja astud!
Aga muidu soliidne pill

www.car.ee on nüüd palju pilte üleval. Ka sisemusest ja üleüldse.
Nimevahetus vl -> Veiko
Algselt postitas: Cyber
Kas teile ka tundub, et sel pildil on tahhomeetriga miskit valesti...?
Näh, Cyberi terav silm märkas rootis inseneri "täpsust":)
Aga võibolla BIOPOWER mootori maksimumpöörded ongi seal 700 pööret minutis kandis

Päris lahe oleks töötakte kuulata - aa, näed, neljandas silindris plahvatas, nüüd teises jne ...
http://www.edmunds.com/insideline/do/Fe ... eId=93327#
EDIT: See link viib mingi Fordi ajaloo artikli peale..
vt järgmist postitust, seal on õige link
Cyber.
EDIT: See link viib mingi Fordi ajaloo artikli peale..

Cyber.