Algselt postitas: teager
Oujee, seda kassid ostaksid
Ei julge seda pilti oma kiisule näidata. Seda haledat näugumist ei jaksa pärast ära kuulata
Endal süljenäärmed hakkasid ühest pilgust juba niipalju tööle, et kaua ei kannata seda pilti vaadatagi
Sonneti geenid on täitsa näha. Vähemalt disainerid on asjale pihta saanud.
Kui nüüd GM ökonomistid jälle ei leia et "mis me hakkame uut tegema, võtaks mõne tootmises oleva rondi ja keevitaks sellele Saabi märgi külge". Saab odavamalt ja müüb küll. Vähemalt tundub et seni on selline poliitika olnud.
noh ja siis kui see välja tuleb - kunagi saja aasta pärast mais. tootmisse ma mõtlen, siis on see hoopis teistmoodi ning sisemus on subarulik ning mootor ning aluspõhi oopelik.
siis hakkab meil jälle jutt pihta, et ei ole ikka see õige.
Siin siis ka video Aero-X esmaesitlusest. Vaatamiseks kasutage Internet Explorerit, Firefox ei soostunud näitama. Alguses mingi neiuke võimleb paar minutit, ärge sellest heituge
terv, teager
EDIT: See videolink ehk toimib täna paremini (ka firefoxis). Kes neiu võimlemist ei viitsi vaadata, kerigu video ajatelge 02:30 peale. /Suur
kuramus, tunnistan ausalt - mulle meeldib, väga timm masin loodame, et see sellisel kujul ka kunagi tootmisesse jõuab ning ei jää vaid ideeautoks nagu nt EV-1, ehkki välimuses ja üldkontseptsioonis on ka neil kahel omavahel mitmeid sarnasusi...
Vaadates tänast lumesadu ja Aero-X uste (või peaks siin nimetama kokpiti ) avanemist, siis tekkis väike küsimus, et palju ka lund salongi satub, kui näiteks tänase ilmaga peaks autosse istuma? Eriti peale päev otsa lumesajus seismist.
Hakkab vaikselt looma.Loodame,et GM-i käärid liiga agaralt pügama ei hakka Küss tekkis,kas sellise autoga plekki mõlkida ikka tohib? Kuidas autost kiiresti välja saab,kui oled näiteks mitu korda üle kaela pannud ja...siis katusele maandunud? :fight:Krt,katapult,muidugi!