2. leht 4-st
aero-x kontsept
Postitatud: T Veebr 28, 2006 6:36
Postitas qdwin
Algselt postitas: iroman
Krt,katapult,muidugi!
Maandud katusele, siis teeb katapult piraki ja Juht taotakse maasse. See ju puhas kulude kokkuhoid! Teatavasti on matused üks kalleim ettevõtmine.
aero-x kontsept
Postitatud: T Veebr 28, 2006 8:49
Postitas suur
Algselt postitas: qdwin
Väljaliikuv pagasnik on geniaalne! Ustest ja katuseluugist rääkimata.
Kahtlemata on need lahendused huvitavad, erilised ja innovatiivsed, aga kas ka praktilised?
Sahtel-pagasnik nõuab teatavat lisaruumi auto taga, et vajalik kola kätte saada. Uksed-katus lahendust on siin juba kritiseeritud.
kriitiline suur@üldiselt rõõmustab Saabi inseneride lahenduste üle.
aero-x kontsept
Postitatud: T Veebr 28, 2006 9:48
Postitas eston21
pisar tuleb silma.. see on liiga hea
aero-x kontsept
Postitatud: T Veebr 28, 2006 10:11
Postitas teager
Rumal küsimus, aga kas keegi kojamehi sel masinal märkas?
teager pime

aero-x kontsept
Postitatud: T Veebr 28, 2006 10:20
Postitas eston21
hävitajatel pole ka kojamehi

aero-x kontsept
Postitatud: T Veebr 28, 2006 10:32
Postitas qdwin
Algselt postitas: suur
Kahtlemata on need lahendused huvitavad, erilised ja innovatiivsed, aga kas ka praktilised?
Sahtel-pagasnik nõuab teatavat lisaruumi auto taga, et vajalik kola kätte saada. Uksed-katus lahendust on siin juba kritiseeritud.
Sellise sahtli konstrui saab väga kompaktse teha. Ausalt öeldeson selline sahtel ülimalt praktiline. Alati kui tuleb midagi pagasnikus toimetada, saavad püksipõlved vastu porist kaitserauda mustaks. Nüüd tõmbad sahtli lahti, kuskile küünitama ei pea, mis vaja haarad nina ees kätte.
EDIT: Kui keegi kohtab mõnda korraliku resoga fotot uste ja katusemehhanismist, oleks ma väga tänulik.
aero-x kontsept
Postitatud: T Veebr 28, 2006 10:36
Postitas suur
Algselt postitas: qdwin
Nüüd tõmbad sahtli lahti, kuskile küünitama ei pea, mis vaja haarad nina ees kätte.
Kui vaidlus, siis vaidlus

Tegu on siiski sportautoga, millelt ei saai oodata ülisuurt pagasiruumi. Kuhu ja mida sa küünitad? Ega selle pole tonnise pagass, kus hullult küünitama peab, et tagumise nurgani jõuda.
Tegelikult pole mul sahtli vastu midagi. Lihtsalt tõin asja ühe sekundaarse negatiivse külje välja.
EDIT:
qdwin, näe ühe pildi, kus konstrui paremini näha, leidsin
Üks veel:)

aero-x kontsept
Postitatud: T Veebr 28, 2006 10:43
Postitas qdwin
No vaada golfikott on ju üsna raske, mõtle ise kui kohutav see on kui peale golfikoti kättesaamist on ilusad valged golfipüksid põlvepealt mudased. Nagu mingil õunaraksust tulnud poisikesel.
EDIT: To Suur. Aga see pole ju see konstrui, Sinu pildil olevat kasutatakse ju jäiga katusega kärude ja mõningate kapottide küljes. X-il on uksed katuse küljes
aero-x kontsept
Postitatud: T Veebr 28, 2006 11:14
Postitas Garu
Kui see auto ka tootmisesse peaks minema siis vaevalt et uksemehhanism sama jääb. Või kui jääb siis sellist asja üle väikeseeria ei toodeta, ja seda siis megakirve hinnaga. Selliseid eriliste ustega ideeautosid on ennegi tehtud, tootmisesse jõuab ikka tavaliste ustega variant.
Tegelikult mina ei saa ühest asjast aru, et kui juba teha masin mille kere kandekonstruktsioonis katus ei osale. Siis võiks olla ka mingi variant asja kabriona kasutada.
aero-x kontsept
Postitatud: T Veebr 28, 2006 11:29
Postitas mddr
Saab's Aero X isn't, says the company, the precursor to a production model, but a pure for-show car, a brand-building exercise and an indication of a bolder future design direction.
Nii et ikka rohkem AV-1 kanti masin.
aero-x kontsept
Postitatud: T Veebr 28, 2006 13:08
Postitas Garu
Võibolla uus 9-3 saab sealt inspiratsiooni?
Aga see oleks ka väga hea brandbulding kui nad seda kasvõi väikeseerias toodaksid. Annaks Saabi imagole ikka kõvasti sära juurde.
aero-x kontsept
Postitatud: T Veebr 28, 2006 20:48
Postitas smr
Meie mees Genfi autonäituselt räägib, et Aero-x näeb IRL jumala lahe välja
Reedel ehk pildid Autopunkt.ee lehel üleval ka.
Edit: ahjusoojad pildid ainult saabnetile
http://tfr.cafe.ee/kama/saab.html
aero-x kontsept
Postitatud: T Veebr 28, 2006 21:08
Postitas Garu
tfr ka jõuab igale poole, ega ta ise ometi saabifänniks hakanud pole?
aero-x kontsept
Postitatud: T Veebr 28, 2006 21:11
Postitas smr
Algselt postitas: Garu
tfr ka jõuab igale poole, ega ta ise ometi saabifänniks hakanud pole?
Tõsi, Tfr ja tema 99 hobi

Aga ei, need pildid on puhtalt minu palvel üleval üle tema kehva hotelli netiühenduse.
aero-x kontsept
Postitatud: T Veebr 28, 2006 23:09
Postitas Veiko
pöörake tähelepanu velgedele. Need meenutavad reaktiivmootori tiivikulabasid oma pööratud kodaratega.

aero-x kontsept
Postitatud: T Veebr 28, 2006 23:51
Postitas tripp
Algselt postitas: vl
pöörake tähelepanu velgedele. Need meenutavad reaktiivmootori tiivikulabasid oma pööratud kodaratega.
Seda sai Aero-X tutvustavalt lehelt lugeda jah. Nagu ka seda, et lisaks lennukitelt laenatud disainile on neil ka praktiline väärtus - nimelt pidid need labad sõidu ajal ka pidureid jahutama
aero-x kontsept
Postitatud: K Mär 01, 2006 11:51
Postitas Nastix
aero-x kontsept
Postitatud: K Mär 01, 2006 13:37
Postitas strife
krt ma lähen hulluks seda saabi vaadates..tahakls sinn nagu sisse istuda mitte oma tavalisse 9-3 me...aga jah küsimusi on küll palju ???huvitav kas selle auto lag hinnaks tuleb 12 milnonit???
aero-x kontsept
Postitatud: K Mär 01, 2006 14:27
Postitas Tan
Njah, sellisega saaks sõita vaid suvel. Või talvel soojast garaazhist sooja garaazhi,
lumes müttamine neliveoga jääb ära.. kujutage ette, kui lahedalt selline mehhanismus
külmaga käitub, kui siin tavalistegi Saabikeste uksed-aknad-lukud ei toimi

aero-x kontsept
Postitatud: K Mär 01, 2006 14:41
Postitas eston21
Algselt postitas: Tan
kujutage ette, kui lahedalt selline mehhanismus
külmaga käitub, kui siin tavalistegi Saabikeste uksed-aknad-lukud ei toimi
ma ei saa aru millest sa räägid

aero-x kontsept
Postitatud: K Mär 01, 2006 16:52
Postitas sebastian
Ega see 'katusel lumi' -probleem vist nii hull polegi. Praegugi tuleb enne autosse sisenedes lumi uste servadelt ära pühkida, muidu ust avades salong valget täis

. Aero-X puhule see lihtsalt nati tülikam.
Sajuse ilmaga on küll nati kurb..
Paneb vist möödasõitjad küll silmi pungitama, kui sellisest autost välja astud!
Aga muidu soliidne pill

aero-x kontsept
Postitatud: K Mär 01, 2006 21:14
Postitas Veiko
www.car.ee on nüüd palju pilte üleval. Ka sisemusest ja üleüldse.
aero-x kontsept
Postitatud: K Mär 01, 2006 21:21
Postitas Cyber
Kas teile ka tundub, et sel pildil on tahhomeetriga miskit valesti...?

aero-x kontsept
Postitatud: K Mär 01, 2006 21:36
Postitas suur
Algselt postitas: Cyber
Kas teile ka tundub, et sel pildil on tahhomeetriga miskit valesti...?
Näh, Cyberi terav silm märkas rootis inseneri "täpsust":)
Aga võibolla BIOPOWER mootori maksimumpöörded ongi seal 700 pööret minutis kandis

Nii et tühikäigupööre seal alla 100 pöörde minutis (natuke rohkem kui pööre sekundis) kandis.
Päris lahe oleks töötakte kuulata - aa, näed, neljandas silindris plahvatas, nüüd teises jne ...
aero-x kontsept
Postitatud: T Mär 28, 2006 17:34
Postitas meelis
http://www.edmunds.com/insideline/do/Fe ... eId=93327#
EDIT: See link viib mingi Fordi ajaloo artikli peale..

vt järgmist postitust, seal on õige link
Cyber.