Küsitlus: Kas Sinu auto jõudis täna tervelt koju?
Raplas tuiskab taevast valgeid räitsakaid niiet halb hakkab.... Linna vahel käib uisutamine ühest teeservast teise... Vaevalt et see mujalgi eriti teisiti on.... Ettevaatust liikluses, ise istun toas ja nina välja ei pista:red:
Siin kloostri taga metsas tuleb kah paksu valget vatti taevast alla ja autod lasevad rõõmsalt vastlaliugu
, aga ma eelistan kelku
, on aga keski vastlapäevaks vahva pehme lume tellinud!
Lähen laenan garaažimeestelt ree ... mäekülg on siin Pirita ürgoru veerel omast käest võtta.


Lähen laenan garaažimeestelt ree ... mäekülg on siin Pirita ürgoru veerel omast käest võtta.
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

Algselt postitas: stennadi
Kusjuures selle tagatulede puhastamisega oli hullumaja :S mina ei jõudnud seda eile teha sest et terve tagapaneel VW Passatil tuiskas paari kilomeetri jooksul jälle täis
kusjuures siin paistab välja, et uuemad saabid ei hiilga aerodünaamikaga. aerodünaamika ei seisne esiotsa teravaks lihvimises vaid ka tagumisel otsal on tähtsus. ei mäletaks, et oleks probleemi vana saabi tagumise otsa üle krohvimisega sõidu ajal. 9000 sõites linnas 5 km ja ongi tagumine ots mitme cm paksuse jama all.
Võtan riski noorliikmena küll segast peksta, kuid mida sa mõtled aerodünaamika all? Kas see, et auto saab kiirelt lumest puhtaks või see, et auto liigub võimalikult valutult läbi õhu? Kas üks on teise vastand?kusjuures siin paistab välja, et uuemad saabid ei hiilga aerodünaamikaga. aerodünaamika ei seisne esiotsa teravaks lihvimises vaid ka tagumisel otsal on tähtsus. ei mäletaks, et oleks probleemi vana saabi tagumise otsa üle krohvimisega sõidu ajal. 9000 sõites linnas 5 km ja ongi tagumine ots mitme cm paksuse jama all.
Eeeh, aerodünaamika on aerodünaamika. Ei ole olemas head aerodünaamikat ega halba nagu ole olemas head füüsikat ega halba füüsikat.
Mida tähendab aerodünaamika autode jaoks, mida lennukite jaoks?
Auto jaoks on peamiselt oluline võimalikult väike õhutakistus. See tähendab siis sisuliselt väiksema energiakuluga punktist A punkti B jõudmist. Õigemini punktist A punkti B siirdumisel tehakse vähem tööd õhutakistusega võitlemisel. Ilmselt tõstavad pöörised ja turbuelentsid auto õhutakistust ja loomulik oleks neist vabaneda. Pöörised aga tähendavadki peamiselt auto tagaotsa "krohvimist" viie kilomeetriga.
Sportlikumate autode puhul tähendab hea aerodünaamiline lahendus veel seda, et auto "imetakse/surutakse tee külge".
No lennukit jaoks on oluline et see õhus pühiks. Aerodünaamika seadused on siingi abiks.
Suur@ei tea aerodinaamikast üldiselt suurt midagi
Mida tähendab aerodünaamika autode jaoks, mida lennukite jaoks?
Auto jaoks on peamiselt oluline võimalikult väike õhutakistus. See tähendab siis sisuliselt väiksema energiakuluga punktist A punkti B jõudmist. Õigemini punktist A punkti B siirdumisel tehakse vähem tööd õhutakistusega võitlemisel. Ilmselt tõstavad pöörised ja turbuelentsid auto õhutakistust ja loomulik oleks neist vabaneda. Pöörised aga tähendavadki peamiselt auto tagaotsa "krohvimist" viie kilomeetriga.
Sportlikumate autode puhul tähendab hea aerodünaamiline lahendus veel seda, et auto "imetakse/surutakse tee külge".
No lennukit jaoks on oluline et see õhus pühiks. Aerodünaamika seadused on siingi abiks.
Suur@ei tea aerodinaamikast üldiselt suurt midagi
Ilm on küll super. Väga õige, lapsepõlv tuleb meelde. Täna peaks juba küsima, et kes oma auto kiiremini lume alt leida suutis.
OT. Aerodünaamika on classicutel vaieldamatult hea. Aga 900 luukpäral (sedaanil ka) on tagatuled nii all, et suurema sajuga koguneb palju lund kohe pamperi peale, mis katab tuled kinni. Seevastu 9000 -del on tuled juba kõrgemal ja sellist asja ei teki, kuigi pära on püstine.
OT. Aerodünaamika on classicutel vaieldamatult hea. Aga 900 luukpäral (sedaanil ka) on tagatuled nii all, et suurema sajuga koguneb palju lund kohe pamperi peale, mis katab tuled kinni. Seevastu 9000 -del on tuled juba kõrgemal ja sellist asja ei teki, kuigi pära on püstine.