Suuna/gabariidi/stopp/numbrimärgi valgustuse pirnid/lambid

Teemad elektroonikast...
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#26

Algselt postitas: mart96
muide Teager-oled sa proovinud oma klassikul tuledelülitit erinevatesse asenditesse keerata ja siis vaadata gabariite;)

Minu Aerol on nii, et kui tulede lüliti on asendis 10 minuti pärast 12, siis põlevad gabariidid ilgelt heledalt. Kui keeran asendisse 10 min 12 läbi, siis koos lähituledega hõõguvad nagu oleks mass halb. Ehk siis esimene on mingi päevatulede variant, ma ei kujuta ette, kas meie mendid neid aksepteerivad?

Sa ilmselt mõtlesid 10 enne 12'st viimasena - tuled hõõguvad ainult?
Ehk siis, süüde sees, lüliti kella 10 all - gabariidid ja lähituled põlevad tuhmilt. Kella 12 all - põlevad ainult gabariidid. Kella 2 all - gabariidid ning lähituled põlevad täisvõimsusel.
Kui vastab sellele kirjeldusele, siis jah, sul on päevasõidutuled. Mul "standardis" selline asi puudub, "daylight driving lights" kaitset pole, küll aga kindlasti saab päevasõidutuled juurde tekitada.

Ei usu, et sellega tuleks nii mentidega kui ülevaatusel probleeme, tonnisel on mul päevasõidutuled ning siiani pole keegi kobisenud.

terv, teager
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#27

Ei ei-ikka nii, nagu ma kirjutasin, süüde muidugi sees jah.
Koos lähituledega tõmbab gabariidi hõõguma.

Ilmselt mingi Shveitsi variant...
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14425
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#28

Mu vanal autol oli ka see päevatulede variant... nupp kella 10 peal, päevatuled, ehk gabariidid heledamalt, siis 12 peal olid gabariidid (nõrgemalt), olenemata süüte asendist ja kella 2 peal pooltuled ja gabariidid hõõgusid vaevaliselt...

Praegusel on kella 10 peal täielik pimedus, keskel on gabariidid ja 2 peal on pooltuled. Seda heledamalt põlemise varianti kasutab ainult tagurpidi sõitmise juures.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
kaarel
Postitusi: 619
Liitunud: P Juul 16, 2006 14:39
Asukoht:
Auto:

#29

Algselt postitas: suur
Tegelikult kasutatakse seal nurkades hoopis tagurdustulesid. Vt. näiteks Teageri tonnise teemat. Seal mõni pilt ja tiba juttu.

Seal jutt tonnisest. Huvitav, kas keegi on ka NG900-le paigaldanud neid esimese suunatule sisse käivaid tagurpidikäigu tulesid? Koht nagu oleks suunatules olemas, kaabeldust pole veel jõudnud kapoti alt otsima hakata. Keegi kuskil nagu oleks rääkinud, et Euroopa ja USA turule toodetud masinatel on kaabeldus sama, vähemalt Teageri tonnisel paisitis nii olevat.:freak:

Pildil on see koht tähistatud numbriga 3, st pirnipesa on selle nr-ga.

Lisatud failid
Emmerich
Postitusi: 164
Liitunud: L Juul 29, 2006 21:19
Asukoht:
Auto:

#30

Ma kaablit ei osanud otsida, sest pidasin neid U.S. gabariitideks aga muidu oli nagu Teager kirjeldas.
¿_ __ ' ' )
( . ( . ) /|/|
LC___ @
¿___, ) (
Vasta