2. leht 2-st
Suuna/gabariidi/stopp/numbrimärgi valgustuse pirnid/lambid
Postitatud: P Sept 24, 2006 23:41
Postitas teager
Algselt postitas: mart96
muide Teager-oled sa proovinud oma klassikul tuledelülitit erinevatesse asenditesse keerata ja siis vaadata gabariite;)
Minu Aerol on nii, et kui tulede lüliti on asendis 10 minuti pärast 12, siis põlevad gabariidid ilgelt heledalt. Kui keeran asendisse 10 min 12 läbi, siis koos lähituledega hõõguvad nagu oleks mass halb. Ehk siis esimene on mingi päevatulede variant, ma ei kujuta ette, kas meie mendid neid aksepteerivad?
Sa ilmselt mõtlesid 10
enne 12'st viimasena - tuled hõõguvad ainult?
Ehk siis, süüde sees, lüliti kella 10 all - gabariidid ja lähituled põlevad tuhmilt. Kella 12 all - põlevad ainult gabariidid. Kella 2 all - gabariidid ning lähituled põlevad täisvõimsusel.
Kui vastab sellele kirjeldusele, siis jah, sul on päevasõidutuled. Mul "standardis" selline asi puudub, "daylight driving lights" kaitset pole, küll aga kindlasti saab päevasõidutuled juurde tekitada.
Ei usu, et sellega tuleks nii mentidega kui ülevaatusel probleeme, tonnisel on mul päevasõidutuled ning siiani pole keegi kobisenud.
terv, teager
Suuna/gabariidi/stopp/numbrimärgi valgustuse pirnid/lambid
Postitatud: E Sept 25, 2006 10:05
Postitas mart96
Ei ei-ikka nii, nagu ma kirjutasin, süüde muidugi sees jah.
Koos lähituledega tõmbab gabariidi hõõguma.
Ilmselt mingi Shveitsi variant...
Suuna/gabariidi/stopp/numbrimärgi valgustuse pirnid/lambid
Postitatud: E Sept 25, 2006 10:40
Postitas Cyber
Mu vanal autol oli ka see päevatulede variant... nupp kella 10 peal, päevatuled, ehk gabariidid heledamalt, siis 12 peal olid gabariidid (nõrgemalt), olenemata süüte asendist ja kella 2 peal pooltuled ja gabariidid hõõgusid vaevaliselt...
Praegusel on kella 10 peal täielik pimedus, keskel on gabariidid ja 2 peal on pooltuled. Seda heledamalt põlemise varianti kasutab ainult tagurpidi sõitmise juures.
Suuna/gabariidi/stopp/numbrimärgi valgustuse pirnid/lambid
Postitatud: E Sept 25, 2006 17:24
Postitas kaarel
Algselt postitas: suur
Tegelikult kasutatakse seal nurkades hoopis tagurdustulesid. Vt. näiteks
Teageri tonnise teemat. Seal mõni pilt ja tiba juttu.
Seal jutt tonnisest. Huvitav, kas keegi on ka NG900-le paigaldanud neid esimese suunatule sisse käivaid tagurpidikäigu tulesid? Koht nagu oleks suunatules olemas, kaabeldust pole veel jõudnud kapoti alt otsima hakata. Keegi kuskil nagu oleks rääkinud, et Euroopa ja USA turule toodetud masinatel on kaabeldus sama, vähemalt Teageri tonnisel paisitis nii olevat.
Pildil on see koht tähistatud numbriga 3, st pirnipesa on selle nr-ga.
Lisatud failid
Suuna/gabariidi/stopp/numbrimärgi valgustuse pirnid/lambid
Postitatud: E Sept 25, 2006 17:43
Postitas Emmerich
Ma kaablit ei osanud otsida, sest pidasin neid U.S. gabariitideks aga muidu oli nagu Teager kirjeldas.