2. leht 2-st
					
				klassik 900i kooles ega võta enam toru
				Postitatud: R Mai 12, 2006 22:37
				Postitas Ryhkija
				Sai siis täna õhtul jagaja õlist puhtaks nühitud (päris laiali ei lammutanud) ja kontaktid seal sees vahetatud. Aga ei midagi targemat - ainult aku sai tühjaks - eks ta olnd pooltühi ennegi 

 
			 
			
					
				klassik 900i kooles ega võta enam toru
				Postitatud: R Mai 12, 2006 23:11
				Postitas ivomets
				kuidas sädemega lood??
			 
			
					
				klassik 900i kooles ega võta enam toru
				Postitatud: L Mai 13, 2006 17:45
				Postitas Ryhkija
				Niipea kui aku laetud saame, hakkame vaatama, kus seda sädet on ja kus mitte...
			 
			
					
				klassik 900i kooles ega võta enam toru
				Postitatud: E Mai 29, 2006 7:05
				Postitas Ryhkija
				Aku osutus surnuks 

  - ühes purgis elektrolüüdi tihedus tunduvalt väiksem kui ülejäänutes - tuleb uus osta. Nüüd on lemmikloomapäev, mille ettevalmistamine kogu energia endale võttis, õnnelikult ühel pool, saab ehk jälle Tupsule aega pühendada.
 
			 
			
					
				klassik 900i kooles ega võta enam toru
				Postitatud: E Mai 29, 2006 22:44
				Postitas ferri
				vb on süütevõimendi läbi?
			 
			
					
				klassik 900i kooles ega võta enam toru
				Postitatud: K Mai 31, 2006 14:30
				Postitas Ryhkija
				Uus aku peal, jagajas kontaktid vahetet, aga süütepooli kõrgepingejuhtme ja mootori vahele miskit sädet ei tekkinud (nii võib viimaks endalgi säde silmist kaduda) 

	Õhtul katsun uurida, kas on asi süütepoolis või madalpingeahelas.
	
	Ja kõige vähem saan ma aru, kuidas kütusefiltri vahetus võis sihukese jama põhjustada 

 
			 
			
					
				klassik 900i kooles ega võta enam toru
				Postitatud: K Mai 31, 2006 19:21
				Postitas andres
				Ja kõige vähem saan ma aru, kuidas kütusefiltri vahetus võis sihukese jama põhjustada 

 [/quote]
	
	Alati on nii et enne kui asi p.... läks ta ju töötas. See oleks võinud juhtuda ka siis kui tagumist ratast vahetad( Näiteks);)
 
			 
			
					
				klassik 900i kooles ega võta enam toru
				Postitatud: R Juun 02, 2006 21:29
				Postitas Ryhkija
				Igatahes saime Tupsu nüüd jälle käima 

, pärast süütepooli vahetust sai ka korra jagaja maha kakutud ja selgus, et kontakte vahetades polnd seal üks juhe päris korralikult pistikusse läid 

	Nüüd vaja veel Trionicu juurde üle kontrollima minna
	
	Tänud kõigile, kes nõu ja jõuga abiks olid 

 
			 
			
					
				klassik 900i kooles ega võta enam toru
				Postitatud: R Juun 02, 2006 21:38
				Postitas ivomets
				äääääääääääähhhhhhhhhh!
	no jumal sinuga, et lõpuks ISE hakkam said!
	taas väärtuslik kogemus!
			 
			
					
				klassik 900i kooles ega võta enam toru
				Postitatud: R Juun 02, 2006 21:40
				Postitas suur
				Algselt postitas: Ryhkija
	Igatahes saime Tupsu nüüd jälle käima 

 
	Mäletan, et natuke rohkem kui aasta tagasi, kui sinu ja minu postituste  arv oli veel alla saja, polnud sa autoremondi asjus veel eriti "kodus". Küsimused olid suhteliselt rohelised. Nüüd aga tood oma saabi peaaegu igast hädast välja (ei karda kätt külge panna). Tubli töö! Hea on näha, et foorumist on palju abi. Mõnus:thumb:
	
	EDIT: kui kirjutama hakkasin, siis Ivometsa postitust polnud veel. Mõte liigub samas suunas:D
 
			 
			
					
				klassik 900i kooles ega võta enam toru
				Postitatud: L Juun 03, 2006 9:33
				Postitas Ryhkija
				Aga üks küsimus tekkis mul veel.
	Nimelt mõõtsime ära süütepoolide mähiste takistused ja need olid üsna erinevad:
	Tupsul algusest saadik pääl olnud pooli primaarmähis 023 (200 oomises mõõtskaalas) ja sekundaarmähis 15,32 (20 kilooomises skaalas).
	Doonorilt võetud poolil - primaar 035 ja sekundaar 10,76.
	Mõlemad poolid on Boschi toodang, Tupsul seni küljes olnud poolilt mingit numbrit ei leidnud, mõõtmetelt on ta teisest pisut suurem, doonorilt võetud poolil oli number 0221119026 (keskmine üks oli halvasti loetav, seal võis ka midagi muud olla) selle all veel 252 ja ovaali sees 050.
	Kas võis olla, et seni peal olnud pool oli algselt komplektis Halli anduriga jagajaga või induktiivjagajaga, doonorilt võetu aga mõeldudki kontaktjagaja tarbeks 

?
 
			 
			
					
				klassik 900i kooles ega võta enam toru
				Postitatud: L Juun 03, 2006 10:03
				Postitas Trionic
				Algselt postitas: Ryhkija
	Aga üks küsimus tekkis mul veel.
	Nimelt mõõtsime ära süütepoolide mähiste takistused ja need olid üsna erinevad:
	Tupsul algusest saadik pääl olnud pooli primaarmähis 023 (200 oomises mõõtskaalas) ja sekundaarmähis 15,32 (20 kilooomises skaalas).
	Doonorilt võetud poolil - primaar 035 ja sekundaar 10,76.
	Mõlemad poolid on Boschi toodang, Tupsul seni küljes olnud poolilt mingit numbrit ei leidnud, mõõtmetelt on ta teisest pisut suurem, doonorilt võetud poolil oli number 0221119026 (keskmine üks oli halvasti loetav, seal võis ka midagi muud olla) selle all veel 252 ja ovaali sees 050.
	Kas võis olla, et seni peal olnud pool oli algselt komplektis Halli anduriga jagajaga või induktiivjagajaga, doonorilt võetu aga mõeldudki kontaktjagaja tarbeks 

? 
 
	
	Täpselt nii see oligi ja seda ka mainisin sulle.Kasutati 3 erinevat pooli-kontakt-,Halli- ja induktiivanduriga jagajale.Vale takistusega pool kärssab pikapeale sisse.
 
			 
			
					
				klassik 900i kooles ega võta enam toru
				Postitatud: L Juun 03, 2006 22:00
				Postitas ivomets
				kontaktjagajal peab jah õige pool olema, muidu kõrvatab kontaktid ka kiiresti läbi!!
			 
			
					
				klassik 900i kooles ega võta enam toru
				Postitatud: E Juun 05, 2006 7:19
				Postitas Ryhkija
				Aga kuidas teha kindlaks, kas on õige pool, kui pooli peal miskit numbrit pole? Millised on klassiku erinevate jagajate juurde kuuluvate poolide mähiste takistused, ma sellest venekeelsest raamatust ei leidnud?
			 
			
					
				klassik 900i kooles ega võta enam toru
				Postitatud: T Juun 06, 2006 14:08
				Postitas Ryhkija
				Tänu Trionicule 

 sai ka sädevahe õigeks, nüüd saab jälle 
 
	
	Aga korras mittekontaktjagajat koos sobiva süütepooliga otsin jätkuvalt ...