Kuna vana summuti oli juba viiest kohast lapitud ning omadega läbi, sai lastud teha uus jooks. 3" dp ning 2.5" sealt edasi koos kahe resokaga. Hääle poolest sai küll täpselt paras. Lisaks on vahetatud sillas kaikaid ning amort ja rattalaager olid ka küpsed.
Viggeni korv olemas, sachsi kirjadega ketas läheb varsti pidurimeistrisse ning vahetamise lihtsuse huvides võetud juurde ka hooratas. Kast, täpsemalt ilmselt differ, on ka hakanud natuke kärisema kui gaas maha lasta käiguga veeredes, hetkel kuulda veel ainult lahtise aknaga a la äärekivi peegeldusest, aga ega ta hea pole. Kolmanda käigu sünkro hakkab ka alla vanduma ja kõrgema pöörde peal enam ilma kerge raginata kolmandat ei saa. Ilmselt oleks mõistlik kast ka vaadata.
Kui nüüd siduri ka ükskord vahetatud saab, siis on lõpuks aeg kapoti alla paigutada t7 bpc ja 15T ka ükskord ometi puhuma panna.

Summutile sai lastud panna ka widebandi jaoks auk, aga kahjuks ühe kasutatud widebandi kontrolleri küpsetasin läbi.

Ei teagi kas oli juba mineku äärel või olin ikka ise andekas.
Suve alguses sai tehtud mootoripesu ning ühtlasi stange maha võetud, et cooler ilusti ära pesta.

Ega see mootoriruum puhas puhas pole, aga tunduvalt puhtam kui enne.
Koos sellega viisin õhuvõtu stange taha. Vahe on päris märkimisväärne, eriti hästi on tunda maanteel kui peale ummikus tiksumist jahtub cooler päris kiiresti maha. T5suite livedataga pole IAT'd jälginud, aga huvi pärast võiks seda teha. Küll aga tuleb filtrit korralikult hooldada ja päris ilma mõtlemata igaltpoolt sõita ei saa. Hiljemalt talveks panen originaali tagasi, kuna see seal ees jäätub kohe päris kindlasti ära.
Päris kokku panduna pilti ei ole, aga selle augu ees oleval võrel said kinnised osad ära lõigatud. Sellegipoolest väliselt silma ei paista ja see on hea.
Vahepeal maki auxi otsa pistetud bluetooth receiver, teeb elu kahtlemata mugavamaks.
Kuna spidokal oli üks pirn ära kustunud, siis sai läbi käidud spidoka eemaldamine. Kõik tegelikult üsna lihtne ja loogiline, aga rooli ära võttes õnnestus pasuna ja roolinuppude pistik ikka otsast ära tõmmata. Õnneks oli kiirelt uus lint võtta. Loll teeb ikka ühte tööd kaks korda.
Sain ka keskluku puldi ja "remote control receiver" mooduli. Kahjuks, nagu arvata oligi, ei olnud see lihtsalt plug and play. Netist leiab ka vastakaid arvamusi tech2'ga aktiveerimise kohta. Osad väidavad, et juhul kui pult ära kaob, siis uut pulti ei saa lisada ka tech2'ga kuna üks töötav pult peab olemas olema. Mul aga pole üldse ühtegi kunagi olnudki.
Eks ta tegelikult väliselt ikka paras ront, suurematest defektidest on juhiuks jätkuvalt mõlkis ja üks tagatiib paistab peaaegu läbi juba. Iseenesest mind ei häiri iluvead kuna neid ikka jagub ning minugi poolest võib selline vanem auto olla välisel vaatlusel elu näinud kui tehniline osa on heas korras ja järgi aidatud, aga roostes tiib on natuke liiga palju juba, ehk et selleni tuleb ikka ükshetk jõuda. Peaaegu 2,5a ka juba selle autoga täis, eelmised autod kõik 2a olnud ja Saabi suhtes veel müügiplaani pole pähe tulnud, seega midagi on nende autodega ikka teistmoodi.