
Nimelt tuldi eelmisele omanikule foori all natuke küljelt sisse. Samas kuna mul eelmine auto oli volvo 850, siis teades rootsi auto pleki võrdlemisi head tugevust, olid lootused suured.
Tiiva all polnudki tõepoolest midagi katastroofilist, st kere paistis igatpidi sirge olevat. Veermikus tuli vahetada käändmik, amort, rooliotsad ning ka üks velg oli katki.

Siin juba hakkab väliselt looma. Tiiva leidsin joppamise peale õiget värvi ning suund sai tellitud. Veermikus sai ka esmatähtsad osad vahetatud. Paraku sai ostetud 900se komplektne käändmik, kuid ei olnud tol hetkel kursis, et mingist aastast muutus rummu suurus, seega otsin selle ka uue.

Ukse tagusime sõbraga veits sirgemaks ja võis juba sõitma asuda. (pildil olev tiivapealne suunatuli ka töötas, lihtsalt klaas oli puudulik tol hetkel)

Nii ma hetkel temaga siis sõidangi. Uks on siiani natuke mõlkis, kuid suunan oma jõu tehnilisele poolele. Väliselt vajaks veel tegemist tagumine vasak tiivakaar, mis on ilmselt kunagi avariijärgselt taastatud ning nüüd roostetab. Lisaks on ka stange kriimuline, nagu pildiltki näha.


Hiljem sai vahetatud veel õõts, tugilaagrid, mõlemad rooliotsad, genekarihm koos rullidega.
Salongist kahjuks viisakaid pilte pole, kuid seal on beež nahksisu. Esiistmed natuke elu näinud, kuid kannatab veel istuda.
Kõlaritest oli päris terve vaid üks armatuuripealne kõlar. Teine pool ei töödanud ning tagumised ovaalid olid lihtsalt ribadeks. Sai vahetatud hertzi toodangu vastu välja ning ovaalid ühendatud võimu järele. Originaalmakk läks ka kapi otsa puhkama ning asemele tuli üks mind ustavalt teeninud pioneer. Sellele on veel vaja leida nö tasku maki kohale. Väidetavalt sobib 94a accordi oma. Originaali kui sellist ei oska paraku leida.
Kuna külm tuleb jõuga peale, siis enda garaazis kannatab teha vaid hädapäraseid remonte. Selle aasta sees vahetan veel uuesti õli ning veepumba ära. Küll aga jätab see aega talvel kevadeks pudinaid koguda.
Ühesõnaga, teha:
kõik 4 õõtsa, võimalik et PUR puksidega komplekt siit foorumist
käändmik õige asja vastu vahetada
uued pidurikettad - ideaalis upgrade aero ketastele ja sadulatele (peaks olema 288mm vs 308mm)
konditsioneerile uus survetoru, vana läbi mädanenud ning lammutustes paljud samast kohast - võib anda nõu kust saada uut hea hinnaga
veepump
käigukasti pronkspuks - väristab veits, paistab tüüpviga olevat, sümptomid ka paigas