2. leht 2-st

BSR tuuning

Postitatud: N Aug 31, 2006 14:12
Postitas Trionic
Algselt postitas: pva
vaene trionic :))))))
///M on palju raskem diagnoos kui turbosaabism :))))))

kusjuures, sellest mootorist akki saab ka turbota palju rohkem saada. Kuid kahtlex millex see vaja olla vqix :))))))

Kui sul infot on M73 tuunimise kohta,või linke,pane u2u`sse

BSR tuuning

Postitatud: P Sept 24, 2006 11:57
Postitas optimus
Kas Jaanusel stage 3 juba peal?

Mind ennast huvitab, kas kuidagi oleks võimalik teada saada, millise firma ECU soft mul peal on, siis teaks kuhu edasi llikuda.

BSR tuuning

Postitatud: P Sept 24, 2006 13:29
Postitas pva
pole mul midagi konkreetselt teada M73 kohta kahjux.

BSR tuuning

Postitatud: P Sept 24, 2006 17:33
Postitas iroman
Algselt postitas: pva

///M on palju raskem diagnoos kui turbosaabism :))))))

Selles väites julgen ma kahelda kyll.;)

Aga mis puutub TECH-2.siis vajaliku softi olemasolul saab sellega T7.(ja T8.) rahulikult igatepidi progeda.Umbes samamoodi nagu seda tehakse yhel piiratud alal Trollhättani linnakeses.PPC box muutub siis tavaliseks seebikarbiks:(

BSR tuuning

Postitatud: E Sept 25, 2006 7:22
Postitas Jaanus
Asi seisab praegu 3" Downpipe taga. Mõtlen milline osta. Korralik Ferrita/Nordic tuningu roostevaba koos race KAT-ga maksab 10 000SEK. BSR-i oma on oluliselt odavam, kuid see pole roostevaba. Üks variant on lasta ise roostevaba kokku keevitada, kuid ei tea kuidas auto ECU sellesse suhtub...
Algselt postitas: optimus
Kas Jaanusel stage 3 juba peal?

Mind ennast huvitab, kas kuidagi oleks võimalik teada saada, millise firma ECU soft mul peal on, siis teaks kuhu edasi llikuda.

BSR tuuning

Postitatud: E Sept 25, 2006 7:47
Postitas qdwin
Algselt postitas: Jaanus
Asi seisab praegu 3" Downpipe taga. Mõtlen milline osta. Korralik Ferrita/Nordic tuningu roostevaba koos race KAT-ga maksab 10 000SEK. BSR-i oma on oluliselt odavam, kuid see pole roostevaba. Üks variant on lasta ise roostevaba kokku keevitada, kuid ei tea kuidas auto ECU sellesse suhtub...
Miks peab downpipe roostevaba olema? Effekstsem - seda kindlasti. Isegi summutite enda puhul pole erilist vahet kas roostevaba või mitte, suht samamoodi põlevad mõlemad variandid seest tühjaks.

BSR tuuning

Postitatud: E Sept 25, 2006 8:17
Postitas Trionic
Ja ECU`le on downpipe täiesti savi.kas teed ise ostad 100 eegu,või 12 kiloseki eest,või saed küljest.Hakkab juba sinna koonusfiltrite teema poole kiskuma:poke:

BSR tuuning

Postitatud: E Sept 25, 2006 8:44
Postitas Jaanus
Tegelikult mõtlesin selle all seda et, originaal downpipe küljes on vist 2 lambda andurit. Ei tea kuidas see mõjub, kui nende asukohta muudan?
Algselt postitas: Trionic
Ja ECU`le on downpipe täiesti savi.kas teed ise ostad 100 eegu,või 12 kiloseki eest,või saed küljest.Hakkab juba sinna koonusfiltrite teema poole kiskuma:poke:

BSR tuuning

Postitatud: E Sept 25, 2006 8:48
Postitas Trionic
Pea-asi,et esimene hapnikuandur oleks enne ja tagumine lairiba andur pärast kat`i .