2. leht 2-st
BSR tuuning
Postitatud: N Aug 31, 2006 14:12
Postitas Trionic
Algselt postitas: pva
vaene trionic

)))))
///M on palju raskem diagnoos kui turbosaabism

)))))
kusjuures, sellest mootorist akki saab ka turbota palju rohkem saada. Kuid kahtlex millex see vaja olla vqix

)))))
Kui sul infot on M73 tuunimise kohta,või linke,pane u2u`sse
BSR tuuning
Postitatud: P Sept 24, 2006 11:57
Postitas optimus
Kas Jaanusel stage 3 juba peal?
Mind ennast huvitab, kas kuidagi oleks võimalik teada saada, millise firma ECU soft mul peal on, siis teaks kuhu edasi llikuda.
BSR tuuning
Postitatud: P Sept 24, 2006 13:29
Postitas pva
pole mul midagi konkreetselt teada M73 kohta kahjux.
BSR tuuning
Postitatud: P Sept 24, 2006 17:33
Postitas iroman
Algselt postitas: pva
///M on palju raskem diagnoos kui turbosaabism

)))))
Selles väites julgen ma kahelda kyll.
Aga mis puutub TECH-2.siis vajaliku softi olemasolul saab sellega T7.(ja T8.) rahulikult igatepidi progeda.Umbes samamoodi nagu seda tehakse yhel piiratud alal Trollhättani linnakeses.PPC box muutub siis tavaliseks seebikarbiks:(
BSR tuuning
Postitatud: E Sept 25, 2006 7:22
Postitas Jaanus
Asi seisab praegu 3" Downpipe taga. Mõtlen milline osta. Korralik Ferrita/Nordic tuningu roostevaba koos race KAT-ga maksab 10 000SEK. BSR-i oma on oluliselt odavam, kuid see pole roostevaba. Üks variant on lasta ise roostevaba kokku keevitada, kuid ei tea kuidas auto ECU sellesse suhtub...
Algselt postitas: optimus
Kas Jaanusel stage 3 juba peal?
Mind ennast huvitab, kas kuidagi oleks võimalik teada saada, millise firma ECU soft mul peal on, siis teaks kuhu edasi llikuda.
BSR tuuning
Postitatud: E Sept 25, 2006 7:47
Postitas qdwin
Algselt postitas: Jaanus
Asi seisab praegu 3" Downpipe taga. Mõtlen milline osta. Korralik Ferrita/Nordic tuningu roostevaba koos race KAT-ga maksab 10 000SEK. BSR-i oma on oluliselt odavam, kuid see pole roostevaba. Üks variant on lasta ise roostevaba kokku keevitada, kuid ei tea kuidas auto ECU sellesse suhtub...
Miks peab downpipe roostevaba olema? Effekstsem - seda kindlasti. Isegi summutite enda puhul pole erilist vahet kas roostevaba või mitte, suht samamoodi põlevad mõlemad variandid seest tühjaks.
BSR tuuning
Postitatud: E Sept 25, 2006 8:17
Postitas Trionic
Ja ECU`le on downpipe täiesti savi.kas teed ise ostad 100 eegu,või 12 kiloseki eest,või saed küljest.Hakkab juba sinna koonusfiltrite teema poole kiskuma:poke:
BSR tuuning
Postitatud: E Sept 25, 2006 8:44
Postitas Jaanus
Tegelikult mõtlesin selle all seda et, originaal downpipe küljes on vist 2 lambda andurit. Ei tea kuidas see mõjub, kui nende asukohta muudan?
Algselt postitas: Trionic
Ja ECU`le on downpipe täiesti savi.kas teed ise ostad 100 eegu,või 12 kiloseki eest,või saed küljest.Hakkab juba sinna koonusfiltrite teema poole kiskuma:poke:
BSR tuuning
Postitatud: E Sept 25, 2006 8:48
Postitas Trionic
Pea-asi,et esimene hapnikuandur oleks enne ja tagumine lairiba andur pärast kat`i .