2. leht 3-st
Saab 9-5 Arc -> Libaaero 2.0t, MY02, Pootsman
Postitatud: R Aug 26, 2016 17:52
Postitas Pootsman
5) Aero istmetest ja vedrustusest tunnen puudust
Kas elektrilisi mäludega istmeid annab liikuma panna autos kus tehasest on käsitsi liigutatavad istmed?
Saab 9-5 Arc -> Libaaero 2.0t, MY02, Pootsman
Postitatud: R Aug 26, 2016 23:26
Postitas D116
5) Aero istmetest ja vedrustusest tunnen puudust
Kas elektrilisi mäludega istmeid annab liikuma panna autos kus tehasest on käsitsi liigutatavad istmed?
Rantto vist tegi seda.
Saab 9-5 Arc -> Libaaero 2.0t, MY02, Pootsman
Postitatud: L Aug 27, 2016 10:28
Postitas Pootsman
Saab 9-5 Arc -> Libaaero 2.0t, MY02, Pootsman
Postitatud: P Aug 28, 2016 21:44
Postitas rantto
Mul oli kaks masinat kõrvuti, ühel sisu, EL, soojendus, vent, mälu. Teisel polnud midagi.
Harutasime sõbraga mitu päeva, kõik sai veetud nii nagu tehasest tulnud. Vent jäi aga olemata, limiit sai täis, juhtmeid oli liiga palju.
EL töötas, soojendus ja mälu samuti.
Saab 9-5 Arc -> Libaaero 2.0t, MY02, Pootsman
Postitatud: N Sept 01, 2016 8:30
Postitas Pootsman
Veepump, pinguti ja juhtrull kohal. Läheb lühikese rihmaga variant,
s.t keskmise juhtrulli jätan välja.
DIY link neile keda huvitab rihmavahetus protseduur. See on minul kuues Saab seitsmest mis tahab veepumba vahetust. Nubliku autol läks pump kogu jutuga vahetusse 192500km pealt. Eelmisel Aerol 315000km pealt, teiste läbisõite ei mäleta. Konkreetsel autol kellal 306000km ja veepumbal on päris tugev lõtk sees. Pinguti ja juhtrull on päris otsas. Jupid tellisin
AeroMotorist, pole küll järgmise päeva tarne aga alla nädala on jupid kohal ja väga mõistliku hinnaga.
Muudetud, veepump, pinguti ja juhtrull vahetatud. Lisaks käigukasti õlitorud üle vaadataud ja banjod pingutatud. Tundub et viimane tegevus jäi tegemata kui sai kokku laotud esiots, enam igatahes ei leemenda torud.

Saab 9-5 Arc -> Libaaero 2.0t, MY02, Pootsman
Postitatud: E Sept 05, 2016 21:35
Postitas Pootsman
~1000km sõidetud. Kodukootud soft ei saanud üldse hea. 2006.a 185hp B205E põhi + Aero õhumassi väärtused + 9-3 Aero boost controll andis küll 1150mg/s aga käiguvahetused oli jubedad. Madalal koormusel käike ei tahtnud vahetada, maantee kiirusel väikese puudutuse peale vahetas käigu alla ja boost tuli taha üsna hilja. Pisut paremaks sain aga mingi hetk panin 2.0t 110kw softi tagasi ja eile saatsin sebastianile kirja. Täna õhtul panin CR-i softi peale. See tunne, 150hp/250nm pealt minna 280hp/400nm softi peale.

Soft väga mõnus agressivne, 2.0T üldiselt ei lähe nii alt liikuma aga selline 2.3 Aero maik jäi suhu küll hetkel.
:head: Crossroad Performance
Saab 9-5 Arc -> Libaaero 2.0t, MY02, Pootsman
Postitatud: P Okt 16, 2016 15:08
Postitas Pootsman
Saab 9-5 Arc -> Libaaero 2.0t, MY02, Pootsman
Postitatud: E Okt 17, 2016 10:03
Postitas polukoli
Hea lugeda ja kõrva taha panna

Saab 9-5 Arc -> Libaaero 2.0t, MY02, Pootsman
Postitatud: E Okt 17, 2016 12:35
Postitas D116
Kolvid ja pihustid on stock?
Palju mAir ja boost näitab nüüd ja kui stabiilsed?
Saab 9-5 Arc -> Libaaero 2.0t, MY02, Pootsman
Postitatud: E Okt 17, 2016 15:19
Postitas Pootsman
Kolvid ja pihustid on stock?
Palju mAir ja boost näitab nüüd ja kui stabiilsed?
Pihustid ja kolvid on originaalid, kolbide pärast ma ei muretse, sellel surveaste madalam ju - 8,8. Probleem on aga selles, et õhumassi kogus on olematu mida mootor saab hetkel, 1000mg/s paremal juhul ja kõik. Ei ole aega olnud otsida ka kus ikaldus on, aga kuna pidurivõimendi lekib ja AMUL on 1800 siis pole pointi ennem otsida viga kui see viga on kõrvaldatud.
Summuti võib piirata, ilge hais on üleval kui kuuma anda - katid umbes?
Õhuleke võib kuskil olla, pole 6mm voolikuid kõiki kontrollinud ja klappe vahetanud, ega ka sisselaset survestanud.
Knocke ei näita ühtegi, vajuta kuidas tahad, neid ei ole tulnud isegi mitte 1-te! See tundub kahtlane.
Saab 9-5 Arc -> Libaaero 2.0t, MY02, Pootsman
Postitatud: E Okt 17, 2016 16:07
Postitas D116
AMUL kõrge, tõenäolisel voolikud, aga ka stock IC palju ei kannata, aastad ka teevad metallil oma tööd. Survestamine näitab

Väljalase ka stock? Stock-iga kuskil 240hp oleks mõistlik piir. Turbo elule pole see hea, kui gaasid ei saa välja normaalselt ja tekkib surve.
Saab 9-5 Arc -> Libaaero 2.0t, MY02, Pootsman
Postitatud: E Okt 17, 2016 17:40
Postitas Pootsman
AMUL on kõrge kuna pidurivõimendi lekib ma arvan, Nubliku masinal oli sama probleem ja samad sümptomid. Kui ma piduripedaali põhja vajutan siis OPENSIDis lambda näita läheb paika, hakkab ilusti üles alla käima. Kui piduripedaal nüüd lahti lasta siis mootor korra puterdab ja lambda näit jookseb 2500 peale. Iga piduri vajutusega tuleb OPENSIDi meeletu hunnik MIFI-isi. Piduripedaalilt jala võttes kõib susin, selline korralik pikk kohe. Aga ma ei usu, et see on põhjuseks, et MAIR üle 1000 ei lähe, aju küsib kuni 1300. Summuti on stock. Välisel vaatlusel täpselt sama mis 260hp Aerol aga minu auto oma on jube roostes ja kurat teab mis seisus need katalüsaatorid on veel.
Kütusepumba vahetusest veel nii palju, et Walbro paagisisesed GSS340; 341 ja 342 ei ole "pista paaki" lahendus päris. Tuleb modifitseerida filtrikorpust kuhu sisse istub pump ja kummi jullat mis pumpa ülevalt kinni hoiab. Pumbaga kaasas olnud vooliku jupp ei olnud pikkuselt piisav, et ära ühendada pump ja kolmik. Voolikukambrid mis kaasas olid pumbaga ei tundunud mulle usaldusväärsed ja sai poest korralikumad võetud. Ja pumba enda pistik vajab vahetust, see on kerge jootmis töö. Tark mees oleks seda tööd teinud ilmselt tühja paagiga aga saab ka pooliku paagiga hakkama. Mõnus kütuse aroom on endiselt salongis

Saab 9-5 Arc -> Libaaero 2.0t, MY02, Pootsman
Postitatud: E Okt 17, 2016 22:36
Postitas Nublik
Lekkiva pidurivõimendiga olid mul tõesti sarnased nähtused, aga nii suurt langust nagu 1300 pealt 1000 peale küll polnud.
Vaata, et sa tallumisega mootorile haiget ei tee, kui tundub, et kat võiks umbes olla.
Saab 9-5 Arc -> Libaaero 2.0t, MY02, Pootsman
Postitatud: E Okt 17, 2016 22:57
Postitas Pootsman
Lekkiva pidurivõimendiga olid mul tõesti sarnased nähtused, aga nii suurt langust nagu 1300 pealt 1000 peale küll polnud.
Vaata, et sa tallumisega mootorile haiget ei tee, kui tundub, et kat võiks umbes olla.
Ega kati probleemile muud moodi vist jälile ei saa kui downpipe lahti ja peenestama minna?

Soovitatavalt kell 3 öösel
Saab 9-5 Arc -> Libaaero 2.0t, MY02, Pootsman
Postitatud: E Okt 17, 2016 23:18
Postitas Nublik
Mul esimesel Tonnisel murdus kunagi sukk pooleks, keset Tartu linna. Põhimõtteliselt siis turbost välja, läbi kati ja sealt otse õue. See hääl ei jätnud küll kedagi külmaks. Haha.
Saab 9-5 Arc -> Libaaero 2.0t, MY02, Pootsman
Postitatud: T Okt 18, 2016 19:06
Postitas Renee_
Oled omanud kahte täiesti asjalikku Aerot, need maha müünud ja nüüd ehitad tavalist Arc-i Aeroks?

Saab 9-5 Arc -> Libaaero 2.0t, MY02, Pootsman
Postitatud: T Okt 18, 2016 19:22
Postitas S9K
Ma ikkagi pean ütlema, et Saab jäi neliveo tulekuga hiljaks

. Huvitav ikkagi mõelda, et ostetakse/tehakse ikka ja jälle seda sama marki või mudelit ja see on esivedu ka veel pealekauba. Pisut keerad peale ja rattad ei hakka maha enam.
Saab 9-5 Arc -> Libaaero 2.0t, MY02, Pootsman
Postitatud: K Okt 19, 2016 18:33
Postitas Pootsman
Oled omanud kahte täiesti asjalikku Aerot, need maha müünud ja nüüd ehitad tavalist Arc-i Aeroks?
Oled sa ise neid autosi näinud ja katsunud, et saad oma väites kindel olla ?

Esimese Aero müük kripeldab küll, olen ka pakkunud Nublikule, et müügu maha aga ei võta vedu

Viimane mis Soome läks sellest on üsna ükskõik, automaat universaal Aerosi on iga nurga peal.
Saab 9-5 Arc -> Libaaero 2.0t, MY02, Pootsman
Postitatud: P Okt 23, 2016 16:29
Postitas Pootsman
Mõned asjad taas koju veetud - pidurivõimendi, kojameeste pealse plastiku, karbilaiendid, raadio, hõbedase armatuuri paneeli, Aero rooli ja Aero näidikuteploki. Nubliku varudest tuli minu varudesse üks katalüsaatorideta 2.5" downpipe.
Kas näidikuploki vahetusel on sama teema mis raadio vahetusega - kõige pealt "divorce" TECH2-s vana auto andmetega ja siis "marriage" minu auto andmetega? Kasutaja Piktor nt ei saanud üldse tööle oma MY00 masinat MY02 kelladega. UK foorumis soovitati aju VINi 8-s number ringi muuta Aero omaks ja siis pidi toimima hakkama boost gauge. Eks mõni õhtu katsetab. Kui kellelgi kogemusi võiks kirjutada siia.
EDIT: rantto must MY05 Vector on üks kuradi hea doonor olnud:
tiivad, esimene pamper, esimesed tuled, diisli snorkel, Mitsu turbo, vasak logar, raadio, alu dash, kellad, rool, plastik kate kojameestele, üks kapoti amort, roolivõimu toru, udukate ja temp. anduri juhtmestik, õhufiltri kopsik, mootori alusraam, klaasipesu paak, karbilaiendid, jahutus radiaator, 17" veljed
Lisatud failid
Saab 9-5 Arc -> Libaaero 2.0t, MY02, Pootsman
Postitatud: P Okt 30, 2016 15:17
Postitas Pootsman
Näidikute plokk tahab tõesti vist sidumist, ei läinud masin tööle Aero kelladega. Halli tuhatoosi kellelgi pakkuda? Sobib ka lihtsalt sahtel.
Enne

Nüüd

Saab 9-5 Arc -> Libaaero 2.0t, MY02, Pootsman
Postitatud: E Okt 31, 2016 9:55
Postitas loffa
Kus selliseid DP jagatakse? Mul oleks ka hädasti vaja

Saab 9-5 Arc -> Libaaero 2.0t, MY02, Pootsman
Postitatud: E Okt 31, 2016 11:49
Postitas vvs
Mul see hõbedane sahtel olemas, sahtel on küll avatud asendis aga vast Saab seal midagi välja mõelda
2-st saad ühe toimiva ikka teha

Saab 9-5 Arc -> Libaaero 2.0t, MY02, Pootsman
Postitatud: E Okt 31, 2016 13:56
Postitas Pootsman
Mul see hõbedane sahtel olemas, sahtel on küll avatud asendis aga vast Saab seal midagi välja mõelda
2-st saad ühe toimiva ikka teha

Ma arvan et me teeme diili.

Saab 9-5 Arc -> Libaaero 2.0t, MY02, Pootsman
Postitatud: E Okt 31, 2016 14:01
Postitas Pootsman
Kus selliseid DP jagatakse? Mul oleks ka hädasti vaja

Hetkel prooviks sain Nubliku käest. Kui kasu ka on pidime rääkima müügist. Ideaalis peaks ikka 3" panema, kõne alune tükk on 60mm
Saab 9-5 Arc -> Libaaero 2.0t, MY02, Pootsman
Postitatud: T Nov 01, 2016 12:11
Postitas Piktor
Sa pead istmed ka ikka uued sebima, mäletan, et minul olid nädal aega sees ja kohe sebisin uued. Oluliselt meeldivam on.