2. leht 2-st
Saab 9-5, 1998, optimus
Postitatud: N Nov 16, 2006 11:11
Postitas romza
Ei hakka siin vastu vaidlema ja kuna ise ma pole just kõva füüsik, siis ei suudaks ma seda tõestada
Saan ainult kaasa rääkida oma autode kogemuste põhjal.
Sai suvel käidud päris pikal Euroopa reisil autoga ja pidas väga hästi vastu. Isegi kiirteedel 200km järjest 180km/h polnud probleem.
Vahetasin nüüd DI kasseti ära, kuid ainult profilaktika jaoks, kuigi oli terve. Nimelt siin sõbra 9-5l andis DI kassett otsad just keset maanteed, mille tulemusel ka katalüsaator läks õhtale. See juhtus öösel ja päris kaugel Tallinnast (kodust). Omale sellist jama ei tahaks.
Seega mul üks töötav DI kassett üle (mustadeks päevadeks)

Saab 9-5, 1998, optimus
Postitatud: N Nov 16, 2006 12:59
Postitas suur
Algselt postitas: qdwin
Üles liigub läbi radikate ja turbo abil kuumaks köetud õhk. Ainumas õhu väljapääs on põhja kaudu kahjuks, seega las pääseb vabamalt sealt kaudu.
Oot-oot, mis sa tahad väita, et soe õhk liigub alla?
Pigem on asi vast ikka niipidi, et saab alt külma õhku juurde ja see aitab turbol paremini jahtuda.
Saab 9-5, 1998, optimus
Postitatud: N Nov 16, 2006 13:02
Postitas romza
äkki kusagilt leiab infot Saabi tuuletunneli testide tulemustest. Seal katsetatakse kõikvõimalikke õhu liikumisi

Saab 9-5, 1998, optimus
Postitatud: N Nov 16, 2006 13:06
Postitas roomlane
Keegi ei keela augustatud karterikaitset panna.
Saab 9-5, 1998, optimus
Postitatud: N Nov 16, 2006 14:19
Postitas optimus
käisin lõunaajal autos tmööda ja üritasin alla piiluda.
Kuna auto on nats madalam ja porilompi pikali viskama ei hakand , siis ma hästi alla ei näind.
niipalju nägin ,et vasakul pool oli mingi asjanus seal, aga ma ei saand aru mis see täpselt oli. Eks kui kuivem on, siis vaatan
Saab 9-5, 1998, optimus
Postitatud: N Nov 16, 2006 14:26
Postitas MadMan
Karterikaitse.ee galeriis ntx selline pilt.
edit:
Hinnakiri
Isegi olen mõelnud, et peaks oma punase ära kaitsma.
Lisatud failid
Saab 9-5, 1998, optimus
Postitatud: N Nov 16, 2006 14:29
Postitas optimus
Palju selline asi maksab?
Mul õnnestus kunagu camryga üle äärekivi õnnetult sõita, et automaatkäigukastil lõi õli väljalaskmise mutri küljest ära ja jooksis tühjask.
Remont oli 10 k
Saab 9-5, 1998, optimus
Postitatud: N Nov 16, 2006 14:59
Postitas romza
Algselt postitas: optimus
Palju selline asi maksab?
Mul õnnestus kunagu camryga üle äärekivi õnnetult sõita, et automaatkäigukastil lõi õli väljalaskmise mutri küljest ära ja jooksis tühjask.
Remont oli 10 k
Vihje: Vaata MadMan postitust
Saab 9-5, 1998, optimus
Postitatud: N Nov 16, 2006 15:03
Postitas romza
Ise muidu kasutasin
http://www.ravolar.ee teenuseid.
Saab 9-5, 1998, optimus
Postitatud: E Dets 11, 2006 17:55
Postitas optimus
Vahepeal putitat mu autot jälle
mingi jama oli ,et edasi ei liikund.
Veaotsing oli pikk ja vaevarikas ja ajas Troostauto kollektiivi peagu riidugi
Kui ma õieti aru sain, siis oli viga väljalaskes
Vahetatud on nüüd
turbo
katalüsaator
Lõpuks ka display loetav

putitatud tagasilda
Peal nüd aero küünlad ka
lõin kõik arved ka kokku mis olen kulutand
sain peaaegu täpselt 50 k
Saab 9-5, 1998, optimus
Postitatud: T Dets 12, 2006 1:46
Postitas mad1
viga oli nii sisselaskes kui ka väljalaskes ning vigane oli ka turbo, lisaks oli õli asemel bensiinisegune õlitaoline ollus...ja üht teist veel...
Saab 9-5, 1998, optimus
Postitatud: T Dets 12, 2006 8:10
Postitas Trionic
Tegelikult taganjärele mõeldes oli üliharva juhtuv sisselasketihendi purunemine täiseti loogiline.Kui ikka umbes väljalasketrakti puhul üle laetud gaasid sabast välja ei pääse,siis otsitakse järgmine nõrk koht ning lahkutakse sealtkaudu.
Mina isiklikult vahetaksin ka katalüsaatorijärgsed pütid välja.Korduv turbokompressorite purunemine on 100% sumpsides oleva villa õliga läbi immutanud ja gaaside liikumine pole ikkagi piisavalt vaba.
Saab 9-5, 1998, optimus
Postitatud: K Veebr 07, 2007 13:59
Postitas optimus
niiaplju veel infoks, et pihustid pole ka autol originaalid.
täpselt ma ei teagi mis pihustid on aga vist mingid punased olid.
ei tea miks nad paremad on ja mis annavad

Saab 9-5, 1998, optimus
Postitatud: K Juun 13, 2007 18:05
Postitas optimus
Vahetatud tagumised amordid ja mõned puksid
Tänud Troostile
Saab 9-5, 1998, optimus
Postitatud: L Sept 01, 2007 11:10
Postitas optimus
Auto maha müüdud.
UUs ka ostetud ja ka saab 9-5, seekorda Aero

Saab 9-5, 1998, optimus
Postitatud: L Sept 01, 2007 11:14
Postitas IFF
Teema siis lukku, jääme uue auto postitust ootama.

Saab 9-5, 1998, optimus
Postitatud: L Sept 01, 2007 11:25
Postitas S9K
Meil hakkabki siin nii juba kujunema, et kõik on kindlasti turboga. Uuemad on AERO-d, vanemad on lihtsalt võimsamaks tuunitud või ka AERO-d. Nõrga mootoriga autosi jääb järjest vähemaks. Jään ka mina uut teemat ja pilte ootama:thumb: