SAAB 9-5 Vector, 2.0TiD Hirsch, Zazou

Kasutaja avatar
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1206
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-5NG, 9000CSE

#26

ls 315000 õlisid vahetatud korralikult, vähemal minu poolt ja pole põhjust kahelda ka eelmistes omanikes, et nad oleks kokku hoidnud selle pealt. Mingeid erilisi tundemärke ei olnud, kuni hakkas vaikselt kõvemat müra tegema ja kiirendamisel väristama, nagu kaoks 1 silinder ära. 100km pärast seisma jättes ja uuesti käima pannes jäi õlirõhk madalaks ja tuli kiri, stop the engine. Lagin oli siis ka juba selgelt kuuldav.
Väga põhjalikult ei hakanud algul süvenema, mis võis põhjus olla, kuna mõtlesin et pole mõtet taastada rahalises mõttes. Aga kuna VM tuli hinnas vastu, siis mõtlesin, et mis seal ikka, hea auto ju ikkagi. Eks ta tüüpvea moodi natuke paistab ja keas teab, mis see tõeline põhjus lõpuks oli.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2308
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#27

Kusjuures minu autol on igal aastal enne talve see stop the engine tuluke põlama löönud. Miks??? Ei tea. Siis viin hooldusesse, vahetatakse see asi seal ära, samuti õli jms ja siis aasta jälle hooletu...kuni järgmise sügiseni.
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#28

Vana hea õlivõtturi tihend mille nahka need mootorid lähevad.
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2308
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#29

rantto kirjutas: T Dets 01, 2020 8:52 Vana hea õlivõtturi tihend mille nahka need mootorid lähevad.
Rohtu selle vastu???
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#30

Tihendid vahetus, 30eur pluss töö.
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2308
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#31

okei...kas sellega saab ka Carring hakkama, mul see auto läheb nagunii hooldusesse reedel. Või on see suurem ettevõtmine? Oskad öelda?
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#32

Lihtsam vist neile helistada, Pootsman tegi kodus garaazis ise 4,5h
Kasutaja avatar
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#33

rantto kirjutas: K Dets 02, 2020 10:51 Lihtsam vist neile helistada, Pootsman tegi kodus garaazis ise 4,5h
ei leia üles, ma enda arust paar aastat tagasi kirjutasin pikema romaani ka selle tihendi vahetusest siia foorumisse koos piltidega?! Üsna spetsiifiline pikk torx oli vajalik kahe kasti poolse karteripõhja poldi jaoks, induktiivkuumuti oli väga abiks downpipe poltide juures. Kunde poolne veovõll tuleb eemaldada, kasti õli tasapinda tuleks pärast korrigeerida kuna õli voolab välja teatud määral kastist. Kui põhi maas siis saalede kontroll on kohustuslik!

Pärnus saab Teid aidata selle teemaga Opeli remont :thumb:
http://www.opeliremont.ee/page14.html
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 867
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#34

rantto kirjutas: T Dets 01, 2020 8:52 Vana hea õlivõtturi tihend mille nahka need mootorid lähevad.
Kas ma mäletan valesti või panen täiesti puusse aga tänu õhu vahele imemisele paneb õlipump õli vahutama ja pole vahet, kui kvaliteetne õli, määrimisomadusi ikka pole. Ehk targemad kommenteerivad. Igatahes uskumatu insener/tehniline praak nii kriitilisse kohta selline tihend panna.
Kasutaja avatar
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1206
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-5NG, 9000CSE

#35

Pilt

Kas siin foorumis kõige suurema läbisõiduga NG?
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Vasta