2. leht 2-st

Mure kiirendamisga

Postitatud: P Dets 10, 2006 22:52
Postitas Trionic
Kui ma viitsin öösel kasti alla panna ,siis oskan hommikul ütelda.Kui su Aero alla tuttu jään,ütlen lõuna paiku.

see purunenud õlivarda ots oli kõvasti vaeva näinud kasti tapmisega.Tavaliselt jäävad vardaotsad õlifiltri taha pidama ja kukuvad välja õli vahetades.

Mure kiirendamisga

Postitatud: T Mär 27, 2007 21:15
Postitas Aimar
Ei hakanud uut teemat tegema nii et, jätkan vanaga.
Mure siis selline:
kiirendus 80-120 (just see mida Saabidel hinnatakse) ääretult lahja.
Võrreldav 110kw-se Passatiga. Aga mul 3.0 ja 147kw
Ja veel - max kiirus 160km/h, rohkem lihtsalt ei lähe!
Talvel ei saanud nagu aru kuna nii kiiresti ei proovinud sõita ja järske kiirendusi ka ei teinud. Paigalt kiirendab enam-vähem normaalselt. Ja kui 80km/h pealt pedaal kiirelt põhja suruda siis laseb pöörded 5000-ni ja käiku enne ära ei vaheta kui gaasi natuke järgi anda.
Ehk on kellelgi mingisuguseid mõtteid?

Mure kiirendamisga

Postitatud: T Mär 27, 2007 21:34
Postitas Cyber
Käigukast pekkis...

Mure kiirendamisga

Postitatud: T Mär 27, 2007 22:05
Postitas teager
Algselt postitas: Aimar
Ei hakanud uut teemat tegema nii et, jätkan vanaga.
Mure siis selline:
kiirendus 80-120 (just see mida Saabidel hinnatakse) ääretult lahja.
Võrreldav 110kw-se Passatiga. Aga mul 3.0 ja 147kw
Ja veel - max kiirus 160km/h, rohkem lihtsalt ei lähe!
Talvel ei saanud nagu aru kuna nii kiiresti ei proovinud sõita ja järske kiirendusi ka ei teinud. Paigalt kiirendab enam-vähem normaalselt. Ja kui 80km/h pealt pedaal kiirelt põhja suruda siis laseb pöörded 5000-ni ja käiku enne ära ei vaheta kui gaasi natuke järgi anda.
Ehk on kellelgi mingisuguseid mõtteid?

Seda küll kummaline kuulda, V6 peaks just armastama kõrgeid pöördeid ja kiiruseid.

terv, teager

Mure kiirendamisga

Postitatud: N Mär 29, 2007 19:05
Postitas Aimar
Täna sai VM-s kastile uus soft peale loetud aga tulemus ikka sama.
VM avastas et, mu autol katalüsaator umbes (vea koodid P0240 ja P0455) ja et see võibki olla jõu ja kiiruse puudumise põhjustajaks.

Küsimus selline:
Kas on võimalik paigaldada 3.0 V6-le universaalset katalüsaatorit?
Tehniliselt kindlasti aga kuidas ta toimima jääb?
Elcats-i lehel näha, et seal neid 2 tükki järjest + veel 2 andurit.

Mure kiirendamisga

Postitatud: N Mär 29, 2007 20:07
Postitas oicu
ei hakka ka uut teemat tegema.
mure selline, et kiirendades toimub kiirendus lynklikult. Vahepeal on tõmmet, siis kaob tõmme ära ja siis jälle on tõmme. Probleem on iga käiguga. pöörete arvu kasvuga muutub lünklikkus tundlikumaks ka.

Mure kiirendamisga

Postitatud: N Mär 29, 2007 20:38
Postitas tripp
Algselt postitas: oicu
ei hakka ka uut teemat tegema.
mure selline, et kiirendades toimub kiirendus lynklikult. Vahepeal on tõmmet, siis kaob tõmme ära ja siis jälle on tõmme. Probleem on iga käiguga. pöörete arvu kasvuga muutub lünklikkus tundlikumaks ka.

Millal viimati küünlad vahetasid? Milline on DI kasseti seisukord?
Need on kõige esimesed asjad, mida vaataks, kindlasti võib veel 100 põhjust olla.

EDIT: Tore, et nüüd teada sain, et tdi-ga tegemist. Sellisel juhul pole mu soovitusel kopika eestki väärtust :red:

Mure kiirendamisga

Postitatud: N Mär 29, 2007 20:41
Postitas oicu
auto on aasta tagasi saksamaalt toodud. Küünlaid mina vahetada ei ole lasknud.
DI kassett... häbi tunnistada, kuid ei ole õrna aimugi.

Mure kiirendamisga

Postitatud: N Mär 29, 2007 21:20
Postitas oicu
Algselt postitas: roomlane
oicu võiks selle TDI oma profiili ka märkida, ei peaks lugejate autode alt otsima seda infi :)

nüüd on natuke rohkem infi :)