Tere!
Paluksin teie abi diagnoosi panekul.
Auto Saab 9-5 Griffin automaat
Probleem selline:
Kui järsult kiirendada siis korraks tekib selline hääl nagu manuaal
käigukastiga proovida ilma sidurdamata käiku vahetada (mitte iga kord). Algul tegi kord päevas. Siis 3-e päeva jooksul kordagi ja täna 3 korda päeva jooksul.
Kas on võimalik et, mingil detailil (pooltelg, pooltelje otsad) on nuudid kulunud või on midagi hullemat oodata (kasti vahetus:()?
Mure kiirendamisga
Tere,
Natuke uuemat infot
Tulin Kaunasest ja c.a.50km enne Riiat avastasin et, mul on kasutada ainult 1 käik (3-s vist)
Armatuuris põlesid nii käigukasti kui mootori tuli. Käisin läbi Riia SAABi esindusest.
Kompuuter külge ja diagnoos - P0730 Gear Function, (8)Mechanical fault
Midagi nad kompuutriga tegid ja tuled armatuuris kustusid. Ütlesid et, nüüd saad normaalselt sõita aga kas sa Tallinnat täna näed - ei tea. Praegu olen Tallinnas. Käigud hetkel kõik olemas.
Kas keegi on juba midagi analoogset üle elanud? Sooviks teada millised on võimalikud tagajärjed.
Homme lähen Viking Motorsisse. Järjekorrad pidid olema 2 nädalat:(
Natuke uuemat infot
Tulin Kaunasest ja c.a.50km enne Riiat avastasin et, mul on kasutada ainult 1 käik (3-s vist)
Armatuuris põlesid nii käigukasti kui mootori tuli. Käisin läbi Riia SAABi esindusest.
Kompuuter külge ja diagnoos - P0730 Gear Function, (8)Mechanical fault
Midagi nad kompuutriga tegid ja tuled armatuuris kustusid. Ütlesid et, nüüd saad normaalselt sõita aga kas sa Tallinnat täna näed - ei tea. Praegu olen Tallinnas. Käigud hetkel kõik olemas.
Kas keegi on juba midagi analoogset üle elanud? Sooviks teada millised on võimalikud tagajärjed.
Homme lähen Viking Motorsisse. Järjekorrad pidid olema 2 nädalat:(
Eks sa mine siis pealegi VM`i
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Hetkel nagu kõik toimib.
Käisin reede hommikul kohe VM-is. Pandi TECH-2 külge ja öeldi et, praegu küll mingit viga ei näita. Pandi mu probleem kirja ja kui korduma peaks lubati korda teha kuna auto alles 2 nädalat tagasi sealt välja veeres.
Mingi anomaalia??? ...... Äkki peaks Igor Volkega rääkima:freak:
Käisin reede hommikul kohe VM-is. Pandi TECH-2 külge ja öeldi et, praegu küll mingit viga ei näita. Pandi mu probleem kirja ja kui korduma peaks lubati korda teha kuna auto alles 2 nädalat tagasi sealt välja veeres.
Mingi anomaalia??? ...... Äkki peaks Igor Volkega rääkima:freak:
Algselt postitas: Aimar
Käisin reede hommikul kohe VM-is. Pandi TECH-2 külge ja öeldi et, praegu küll mingit viga ei näita. Pandi mu probleem kirja ja kui korduma peaks lubati korda teha kuna auto alles 2 nädalat tagasi sealt välja veeres.
Mingi anomaalia??? ...... Äkki peaks Igor Volkega rääkima:freak:
Volke sind ei aita, ta võib diskuteerida erinevate hüpoteeside üle aga konkreetset diagnoosi ei pane;) Samas olen korduvalt märganud, et auto jonnimise ja omaniku tujude vahel on teatav seos... võibolla said auto peale pahaseks vms. ja tema vastas samaga ja kui auto hoolitsevalt VM-i viisid, siis rahunes maha:)
PS. eelnev on vaid osaliselt nali ja pole mõeldud ka irooniana, tegelikult oleks huvitav kuulda sel teemal teiste arvamusi.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Kas siit võib välja lugeda mingit garantii juttu???Algselt postitas: Aimar
Pandi mu probleem kirja ja kui korduma peaks lubati korda teha kuna auto alles 2 nädalat tagasi sealt välja veeres.
Mingi anomaalia??? ...... Äkki peaks Igor Volkega rääkima
Kõige lihtsam on loomulikult oodata lõpliku surmani, vähemalt viga on puust ja punaseks ette tehtud. Pidev kolmas käik, igasugused põlevad tulukesed tähendavad, et probleemi tõsiduse tõttu otsustas aju limp home reziimi tarvitusele võtta, et säästa mida säästa annab. Äkitsi siiski õnnestub enne kogu käigukasti lagunemist (mille vahetus on loomulikult lihtsaim aga kalleim võimalus), uurida alternatiivsetest teenindustest nende arvamust?
qdwin:
Tegelikult oli see ka üks põhjustest miks ma siia kirjutasin, et ehk on keegi juba sama probleemiga rinda pistnud. Kui vabam hetk tekib üritan ka Troostist läbi käia ja nende arvamuse teada saada. VM ütles veel et, viga võis olla käigukasti juhtmoodulis - mis see on seda ma ei tea (kahjuks on aut.kasti ehitus ja tööpõhimõte minu jaoks tume maa).
P.S. Garantii on tõesti - 2 kuud müügipäevast.
Tegelikult oli see ka üks põhjustest miks ma siia kirjutasin, et ehk on keegi juba sama probleemiga rinda pistnud. Kui vabam hetk tekib üritan ka Troostist läbi käia ja nende arvamuse teada saada. VM ütles veel et, viga võis olla käigukasti juhtmoodulis - mis see on seda ma ei tea (kahjuks on aut.kasti ehitus ja tööpõhimõte minu jaoks tume maa).
P.S. Garantii on tõesti - 2 kuud müügipäevast.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
9-5 käigukast ei ole odav lugu, kui probleemid on kriitilisest piirist üle läinud! 9-5 kast talub väga hästi suuri momente, kuid minu meelest ei talu seda, et õlivahetusi ei ole ette nähtud. Kas selle või mingi konstruktsioonilise puudujäägi tõttu suudavad nässu minevad solenoidid lõpuks kogu kasti hävitada. Kas viga on tõesti nii hull - seda oskavad öelda targemad.
Antud juhul tuleb garantiid kasutada viivitamatult!
Antud juhul tuleb garantiid kasutada viivitamatult!
Täna siis sain peale pikka ootamist (3 nädalat) auto remondist kätte. Käigukastis köik siseelundid garantiikorras vahetatud. Nauding oli üle pika aja oma Saabiga sõita ja kuulata V6-e mõnusat jõmisemist. Vahepeal sai proovitud Corollat ja Peugeoti. Ja ka selle aasta Saab 9-5 sai ära proovitud (tänud Viking Motorsile).
See vahejuhtum ei ole mingil määral muutnud minu arvamust Saabist, kui heast autost.
Ja soovitus teistelegi: Kui vähegi võimalik proovige auto osta esindusest, kus ajalugu teada ja võimalik ka mingi garantii saada. Minu puhul igatahes tasus see ennast kuhjaga ära kuigi maksin auto eest võibolla natuke rohkem kui turul küsitakse.
P.S.
3-e nädalases remondiajas ei saa VM-le midagi ette heita kuna ise nad käigukaste ei remondi (seda vist ei tee ükski esindus) ja kast võeti maha juba järgmisel päeval peale auto VM-i viimist kuigi järjekorrad neil 2 nädalat.
See vahejuhtum ei ole mingil määral muutnud minu arvamust Saabist, kui heast autost.
Ja soovitus teistelegi: Kui vähegi võimalik proovige auto osta esindusest, kus ajalugu teada ja võimalik ka mingi garantii saada. Minu puhul igatahes tasus see ennast kuhjaga ära kuigi maksin auto eest võibolla natuke rohkem kui turul küsitakse.
P.S.
3-e nädalases remondiajas ei saa VM-le midagi ette heita kuna ise nad käigukaste ei remondi (seda vist ei tee ükski esindus) ja kast võeti maha juba järgmisel päeval peale auto VM-i viimist kuigi järjekorrad neil 2 nädalat.
Küsisn ka seda. Üteldi et ketastega oli kehvad lood ja otsustati siis juba kõik välja vahetada. Küsisin ka seda et, millest sellised asjad tekivad ja kuidas neid vältida. Esimesele küsimusele ei osatudki midagi konkreetset vastata aga vältimiseks soovitati õigeaegselt õli vahetada (90 000 km).
Hakka või uskuma Qdwini viimast postitust.
(aga kastil on jälle garantii;) )
Hakka või uskuma Qdwini viimast postitust.
(aga kastil on jälle garantii;) )
Algselt postitas: Aimar
Täna siis sain peale pikka ootamist (3 nädalat) auto remondist kätte. Käigukastis köik siseelundid garantiikorras vahetatud. Nauding oli üle pika aja oma Saabiga sõita ja kuulata V6-e mõnusat jõmisemist. Vahepeal sai proovitud Corollat ja Peugeoti. Ja ka selle aasta Saab 9-5 sai ära proovitud (tänud Viking Motorsile).
See vahejuhtum ei ole mingil määral muutnud minu arvamust Saabist, kui heast autost.
Ja soovitus teistelegi: Kui vähegi võimalik proovige auto osta esindusest, kus ajalugu teada ja võimalik ka mingi garantii saada. Minu puhul igatahes tasus see ennast kuhjaga ära kuigi maksin auto eest võibolla natuke rohkem kui turul küsitakse.
P.S.
3-e nädalases remondiajas ei saa VM-le midagi ette heita kuna ise nad käigukaste ei remondi (seda vist ei tee ükski esindus) ja kast võeti maha juba järgmisel päeval peale auto VM-i viimist kuigi järjekorrad neil 2 nädalat.
seda esindusest kasutatud auto ostmise kasulikkust olen siin korduvalt soovitanud-on mingisugunegi tagasiside võimalus probleemide tekkimisel.endal on küll ka paar negatiivset kogemust,aga opel`tega.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Aimar
Ei. Paigalt võtmisel ei ole.
Pigem peale pöörde sooritamist ristmikul või möödasõitu alustades kui
käigukast vahetab käigu alla. Selline tunne nagu mingid hammasrattad
ei hambu sekundi jooksul .
Blääd mul tundub sama probleem vist olevat. Enne ristmikule jõudmist pidurdamisel (ja kui fooris süttib roheline tuli) vajtades gaasi siis sekundi või 1,5 jooksul ei vaheta kast käiku alla. Kui vajutad rohkem pedaali siis lööks nagu laksust teise käigu rauda.
Ega sa Aimar ei tea palju sul lugu maksma oleks läinud?
tegemist suht tüüpilise veaga.esindus vahetab solenoidplokki(ca. 20 kilo+töö).see ka alati ei aita.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: GripenAlgselt postitas: Trionic
tegemist suht tüüpilise veaga.esindus vahetab solenoidplokki(ca. 20 kilo+töö).see ka alati ei aita.
Kas Trionic ise aut.kasti lahti võtaks ja kokku paneks? Või oleks targem VM'i külastada?
Pmst.ei tee,kuigi elus tipptegija meil tööl. Enda ja sõprade kastid saavad ikka tehtud.See nii mittekasumlik tegevus,et parem mitte teha.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Aga enese sõnu süües tuli Teageri oma ikkagi remontida:wtf:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989