
Vahetusse läksid veel esiamordid ja tugilaagrid. Ja oh seda imet, kui mõnus ja vaikne veermik on,nüüd nagu uus auto



Olen peaaegu lõpule jõudmas ka müraisolatsiooniga aga sellest pikemalt väheke hiljem

Ilma kaskota oleks seis üsna nutune jah.
See väike kõks paneb nad veel rohkem maigutama
melka kirjutas: ↑P Apr 07, 2019 19:01 Aega võttis aga asja saiTalvest on saanud märkamatult kevad ja minu Saabike on taas nagu maasikas
Olen siga rahul uue ilmega ja et ees ka Aero stange. Miks see kõik nii kaua aega võttis, põhjuseid mitmeid. Tööd üsna palju, varuosade tellimine ja kohale saabumine viibis ja peamine põhjus oli selles et kiletaja viibis kuu aega Indias puhkusel
Ega väga varem polekski saanud kiletada sest värske laki peale pole just mõistlik koheselt kiletada, sest lakil on veel mingi järel kuivamis aeg enne kui kõik välja aurustuv keemia on välja kuivanud. Aga reedel 5 aprillil toimus siis kaua oodatud kiletamine ja panin alla ka suverattad![]()
Aga kui hindadest rääkida siis Aero ja tavalise stange nahal on hinna vahe kõigest 145 eurot. Vikingi hindasest siis Aero oma 1230 euri ja tavaline 1085 euri. Eks need hinnad pisut erinevad sellest kui palju on parkimis andureid jne.
Mis selle Aero stange teema kalliks teeb on kõik sinna juurde kuuluv muu mudru. Võred, liistud, kroom võred mis eriti kallid jne. Et kui kõik peaks omast taskust kinni maksma siis jah... ilmselt jääks ära.
Kõikki hindu ei viitsi välja tuua ja kasutaja Pootsmani poolt üleval pool välja toodud hinnad on tänaseks hetkeks vananenud kuna veebruari keskel tuli Viking Motorsil välja uus hinnakiri ja kõik läks kallimaks.
Mida ma aga endiselt pikisilmi ootan on esiklaas. Pidi eestisse jõudma aprilli alguseks kuid 5 aprilli info kohaselt läheb veel ilmselt kolm nädalat. See info pärineb siis Cargcalass-ist. Et ma ei tea kust pärineb info kasutaja Classicman-ilt?
Selle teemaga seoses hakkasin mõtlema et huvitav kui kaua on Orion AB kohustust Saabile varuosi toota? Oli vist hiljaaegu samal teemal ka autolehes artikkel kus juttu sellest kaua tootmisest maas olevatele mudelitele varuosi saab. Mõnel margil oli selleks kümme aastat mõnel rohkem? Selge on see et niikaua kui originaal kereosi toodetakse pole väga probleemi aga kui neid enam ei tehta ??? Fakt on see et viimase põlvkonna 9-5-le B- kereosi ei hakkata kunagi tootma, nõudlus on selleks liiga väike.
Et kui keegi on kuskilt miskit lugenud siis võib lahkesti jagada.
Aga mis siin ikka, nagu öeldakse pikk jutt on sitt jutt, seega jagan ka pilte uuest ilmest![]()