
Minul oli see kinnitusklamber kadunud, sellest pole hullu, sest kummitihend muudab nagunii asjad liikumatuks reguleerimist ta ei sega.
Ega sa niisama ei näegi, milline reguleerimisots tal on. parem lahti lammutada.
Sellest ja üldse 175CD karburaatoritest leidsin rohkem infi "Triumph TR6" otsinguga.
Hea materjal näiteks on siin: http://www.buckeyetriumphs.org/technica ... arbsII.htm
E: Võtsin originaalkarburaatori nõela lahti, selline näeb välja, e. siis lapik 4 mm x 2 mm pulk on püsti, millest reguleerida.

Ja kätte saad nii, et kruvid külje pealt hoidva kruvi lahti, siis abivahend selle pulga külge ja krutid niikaua, kui nõela kätte saad, siis nõela asemel kruvikeerajaga vm. toksid selle regulaatori välja.
E. lisan ka soomekeelse 175CD karburaatori andmete lehe vm.

E: Veel üks oluline nüanss seoses selle karburaatoriga. Nimelt see suur töösilinder, kõik tööpinnad, mis omavahel liiguvad (väline korpus, suur silinder ja sees olev juhtsilinder) tuleb lihvida/poleerida (korpuse poolne juhtsilinder, seal nagu tööpinnal rõngad näha, mitte maha lihvida). Võttis ikka aega, et mõista, no ei liikunud originaalkarburaatoril see suur silinder, kiilus nagu kinni ja ei surunud alla, vahest kiilus ka ülemisse asendisse kinni. Viga oli selles, et peale ultraheli pesu tekkis pisut pinnaroostet juhtsilindrisse ja seespool oli karburaatori korpusel/servades mõned täkked (täiesti arusaamatu, kuis tekkinud). Ja minu kogemusel ei ole hea, kui õli juhtsilindri pindadele satub, või siis minimaalselt (ei liigu siis enam/poob kinni), ehk siis karburaator õliga täita ettevaatlikult ja mitte liiga palju.