2. leht 2-st

Saab 99 karbuss

Postitatud: L Nov 03, 2007 19:02
Postitas tauno15
nujh aga saaremaale sa nüüd vaevalt viitsid tulema hakata et seda näha... eks ma homme vaatan korra ja uurin asja et kas sellel jagajal on midagi viga või ei

Saab 99 karbuss

Postitatud: L Nov 03, 2007 19:03
Postitas Trionic
Uued puksid grafiitpronksist sisse treida ja bingo. Olen aastate jooksul niiiii palju Zenith-karpa ja kontaktjagaja remondist jahunud,et ei viitsi üle trükkida,aga otse võin ikka nõu anda,või ise parandada.

Saab 99 karbuss

Postitatud: L Nov 03, 2007 19:09
Postitas vulkanus
Algselt postitas: tauno15
nujh aga saaremaale sa nüüd vaevalt viitsid tulema hakata et seda näha... eks ma homme vaatan korra ja uurin asja et kas sellel jagajal on midagi viga või ei

Jagaja kontakti ära puutu enne, kui oled tutvunud soomekeelse manualiga. seal peaks reguleerimine päris hästi olema ära seletatud .
kui aru ei saa siis kõige lihtsam on võtta mingi vana Kalju Aleksiuse zigulii raamat ja asi sellgeks teha kuidas regullida ja siis näppima minna.
kontaktivahe minumäletamist mööda 0,4 kuid vanal jagajal pigem suurem kui väiksem .

Saab 99 karbuss

Postitatud: L Nov 03, 2007 22:45
Postitas mart96
..ja kui on vaja karbussile uusi varuosi, siis aitab selline firma Soomes nagu Kaasutinexpertti. Ise tellisin sealt suve lõpus oma 99-le sellise par. komplekti. Elasin siis Soomes ja Lohjale postkontorisse koos postikuludega maksis 56 eurot.
Kaasas oli ka see joonis. Ei ole veel jõudnud paigaldamiseni-sõidab sellisena, ehk siis vanade osadega kah;)

Ja mis tähendab ei saa Soome keelest aru. Noor inimene peab keeli õppima. Eesti maa ja rahvas on nii väikesed, et loota emakeelsele tehnikakirjandusele on küll ülim naiivsus. IMO

Lisatud failid

Saab 99 karbuss

Postitatud: L Nov 03, 2007 22:45
Postitas mart96
ja ''risustan'' veel serveriruumi

Lisatud failid

Saab 99 karbuss

Postitatud: T Nov 06, 2007 18:16
Postitas tauno15
nii jagajas on mingi loks sees küll, et siis selline küsimus et kas kuskilt olex võimalik neid pukse millest eelnevalt juttu olnud osta ka kuna ise ma küll ei tea et mul kodus oleks grafiitpronksi
Ning mart96 kas sa saaksid sellest lehest mis sul pildi peal on sellest jutuosast pilti teha niiet näeks arvutis lugeda

Saab 99 karbuss

Postitatud: K Nov 07, 2007 19:39
Postitas mart96
no mul on vist lihtsam teha koopia ja posti panna.
pane mulle mart96@hot.ee või u2u oma aadress

siin veel midagi http://www.bmcno.org/tech%20tips/zenith ... 20tips.htm

Saab 99 karbuss

Postitatud: K Nov 07, 2007 22:01
Postitas Trionic
Algselt postitas: tauno15
nii jagajas on mingi loks sees küll, et siis selline küsimus et kas kuskilt olex võimalik neid pukse millest eelnevalt juttu olnud osta ka kuna ise ma küll ei tea et mul kodus oleks grafiitpronksi
Ning mart96 kas sa saaksid sellest lehest mis sul pildi peal on sellest jutuosast pilti teha niiet näeks arvutis lugeda

Kõik puksid(nii karpa,kui jagaja) tuleb ise treida.Zenith karpade nõrgim koht on õhulekked võlli ja korpuse vahelt,ning kütuselekked suletud rikastusklapi poolte vahelt õhukanalitesse.Lisaks veel kümmekond pisihäda,mis kokku teevad suure jama. Ja manuaalist kulunud karpa(ega ka jagaja) taastamise kohta pole midagi leida.

Saab 99 karbuss

Postitatud: E Nov 12, 2007 10:42
Postitas EnnSvensson
Algselt postitas: mart96
ja ''risustan'' veel serveriruumi


Veel "risustust":
ilus komplekt,kuhu võiks veel kuuluda uus segusiiber,uus segusiibri nõel ja uus kaev,kus nõel sees liigub.Kaevu ava kulub ovaalseks ja nõel kulub peenemaks.Kui mootor ka hõredavõitu,siis ongi segu liiga rikas,küttekulu suur,tühikäik kõikuv jne.

Saab 99 karbuss

Postitatud: T Nov 13, 2007 10:05
Postitas miku
niih. Räägime nüüd karpadest ja kontaktsüüdetest. Selles valdkonnas natukse mässatud. Ehk siis, kui auto turtsub ja plärtsub, siis kas:

1. Karbuss ujutab üle
2. Süüde on väga vale

1. juht. Kuidas kindlaks teha. Keera küünal maha ja vaata, mis nägu on. Kui on märg, siis ujutab. Kaks üldlevinud võimalust:

a) Nõel on kulunud
b) sädet ei ole, või on kohati või on vales kohas.

a) puhul uus karbuss, b) puhul esimese jutiga üle kontrollida kontaktivahe ja süütepooli ning aku seisukord.

2. juhul... kontrolli üle süütenurk :) ehk siis hooratta peal keera märgi ~null asendisse ja kontrolli jagaja pealt, kas on kontaktidel avamise hetk.

Kui ei ole, siis saab nalja. Kuna tegemist on 76 aasta massinaga, kõige eelduste kohaselt B mootor, siis tuleb hakata vaatama seda, kas abivõll on õiges hambas. A see on juba teine stoori :)

Ehk siis:

1. Kontrolli üle kontaktide vahe.
2. Kontrolli üle, kas ujutab
3. Kontrolli, kas sähmakas peaks käima õiges kohas.

Saab 99 karbuss

Postitatud: R Nov 16, 2007 16:16
Postitas tauno15
Nii tegelesin siis täna nende lehtede tõlkimisega mis mart96(tänud sulle) mulle saatis ning tekkis paar küsimust seoses tõlkimisega et, kas nopea joutokaynti tähendab tühikäigu kiirus, Neulan olkapää männen alareunan tasolla- nõela nukk kolvi alumise äärega tasa, neulaventtilli- näelklapp, poittoainesuuttimen asento- kütteotsiku asend, polttoaineen paine- kütte rõhk. Ja mida tähendab oljypinta

Saab 99 karbuss

Postitatud: L Nov 17, 2007 10:22
Postitas mart96
''nopea joutokaynti'' tähendab tõstetud tühikäigu pöördeid, see on siis külma mootoriga käivitades hoiab pöörded kõrgemal, kui tõmbad õhuklapi kinni. Mõiste ''tühikäigu kiirus'' on täiesti jabur,võiks ehk rääkida tühikäigu pöörete arvust;)
Neulan olkapää männen alareunan tasolla- nõela nukk kolvi alumise äärega tasa,<<<enam vähem jah

neulaventtilli- näelklapp,<<meil siin mandril on nõelklapp
poittoainesuuttimen asento- kütteotsiku asend,<<kütusedüüsi asend
polttoaineen paine- kütte rõhk<<<kütuse rõhk
. Ja mida tähendab oljypinta<<< õlipind, e. õlitase