Saab 99 karbuss
see on kork,mille all varras,koos kolviga,mis käivad silindris,mis täidetud atf õliga.kupatus on mõeldud muutuva kurguga karpa.suure kolvi töö ühtlustamiseks ja sisselaskeimpulsside mõju silumiseks.kogu kuparus tegeleb kiirendusrikastusega,kune selletüübilisel karpal puudub kiirenduspump.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Lisaks veel,et muutuva kurguga karburaatoritega sõites saab suurimaks probleemiks mootori kolvigrupi "hõredus".Kuna sellise karpa muutuva läbimõõduga "kõri" diameetrit muudetakse mootori poolt tekitatud hõrenduste vahe abil karpa ülemises ja alumises kambris,mida eraldab vaakummembraan,siis kohvikssõidetud mootor ei suuda toota piisavat hõrendust,et piisava täpsusega karpa kolbi liigutada üle vedru vastujõu.
Lisaks pärsib karpa tööd hõredakskulunud"tooresüsteem",mille algselt peegelsiledaks poleeritud kettad kriimulistekskulununa enam tihedad ei ole.
Muidu geniaalne leiutis mootorratastele "Triumph",suudab veatult töötada ka küliliasendis,kui näiteks saabiga pikeerides viraaźi üritad teha:evil:
Lisaks pärsib karpa tööd hõredakskulunud"tooresüsteem",mille algselt peegelsiledaks poleeritud kettad kriimulistekskulununa enam tihedad ei ole.
Muidu geniaalne leiutis mootorratastele "Triumph",suudab veatult töötada ka küliliasendis,kui näiteks saabiga pikeerides viraaźi üritad teha:evil:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: tauno15
aga mille jaox see õli seal un ja kust seda saab
Algselt postitas: Trionic
see on kork,mille all varras,koos kolviga,mis käivad silindris,mis täidetud atf õliga.kupatus on mõeldud muutuva kurguga karpa.suure kolvi töö ühtlustamiseks ja sisselaskeimpulsside mõju silumiseks.kogu kuparus tegeleb kiirendusrikastusega,kune selletüübilisel karpal puudub kiirenduspump.
Eelnev on vastus su küsimusele miks see õli seal on.
ATF õli saab näiteks igast hästivarustatud Prisma-tuuningu poest

[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
Algselt postitas: tauno15
aga mille jaox see õli seal un ja kust seda saab
krt.äkki loed ikka mu jutu läbi,tegin ju punaseks kõik:wall:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Keermestatud servast.Piilu silindrisse sisse.Alu kaanest veidi allpool algab torukene,kuhu kolb käib.Selle ülasevast ca. 1cm. allapoole võiks õlitase olla.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Mul oli kunagi 99 ja siis 900, oli sama küsimus et mida sinna valada. Räägiti et pane piduriõli, panin ja niikaua kui mina nendega sõitsin pold sellest kordagi probleemi et seal dot-4 sees. Küsimus tuleviku tarbeks, et kas on üldse tähtis mis õli sinna valada ( peaasi et määriks )?
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
kui ikka turtsub ja paugub siis otsi viga rohkem nagu süüte vallast milline jagaja sul on kas kontaktikas
see karpa on nii lihtsa ehitusega, et tavaliselt sellega probleeme pole põhiline et nõelklapp peaks ja ujuk õigesti regullitud.
segunõela regullimiseks on tarvis spetsvõtit mida saab ka ise teha.
see karpa on nii lihtsa ehitusega, et tavaliselt sellega probleeme pole põhiline et nõelklapp peaks ja ujuk õigesti regullitud.
segunõela regullimiseks on tarvis spetsvõtit mida saab ka ise teha.
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
samas on ka tihti jamad tooremehanismis, lihtsalt on teine nii kulunud, et käima ei lähe
point, aga selles, et algajal ei oleksmõtet näppida võib asja vabalt täitsa peese keerata
point, aga selles, et algajal ei oleksmõtet näppida võib asja vabalt täitsa peese keerata
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
kontaktjagaja näb välja selline, et kui jagaja kaane maha võtad siis sees paistab üks kontakt mille üks ots liigub mööda jagaja rootorit teine on ühendatud korpuse külge.
lihtsam on küsida mis aasta masin sul on siis ütlen kohe ära
lihtsam on küsida mis aasta masin sul on siis ütlen kohe ära
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Algselt postitas: tauno15
siis on küll jama kui selle võib peese keerata sest ma võtsin karpa lahti sest see kuppi lota mis seal sees on oli auklik
kui membraan on katki siis ei hakkagi masin korralikult tööle see tuleb kindlalt uue vastu vahetada lappimine ei aita membraan on veninud.
kas su masinal on üks või kaks karpat.
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Algselt postitas: tauno15
1976 aasta
seljuhul kontaktikas ja kui asi on nii vana siis juba lambist ütlen et jagaja on loksuga ja saabi püstjagajat nii vana veel on suht raske timmida .
kui päris aus olla oleks sul vaja korralikku manuali millest lugeda ja õppida muidu seda masinat käima ei saa katsetamisel pole mingit mõtet
15 aastat tagasi olin sama tark oma 79 a saabiga mida sai vähemalt 100 korda peese keeratud ja anti juures lappimas käidud, aga nii need kogemused tulevad
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
alguses tuleb ikka kindlaks teha kas viga on jagaja mis ma arvan et on
uut jagajat vaevalt kuskilt leiad, kasutatuid äkki leidub kellelgil foorumis
vahest on võimalik ka vana remontida peab masinat ise nägema
uut jagajat vaevalt kuskilt leiad, kasutatuid äkki leidub kellelgil foorumis
vahest on võimalik ka vana remontida peab masinat ise nägema