Eile sain boosti probleemile jälile, throttlebody küljest oli üks vaakumvolla lahti - see külge ühendatud ja ühele kõrvalisele maanteele proovima, kriips ilmselgelt kõrvuni kuniks..3da ja neljandaga pisut pöörded üles viskas kiirendusel ja seejärel tagasi nö tavaasendisse vajus tahhomeeter, selge siis - sidur libiseb, esmaspäevaks panin aja vahetuseks kirja, lasen ühe jutiga veovõlli ka ära vahetada ja loodan, et sellega saab vibratsiooni mure lahendatud ning Saab täielikult nautida selle autoga sõitmist. Isegi libiseva siduriga, kuradi vingelt rebib edasi!
Kas oleks aeg suurema velje poole piiluda, hetkel 17"? Turgu vaadates, ega midagi sellist silma pole jäänud, mis kohe ostma kutsuks..
Tänasega vahetatud sidur+korv ja kasti õli ja parem veovõll. Vibra osas siiski päris kadunud pole aga oluliselt parem on küll, peab seda edasi lahkama.
Vahepeal mudisin välimust endale meeldivamaks (saab lihtsa vaevaga tagasi tavaliseks teha), lisaks said läheneva sügise valguses lisatulede kandurid paigaldatud, mingi aeg tuleb mingid tummisemad ledid ka ette panna.
Eelmise nädala lõpul sai ette võetud Muhu- ja Saaremaa külastus, auto pidas ennast 1124km vältel viisakalt üleval ja pakkus Saaremaa kurvilistel teedel ohtralt sõidurõõmu. Täna plaanis minna üle vaatama raudsepa 9-3de lammutus ja endale mõningaid detaile sealt hankida.
Käisime Eesti Saabiklubi suvepäevadel, kultuuriprogrammist osa ei võtnud, küll aga sellele järgnenud mitteametlikust osast.
Vahetasin udukates pirnid LED-ide vastu, nö pâevasõidu tuled siis, enne seda käis stange küljest ära ja korrastasin tulede füüsilist paiknemist (hetkel näitavad rohkem maha kui peaksid, enne näitasid kuskile kõrgustesse tänu katkistele kinnitustele)
Mingi selline porno seal oli enne:
Peale seda sai värskendust turbo ja cooleri vaheline lõdvik (asendasin silikooniga, hydroscandist soodukaga kokku ca 50.- - esinduse hind 120.-), testida ei saanud kuna läks koheselt ka tiivaäärte korrastamisele.
Auto on ka jätkuvalt müügis, kuulutust auto24-s pole. Ledid ja muud isikupärastamised saan tagasi panna nii, nagu tehasest tuli
praktikant kirjutas: ↑R Aug 30, 2019 12:13
millised LED pirnid istuvad sinna udukasse?
H1 ilma kaablita, kui jebida tahad siis tegin mitmest ledist kokku ühe (keeratav kinnitus ühelt ja pirn teine (h8 ja h1 combo), hea see ei saanud ja endale ei hakanud ikkagi meeldima ka ja panin ajastukohased halogeenid tagasi .
Vahepeal vahetatud üks karterituulutuse voolik, hakkas va raip vanadusest õli lekitama summuti peale, 20.- kohalikku raha vaesem.
Müügi osas on kolm inimest kahe kuu jooksul autot vaatamas käinud, kõik varasemad saabiinimesed aga kaubaks pole läinud (ühe sakslasega läbirääkimised veel käivad).
Võib ka omapoolse hinnapakkumise teha.
Täna käisin elus esimest korda dünos, arvasin et keerulisem kogu see protsess, aga siuh-säuh ja tehtud ta oligi. Tõmme 3korda 4da käiguga ja korra ka 3daga, numbriliselt olulist erinevust ei tulnud (3kw) kuigi endale on alati tundunud, et kolmas käik on vähe parema tõmbega näiteks möödasõidul..samas sealt km/h kus peale 3da veel neljanda tõmbaks, oleks garanteeritud sõit arestimajja. Igatahes tulemuseks 146kw rattast, nende hinnangul kuskil 162kw mootorist - oleks võinud rohkem olla, kui õhu temp oleks jahedam olnud ja kliima väljas oleks olnud - palju olekseid, nii ta oli seekord. Paar pilti ka Vvsi kaamera läbi:
Ainar kirjutas: ↑N Sept 26, 2019 12:27
Väga ilusad, kas 5x112 läheb eksentrikutega ainult alla, mis koopaääred asjast arvavad?
Terv, Ainar
Tänud!
Läksid ka eksentrikuteta, koopääred on rahul - vastu ei käi. Esisillas muidugi rattaid põhja enam keerata ei saa, logarisse hakkab käima.
Positiivne on see, et vähemalt ei pea enam parkides âärekivi nii hullult jälgima, 17” oleks 98% stange äärekivi otsas oma lõpu leidnud, isegi osade lamavate politseinikega tuli trajektoori valida.
Kuigi peal olev aku tundub visuaalselt uus, siis peale paaripâevast seismist ja miinuskraade öösel, enam autot käima ei vedanud, peale läks üks kasutatud kuid igati end hästi üleval pidanud 75ah aku ja sai see mure lahendatud. Alguses tahtsin panna 100ah aga see ei mahtunud mõõtudelt ja kuskilt on ka nagu meeles, et bensukatele pigem ei soovitata Saabi puhul nii võimast.