Autost endast:
2001 aasta Aero, manuaalkast, elektriline Aero sisu, kliima toimib, topsihoidja, soojendusega esiistmed, coiloverid, ta-technix, cd-box, madaldusvedrud. Huvitava lisana, tagurdades hakkab tagakojamees tööle, ei mäleta et mul ammusel 9-3l selline funktsioon oleks olnud.
Hiljuti vahetatud kõik kettad/klotsid, õli ja filter, üks tagumine pidurisupport.
Edasi käib üsna tummiselt, tagumikudüno ütleks, et originaal 151kw on seal küll järgi aidatud.
To do list:
- Rooste tagatiibadelt eemaldada - TEHTUD
- Tagumine vasak aknatõstuk vahetada - VAHETATUD
- Kvaliteetsem lahendus leida vedrustusele/asendada originaaliga (Selles maailmas täitsa võhikuna, ootan soovitusi kuhupoole piiluda coilide/madaldusvedrude või miks ka mitte õhkvedrustuse suunas) - TEHTUD, TA-technixi tagavedrud vahetatud eibachi - 30mm madalduse vastu ja sõidumugavus juba hoopis teine.
- Teretali eeskujul punased turvavööd, juhi oma narmendab nagunii
- poleerida ja vahatada
- Toonklaas, see on veel kahevahel, võibolla jääb selline clean look autole - TOONITUD
- Taga kõlaritega midagi ette võtta, tundub sellel ka tummisem helipakett olema, aga bassi põhjaväänates mingi kõrvalheli tekib - ALPINE kõlarid ustes ja mütsiriiulil
- vahel esinev vibratsioon
Lingid interneedusest iseendale
http://trolltuner.com/?p=219
Kulud:
Registreerimine: 48.-
Kindlustus: 88.39.-
EIbachi tagumised madaldusvedrud: 135.-
Peeglid kasutatud 20.-
Summuti kasutatud koos remondiga 45.-
Veovõll parem kasutatud 30.-
Toonklaas 130.-
Alpine kõlarid 102,3.-
Kütus: 644,66.-
Saabiklubi soodustusega võidetud summa: 22,54.-
Liitrites: 416,56+
Kilometraaž: 278963km
Paar pilti ka:

