K.Salongi soojendus?

Tonnised ja nende mured
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#26

Algselt postitas: Mart900
ei usu, mul on mitte nii nagu sinul vaid nii nagu suurel, et kui hi sisse lükata siis kütab nii mis hirmus üks kõik mis kiirusel või kus kohas või millal.

Mu masinal analoogne teema. Peaksin proovima salongi temp anduri vahetus ja seejärel ACC vahetust.
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#27

ACC vahetust - mida selle all täpsemalt mõista :red: kas see mingi plokk, nii öelda kliima aju?
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#28

ilmselt mõeldakse jah kliima plokki .....seesama kust tempi krutid ...... (ACC ->Automatic Climate Control)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#29

Olaviv ja Mart900 masinatel on erineva põlvkonna kliimamoodulid.Esimesel lähevad need pidevalt rikki,teisel ei juhtu seda pea kunagi.
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#30

mul kais korra ka sellline uitmote, et akki see sisemise temp andur saab lisa sooja cd makist, on voimalik
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#31

Vaevalt. Soojusvahetist tulev kuum on vahetum.Raadio-anduri distants on piisavalt suur.
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#32

huvitav millest siis see vahel "vahel toimin vahel ei toimi suhtumine" eriti veel "kui pikem sõit siis küll ei tööta" hoiak,aga arvad sa (trionic) , et olenematta haruldusest on tegu siiski ACC ploki veaga?
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#33

Kui autos külmaks läheb,siis vaata,kas anduri tiivik liigub või seisab.juhul kui seisab,proovi kate maha võtta ja mingi peenikese oraga ta käima lükata,siis peaks temperatuur ka sobivaks muutuma.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#34

Algselt postitas: Mart900
huvitav millest siis see vahel "vahel toimin vahel ei toimi suhtumine" eriti veel "kui pikem sõit siis küll ei tööta" hoiak,aga arvad sa (trionic) , et olenematta haruldusest on tegu siiski ACC ploki veaga?
Kui sa nüüd uuesti mu üle-eelmist postitust loeksid....:freak:
Kasutaja avatar
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1206
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-5NG, 9000CSE

#35

teise põlvkonna ACC plokid surevad ka. See oli üks esimene asi, mis mult ära osteti ja peale seda ka kõige rohkem küsitud on (vist neli korda juba). Ostja vahetas oma ploki ära ja kõik töötas peale seda.
Esimese põlvkonna plokkidest ma ei räägigi. Selle lammutasin nalja viluks tükkideks. Sees oli näha, et lisaks kontrolleri softi veale oli ka üks H-sild ennast punni ajanud.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#36

Pole väitnudki,et ei sure,aga seda juhtub väga harva.Mul 2 juhust 10 aasta jooksul.Toodeti neid ainult kolm aastat,kuni 9-5 tulekuni.Tavaline häda on,et vanadusest liigsuure voolutarbega välisseade piinab elektroonilise aut.kaitsme sellisesse seisu,et see rakendub igasuguse voolutarbe kõikumise peale.Ja need kaitsmed asuvad kõigis kanalites(mida on seadmes päris mitmeid).Paned mooduli teise masinasse ja seal töötab jälle suurepäraselt.
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#37

Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: Mart900
huvitav millest siis see vahel "vahel toimin vahel ei toimi suhtumine" eriti veel "kui pikem sõit siis küll ei tööta" hoiak,aga arvad sa (trionic) , et olenematta haruldusest on tegu siiski ACC ploki veaga?
Kui sa nüüd uuesti mu üle-eelmist postitust loeksid....:freak:

ikka segaduses :freak: mitte, et foorumist peaks arusaama mis autol viga :P aga kas need sündroomid võivad viidata ka millegile muule, mulje jäi, et sa ei usu kliimaploki viga.
Mõtlesin, et kas saab ka midagi muud olla.

Edit: lugesin viimast posti hoolega ja sain vastuse:red:
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#38

Minu kliima saaga jätkub.
Korra sai prooviks vahetatud kliimaplokk (tänud asjaosalistele) - ei aidanud. Seejärel sai vuratud troosti - diagnoos katkine salongi temp andur, natuke juramist ja 800.- ning VM-ist tuligi uus temp andur. Ei aidanud, sümptomid samad, mis enne. Kui kellelgi on mõni hea mõte, siis tulgu lagedale. Kui suur on näiteks variant, et vedas ja sain katkise anduri? Kaduväike vist. Fakt on see, et vana temp andur oli katki, näitas mingit 40 kraadi auto salongis jne.

Kalibreerimisel vea teateid pole, kalibreerin nii:
1. Auto töötab tühikäigul sooja mootoriga
2. Kliima on asendis AUTO
3.Vajutan ja hoian mõne sekundi all nuppe AUTO ja see, mis talle diagonaalis on (kõik õhk näkku).
4. Koheselt tekkib kiri 0 ja püsib ca 5 sek siis näitab taas temperatuuri ja paremal pool jooksevad tuled rahulikus tempos korra üles ja siis taas alla.
Kõik, kogu moos. On nii õieti?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14426
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#39

Ot, see ventilaatoriga jublakas maksis 800EEK-u? Krt, kui see mul järgmine kord kigisema hakkab, siis ma küll enam puhastama seda ei hakka vaid ostan uue...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#40

800 eest sain koju kätte;)
Edit: aga kas kalibreerisin õieti?
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#41

Algselt postitas: Mart900
Edit: aga kas kalibreerisin õieti?
Tundub, et õigesti.
AUTO ja VENT tuleb korraga all hoida ja test-kalibreerimine toimub 22-55 sekundi jooksul.
Kui on mingi veakood (vigade arv 0...5), siis see kuvatakse esimese 35 sekundi jooksul.
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#42

Täna sõitsin ca 600km ja kõik töötas. Korra kui siin pahane olin võtsin ACC välja ja Anduri välja ja panin tagasi ja pärast seda toimib. Esimesel korral kui andurit vahetasin ACC-d lahti ei ühendanud, kas oli viga selles? Ei tea. Igatahes sülitan korda kolm üle õla, naudin mõnusat kerget sooja 21 kraadi juures ja mõtlen iga kümne kilomeetri tagant et kui hea auto mul ikka on :drive:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#43

Kuna su vana sisetemp. andur näitas pidevat pluss 40-45 kraadi ,pidigi kliima külma puhuma.Seega see ost ei läinud aia taha.See muidugi ei välista mõne muu vea olemasolu,mida techiga ei näe.
Vasta