Tere .
Mure järgmine et maantee sõidul auto ideaalselt soe kui aga linna jõuan hakkab jahedaks kiskuma kuigi temperatuuri seier ei lange ja ACC näitab 27kraadi.
Ise arvan et salongiradikas umbes sest termostaat ja jahutusvedelik sai vahetatud ja Teh-2-ga ka vigu ei leitud.Kas aitaks jahutusüsteemi läbipesu oleks sellel mõtet või tuleks uue radikapeale mõtlema hakkata.
K.Salongi soojendus?
Mul on ka mingi anomaalia kliimaga - pikkadel sõitudel tuleb temperatuuri pidevalt tõsta (nii suvel kui talvel) sest muidu läheb külmaks. Kui sõidu alguses on displeil 18 ja olla on mugav, siis mugavuse säilitamiseks on 200km läbides displeile 22-23 sätitud. Troost ega Anti pole sotti saanud miks ühtlane temperatuur ei püsi. Tuleb tunnistada, et Troosti kadaka osakonnas pole muidugi asja veel uurinud. Jääb veel võimalus vikingit külastada.
Ühesõnaga kaldun arvama, et tegu on mingi tarkvaralise-elektroonilise kammiga.
Ühesõnaga kaldun arvama, et tegu on mingi tarkvaralise-elektroonilise kammiga.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2343
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Äkitsi peabki nii olema? 17 kraadi on talvel paksude riietega autos olles ka liiga palav. Seda just sõitu alustades kui kogu salong õhkab külma ja sisse puhutakse kuuma. Sellest ka petlik tunne et paras on. Kui salong soojeneb üles, pole nii kuuma õhku enam vaja puhuda - tekib tunne et oi kui jahe on. See oli tähelepanek elust enesest.Algselt postitas: suur
Mul on ka mingi anomaalia kliimaga - pikkadel sõitudel tuleb temperatuuri pidevalt tõsta (nii suvel kui talvel) sest muidu läheb külmaks. Kui sõidu alguses on displeil 18 ja olla on mugav, siis mugavuse säilitamiseks on 200km läbides displeile 22-23 sätitud.
Ise vahetasin termoanduri termotakisti väiksema nominaali vastu (sellega sain salongitemperatuuri allapoole), siis saavad ka lapsed oma paksudes kombekates autos elada..
Tegin ka katse sõber nimelt ostis ka samat marki lennuki omale nagu mul panime töösoojad mootorid käima ja accle 25kraadi peale 10min käimist puhus sõbral ikka sooja minu oma aga peaaegu külma õhku kuigi välistemperatuuri näitasid mõlemad ühte moodi,tundub et ikka radikas umbes sest veebumba surve ju tühikäigul väiksem kui 2000 pöörde juures sellest äkki ka se viga
-
- Postitusi: 97
- Liitunud: L Okt 14, 2006 16:02
- Asukoht:
- Auto:
minul on mure selline,et kui on HI peale pandud,siis tuleb põrgukuumust,aga kui panna 27 peale,siis läheb hoobilt külmaks.Mis sellist kala tekitab?
Algselt postitas: TFK
Tegin ka katse sõber nimelt ostis ka samat marki lennuki omale nagu mul panime töösoojad mootorid käima ja accle 25kraadi peale 10min käimist puhus sõbral ikka sooja minu oma aga peaaegu külma õhku kuigi välistemperatuuri näitasid mõlemad ühte moodi,tundub et ikka radikas umbes sest veebumba surve ju tühikäigul väiksem kui 2000 pöörde juures sellest äkki ka se viga
Kui sul alguses tuli sooja aga jahtus maha lihtsalt, siis võib jahutusvedelikku ka vähe olla või süsteemis õhku. Umbes soojendusradikas ilmselt ei anna mingites tingimustes sooja! Või on sul termostaat lahti.
Kellel on kliima, kontrollige seda temp. andurit, mis asub istmesoojendusnuppude juures (9-3-l). Mul oli see tolmu täid ja tiivik seal ei liikunud korralikult. Viga väljendus ka nii, et HI peal tuli kõvasti sooja ja 27 kraadi peal mitte. Nüüd puhastatud/õlitatud ja töötab ilusti.
Noniiiii ilmad lähevad külmemaks ja minulgi hakkab kuidagi jahe autos eriti kui ummikutes istun ,maanteele jõudes 5min 70-90kmh sõites läheb salong jälle uuesti soojaks.Eelmine aasta sai enne talve vahetatud termostaat jahutusvedelik ja ka salongi sisene temperatuuri andur.
Äkki targemad jumalad oskavad miskit sõnada enne kui salongiradikat ostma ja vahetama tõttan kuna muu on kõik juba vahetatud.
Äkki targemad jumalad oskavad miskit sõnada enne kui salongiradikat ostma ja vahetama tõttan kuna muu on kõik juba vahetatud.
Termostaat on 100% korras kuna temperatuuri seier on terve tee pea poolepeal. Huvitav tõsiasi on ka see et kui õhtul koju sõidan panen auto käima puhub mingiaeg sooja normaalselt aga siis läheb külmaks kuigi mootori temp andur on tavapäraselt pea poolepeal,proovisin ka nii et panen econi peale aga ei midagi mida pole see on soojus kuigi ummikutes venides vent jahutab.
Algselt postitas: qdwin
Äkitsi peabki nii olema? 17 kraadi on talvel paksude riietega autos olles ka liiga palav. Seda just sõitu alustades kui kogu salong õhkab külma ja sisse puhutakse kuuma. Sellest ka petlik tunne et paras on. Kui salong soojeneb üles, pole nii kuuma õhku enam vaja puhuda - tekib tunne et oi kui jahe on. See oli tähelepanek elust enesest.
Minu Saabi kummitas sama anomaalia, mis suurelgi. 3 tunnise maanteesõidu lõpuks oli temperatuur juba 27 peale tõstetud. Kliima hakkas peale temp. teõstmist korraks kuuma puhuma, kuid siis läks jälle jahedaks. Ja mitte jahedamaks vaid nii jahedaks, et külm hakkas.
Praeguse masin kliima toimib õnneks ühtlaselt ja sarnast tunnet ei teki.
Algselt postitas: TFK
Tegin ka kliima kalibreerimise ära ja näitab 0 viga nagu kõik peaks ok olema.
Veepump peetis, et tühikäigul ei suuda eriti vett läbi lükata? Samas siis peaks ummikus tiksudes mootor kuumaks minema.
On veel variant, et ACC moodul ise on mingil imelikul viisil pekkis. Korraliku ACC vastu vahetada ja saab teada.
Salongiradika osaline ummistumine on variant. Ideepoolest vist pääseb seda radikat käega katsuma, kui salongiõhu filter maha võtta. Siis saab uurida, kas radikas on ühtlaselt soe või mitte. Või kas üldse on.
Salongiõhufiltri eemaldamise abil sa kohe kindlasti salongiradikani ei ulata...Algselt postitas: olaviv
Ideepoolest vist pääseb seda radikat käega katsuma, kui salongiõhu filter maha võtta. Siis saab uurida, kas radikas on ühtlaselt soe või mitte. Või kas üldse on.

Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Algselt postitas: iisakSalongiõhufiltri eemaldamise abil sa kohe kindlasti salongiradikani ei ulata...Algselt postitas: olaviv
Ideepoolest vist pääseb seda radikat käega katsuma, kui salongiõhu filter maha võtta. Siis saab uurida, kas radikas on ühtlaselt soe või mitte. Või kas üldse on.![]()
Kas se esimene on siis kliima radikas ???
Kui on siis olen jälle pisut targem
Loomulikult kliima oma.Soojusvaheti asub salongis sees ja selleni ei jõua käega kusagilt kontaktini.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kui sooja-külma paarisklapp on terve,kui nende hooval tross korralikult küljes ja trossi teine ots kenasti servomootori küljes ning kui mootor trossi ka liigutab,pole rohkem variante- soojusvaheti vahetus.
edit:süsteemi pesu soojusvaheti seisukohast suht tulutu tegevus.
Lekke-eemaldit sealt kätte ei saa kahjuks.
edit:süsteemi pesu soojusvaheti seisukohast suht tulutu tegevus.
Lekke-eemaldit sealt kätte ei saa kahjuks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: suur
Mul on ka mingi anomaalia kliimaga - pikkadel sõitudel tuleb temperatuuri pidevalt tõsta (nii suvel kui talvel) sest muidu läheb külmaks. Kui sõidu alguses on displeil 18 ja olla on mugav, siis mugavuse säilitamiseks on 200km läbides displeile 22-23 sätitud. Troost ega Anti pole sotti saanud miks ühtlane temperatuur ei püsi. Tuleb tunnistada, et Troosti kadaka osakonnas pole muidugi asja veel uurinud. Jääb veel võimalus vikingit külastada.
Ühesõnaga kaldun arvama, et tegu on mingi tarkvaralise-elektroonilise kammiga.
Mis sai asjast?
Ei hakanud uut teemat tegema kuid minul sama mure, just sellnie tunne nagu kliima ei viitsiks kontrollida mis temp autos sees on.
Külma õhuga pole mingeid probleeme aga just õhtul kui õues läheb jahedamaks siis hakkab segast panema. Kui autos juba päris jahe lükkan korraks hi peale ja siis minuti pärast 22 peale siis püsib tükk aega kenasti, aga mingil hetkel hakkab uuesti jahutama. Hommikul startides seda muret pole, algul läheb auto ilusasti soojaks.