2. leht 2-st

og 9-3 suur tuulemüra salongis

Postitatud: K Mär 07, 2007 15:27
Postitas vulkanus
ei taha kiirusi kommenteerida, aga tonnisel tuleb kohin juba 70 juures sisse ja eriti, kui vastutuul peaks olema mina arvan ,et teema on vägagi kohane ja arutlemist väärt, kui mõnel problemi pole ja müra ei häiri, muidu vaikse auto juures palun sõidke vanaviisi edasi, mina üritan igal juhul vaiksemaks saada

og 9-3 suur tuulemüra salongis

Postitatud: K Mär 07, 2007 16:41
Postitas rantto
Ausalt öeldes on minu möödasõidu kiirus 120-130 kuid lennuväljal SAAB ju igasuguseid kiirusi proovida. Raadil 170 pealt hakkab kõrvadele, 210ga sõites on hullumaja.

og 9-3 suur tuulemüra salongis

Postitatud: N Mär 08, 2007 8:42
Postitas Saingi
OT:Raadil ei ole nii suurt mäge,et sellest alla sõites 2,2-se diisliga 210km/h kätte võiks saada.(midagi ümber ehitamata muidugi)

og 9-3 suur tuulemüra salongis

Postitatud: E Mär 12, 2007 22:38
Postitas kasparius
muideks, kas og 9-3 saab ust kuidagi regullida? mul ta kerest arvan et liialt eemal. just kerele lähemale oleks vaja saada ja natuke allapoole ka.

og 9-3 suur tuulemüra salongis

Postitatud: E Mär 12, 2007 22:55
Postitas vulkanus
saab ikka, pole näinud saabi millel ei saaks, ei usu et too nii oopeliks muutunud on
regullime ära pole probleem

og 9-3 suur tuulemüra salongis

Postitatud: T Mär 13, 2007 0:31
Postitas Tan
Algselt postitas: Saingi
OT:Raadil ei ole nii suurt mäge,et sellest alla sõites 2,2-se diisliga 210km/h kätte võiks saada.(midagi ümber ehitamata muidugi)

Pole küll ise proovinud, aga spido järgi 210 võiks täiesti võimalik olla, reaalne oleks vast 10-15 km/h vähem. Ja kiirust kogub TiD kaunis reipalt.

og 9-3 suur tuulemüra salongis

Postitatud: T Mär 13, 2007 2:05
Postitas TGB
Täna sõitsin Tulika taksoga lasna kanalis ja 80 km/h oli tuulemüra suurem kui tonnisel 160 km/h. Mitte et ma niimoodi arutult takka annaks, a kunagi sai 200 eestis ära proovitud ja möödasõitudel ka tahtmatult juhtub kui joru autosid ees 80 km/h sõidavad.

og 9-3 suur tuulemüra salongis

Postitatud: T Mär 13, 2007 7:01
Postitas rantto
Algselt postitas: Tan


Pole küll ise proovinud, aga spido järgi 210 võiks täiesti võimalik olla, reaalne oleks vast 10-15 km/h vähem. Ja kiirust kogub TiD kaunis reipalt.

Spidomeetri järgi oli selline kiirus ja mul puudub info kas suurematel kiirustel hakkab ta valetama.

og 9-3 suur tuulemüra salongis

Postitatud: T Mär 13, 2007 8:42
Postitas kasparius
Algselt postitas: rantto
Algselt postitas: Tan


Pole küll ise proovinud, aga spido järgi 210 võiks täiesti võimalik olla, reaalne oleks vast 10-15 km/h vähem. Ja kiirust kogub TiD kaunis reipalt.

Spidomeetri järgi oli selline kiirus ja mul puudub info kas suurematel kiirustel hakkab ta valetama.
5-10%

og 9-3 suur tuulemüra salongis

Postitatud: E Apr 23, 2007 11:09
Postitas olaviv
On see normaalne, et tonnisel 80-90 kmh kiirusel juba tuulekohin mootorimürast üle hakkab kostma? Tundub kuidagi liiga vali selle kiiruse kohta. Ilmselt võiks kahtlustada äravajunud uksetihendeid? Kohin tuleb selgelt eespoolt, mitte tagant ja esiklaasi liist ilusti paigas ja tundub terve.

og 9-3 suur tuulemüra salongis

Postitatud: E Apr 23, 2007 11:18
Postitas vulkanus
Algselt postitas: olaviv
On see normaalne, et tonnisel 80-90 kmh kiirusel juba tuulekohin mootorimürast üle hakkab kostma? Tundub kuidagi liiga vali selle kiiruse kohta. Ilmselt võiks kahtlustada äravajunud uksetihendeid? Kohin tuleb selgelt eespoolt, mitte tagant ja esiklaasi liist ilusti paigas ja tundub terve.

Tihend on esimene probleem, kui see uus siis tuleb paigaldada esiustele, esipotikoopa ja ukse vahele tihend ja lõpuks aretada A piilarisse tuulesuunaja siis saaks vist põlisest tonniseprobleemist igaveseks jagu.

og 9-3 suur tuulemüra salongis

Postitatud: E Apr 23, 2007 12:01
Postitas rantto
Peale teflonmääret on müra kadunud, tuuliste ilmadega on kohati.

og 9-3 suur tuulemüra salongis

Postitatud: E Apr 23, 2007 14:38
Postitas olaviv
Algselt postitas: vulkanus

Tihend on esimene probleem, kui see uus siis tuleb paigaldada esiustele, esipotikoopa ja ukse vahele tihend ja lõpuks aretada A piilarisse tuulesuunaja siis saaks vist põlisest tonniseprobleemist igaveseks jagu.

See lisatihend siis ukse ja esiporitiiva vahele? Või ukse ja A-piilari?
Peab siis määrima ja lisatihendi aretama, see tuulemüha on ikka jube.