Kui kiirus küündib 120 ja üle, hakkab tuult palju uste vahedest sisse tulema. Kas on vaja tihendidd vahetada(mis tunduvad täiesti ok korras) või on 9-3 tüüpviga? ng900-l tuli ka tuul sisse aga mitte nii palju... Ei osaka nagu asja kuidagi vaigistada, pigimatt va vilt siinkohal ei aita.
ANY Ideas?
og 9-3 suur tuulemüra salongis
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Tuul puhub ukse vahelt sisse??? uksed on ikka sirgelt ees ja fiksaatorid (krt mis nende pulkade maakeelne nimi võiks olla?) õiges kohas? Kui jah, siis on tihendidväsinud.
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
just, et salongis mingit keerit pole, aga kuradi kõva tuulemüha on kui juba 140 ja edasi 
Juhiuks on natuke kõver, aga kõrvalistuja oma on korras ja sealt ikkagi tuleb ka tugevalt heli.

Juhiuks on natuke kõver, aga kõrvalistuja oma on korras ja sealt ikkagi tuleb ka tugevalt heli.

Sent from my Monte Carlo using B236
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Tänks mees.Algselt postitas: Tan
Ei keerist, ei tuult, ei ülearust tuulevilinat. Ilmselt ikka midagi kõver seal. Või hoopis turbo vilistab ?

Kes pakub võrdlust 9-3 kõrvuti ajada nagu rantto soovitas? T ahaks hirmasasti näha kuidas see tuulemüha ei tule 9-3-l maanteel salongi. Tallinna lähistel kedagi 9-3ga?
Sent from my Monte Carlo using B236
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Ei ole see 9-3 ainuke saabide seas 9000 del on sama häda kohe imelik ,et seda puudust saabi tehas aastate jooksul ära ei likvideerinud
Ise olen üritanud küll reguleerida ja ma ei tea mis sada imet päris vaikseks ikka ei saa ainuke korralik lahend oleks aretada tuulesuunaja mis suunaks tuule tihendist mööda. Üritan enda tonnisele selle peale aretada eks siis näeb
Ise olen üritanud küll reguleerida ja ma ei tea mis sada imet päris vaikseks ikka ei saa ainuke korralik lahend oleks aretada tuulesuunaja mis suunaks tuule tihendist mööda. Üritan enda tonnisele selle peale aretada eks siis näeb
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
minu autol kohe kindlasti ei kao volume nupu abiga see müra. see on tugevalt segav. Muide mõtlen, et kas tuulesuunaja ikka aitab?
Suunaja ajab õhuvooolu ju akende äärtest ära, aga kui tuul tuleb UKSEja KERE vahest. Kuidqas see suunaja võiks/peaks välja nägema mis tuule suunab uste vahest ära ja kus neid müüaksse?
Suunaja ajab õhuvooolu ju akende äärtest ära, aga kui tuul tuleb UKSEja KERE vahest. Kuidqas see suunaja võiks/peaks välja nägema mis tuule suunab uste vahest ära ja kus neid müüaksse?
Sent from my Monte Carlo using B236
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
kui ukse ja kere vahelt viliseb siis on lihtsam ise paigaldasin sinna samasuguse tihendi nagu esimese ja tagumise ukse vahele on pandud et tuul sisse ei pääseks igatahes see variant aitab
tonnisel ulub rohkem esi akna piilaris see palju hullem probleem
vot seda tahaks ma ise ka teada kus ja kas nihukesi suunajaid müüakse vähemalt teadaolevalt mitte saabile.
enamasti tuleb sellised mugavused ikka ise leiutada oma kogemusest lähtudes
tonnisel ulub rohkem esi akna piilaris see palju hullem probleem
vot seda tahaks ma ise ka teada kus ja kas nihukesi suunajaid müüakse vähemalt teadaolevalt mitte saabile.
enamasti tuleb sellised mugavused ikka ise leiutada oma kogemusest lähtudes
Siin on asi ka vôrdlusmaterjalis - olgem ausad, OG9-3 on tuule- ja maanteemüra suhtes lärmakas auto, kui vôrrelda näiteks konkurentidega (3er bmw, C- mersu, 40 - seeria volvo). Umbes sama lärmakas kui A3/A4. Minu meelest (pole küll sinu autos istunud ega seda tuulemüra kuulnud), aga mis auto sul eelnevalt oli? Kui ülalviidatud kolmikust môni, siis sry, ei aita tihendite vahetamine ega muu keemia, kui ei, siis ilmselt uste reguleerimine/tihendite uuendamine avitab.
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
saab asja paremaks küll tuleb lihtsalt loominguliselt läheneda ja mõelda mis vigu on ehituses tehtud ,siis on võimalik ka midagi ära teha.
Müra saab igal juhul vaiksemaks kui väga häirib, kõik oleneb kui palju lammutada viitsid ja kogemusi on
Müra saab igal juhul vaiksemaks kui väga häirib, kõik oleneb kui palju lammutada viitsid ja kogemusi on
- rantto
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3186
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Minu eelmine masin(Ford Econoline 7,3D) ja praegust Saabi ei jõua võrrelda, kuid see tuule urin häirib pisut. Samas Saab ju katsetada näiteks maalri teibiga kus konkreetselt tuul vibrama hakkab. Teibid ühe ukse ääred üle nagu kiirendusvõistlustel.
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Ng900 oliAlgselt postitas: epsum
Siin on asi ka vôrdlusmaterjalis - olgem ausad, OG9-3 on tuule- ja maanteemüra suhtes lärmakas auto, kui vôrrelda näiteks konkurentidega (3er bmw, C- mersu, 40 - seeria volvo). Umbes sama lärmakas kui A3/A4. Minu meelest (pole küll sinu autos istunud ega seda tuulemüra kuulnud), aga mis auto sul eelnevalt oli? Kui ülalviidatud kolmikust môni, siis sry, ei aita tihendite vahetamine ega muu keemia, kui ei, siis ilmselt uste reguleerimine/tihendite uuendamine avitab.
Seda teibivarianti mõtlesin isegi:eureka:
Sent from my Monte Carlo using B236
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Määrisin oma 9-5 tihendid teflon määrdega ära ning tuulekohin oligi kadunud. Isegi 200km/h oli müra summutus suhteliselt normaalne.
NG900 kohta jäi mul meelde nii palju et tihendid paistsid olema suhteliselt jäigad ning kulus paaalju määret:D
NG900 kohta jäi mul meelde nii palju et tihendid paistsid olema suhteliselt jäigad ning kulus paaalju määret:D
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Mis teflonmääre see oli? Mille järgi ma ta ära tunnen poes? Aerosool või mingi plöga?Algselt postitas: jupats
Määrisin oma 9-5 tihendid teflon määrdega ära ning tuulekohin oligi kadunud. Isegi 200km/h oli müra summutus suhteliselt normaalne.
NG900 kohta jäi mul meelde nii palju et tihendid paistsid olema suhteliselt jäigad ning kulus paaalju määret:D
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
mõtekas on osta plöga. see püsib paremini peal ning ei määri nii palju kui aerosool. mul aerosool mille ostsin kadaka automaailmast. See asub kohe autovärvide juures. minu teada oli 2 firmat mis seda pakkusid.
OT, üldistades jätab kuidagi kehva mulje see teema.
"On ikka jama, muidu hea auto aga näe 140 alates hakkab tuulemüha segama. Teine vastu, et määri möksiga kokku, mul isegi 200-ga sõites on normaalne."
Elaks me siis Saksamaal. Tean küll, et Saabiga võis vajadusel see kiirus väga kähku tõusta, kuid kas peab siis sellest valjusti...
Teema võib teha valju tuulemühina üle, ilma, et kiirustest rääkida. Loeme siin Saabnetis end ju ontlikeks liiklejateks.
(Tegelt ei taha kedagi konkreetselt kritiseerida, lihtsalt lõuna jäi söömata, kõht on tühi, kohvi otsas ja tuju läheb pahaks)
"On ikka jama, muidu hea auto aga näe 140 alates hakkab tuulemüha segama. Teine vastu, et määri möksiga kokku, mul isegi 200-ga sõites on normaalne."
Elaks me siis Saksamaal. Tean küll, et Saabiga võis vajadusel see kiirus väga kähku tõusta, kuid kas peab siis sellest valjusti...
Teema võib teha valju tuulemühina üle, ilma, et kiirustest rääkida. Loeme siin Saabnetis end ju ontlikeks liiklejateks.
(Tegelt ei taha kedagi konkreetselt kritiseerida, lihtsalt lõuna jäi söömata, kõht on tühi, kohvi otsas ja tuju läheb pahaks)
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Soovitage mulle mingit lahendust murele ja ma enam ei räägi kui kiiresti ma sõidanAlgselt postitas: Nastix
OT, üldistades jätab kuidagi kehva mulje see teema.
"On ikka jama, muidu hea auto aga näe 140 alates hakkab tuulemüha segama. Teine vastu, et määri möksiga kokku, mul isegi 200-ga sõites on normaalne."
Elaks me siis Saksamaal. Tean küll, et Saabiga võis vajadusel see kiirus väga kähku tõusta, kuid kas peab siis sellest valjusti...
Teema võib teha valju tuulemühina üle, ilma, et kiirustest rääkida. Loeme siin Saabnetis end ju ontlikeks liiklejateks.
(Tegelt ei taha kedagi konkreetselt kritiseerida, lihtsalt lõuna jäi söömata, kõht on tühi, kohvi otsas ja tuju läheb pahaks)

Tänud neile kes soovitavad midagi. See teflonmääre proovin ära, aga mis mark see plöga on "jupats"?
Kui päris aus olla siis tuleb see sound juba 120 peal salongi...niiet tavaline möödasõidu kiirus.

Sent from my Monte Carlo using B236
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
väga nõme teema jah.
mingi 120 kihutaja - maantehull- vaja ikka selliseid meie teedele
proovi, äkki kaob kiirusel 170 ära.
mingi 120 kihutaja - maantehull- vaja ikka selliseid meie teedele
proovi, äkki kaob kiirusel 170 ära.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Kapitalismi rõõmud!Algselt postitas: qdwin
Lähed poodi, ütled müüjaonule: palun mulle teflonmääret, aerosoolina ei taha. Ja onu lööb kulpi ja teeb mis kästud.
to Ivomets: Ei, hullemaks läheb

Sent from my Monte Carlo using B236