Liguri düno külastamine
Algselt postitas: kasparius
Majutuse hind on 4000.- (sis 10 inimese hommikusööki)
Mahutab ikkagi 12-13 inimest ära. Omanikuga konsulteeritud. (igaüks sel juhul 300.- eek.)
Hetkel pean veel läbirääkimisi hinnasula teemal;)
Saun on suur lisa minumeelest.
pilte turismitalust ja saunamajast ka:http://www.kopra.ee/galerii/agal.html
Tundub väga korralik, loodukaunis paik.
Karksi ja Viljandi vahel.
Olen seal saunamajas ning saunas täitsa käinud. Täitsa tiptop oli.
Iga ratas veab and then some!
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Kas see käbi saunamaja mitte väikeseks ei jää?Algselt postitas: csn
Mul elab sõber Karksi nuias. Soovitas Käbi Puhkemaja
http://www.puhkemaja.com/
Pidi päris lux koht olema ja majutuse saab kah soodsamalt
Kopra pidi kahtlane olema
Nii mulle väideti... uurin puurin ja annan teda mis hind ja kas saab
Sent from my Monte Carlo using B236
Algselt postitas: kaspariusKas see käbi saunamaja mitte väikeseks ei jää?Algselt postitas: csn
Mul elab sõber Karksi nuias. Soovitas Käbi Puhkemaja
http://www.puhkemaja.com/
Pidi päris lux koht olema ja majutuse saab kah soodsamalt
Kopra pidi kahtlane olema
Nii mulle väideti... uurin puurin ja annan teda mis hind ja kas saab
See on mu sõbra tuttava oma saaks asja ajada nii et kõik mahuvad ilusti ää ja sauna saab kah. Aga läheb tsuti aega kui täpne inf olemas on
Nagu alati peab asja ise tagant torkima

Kahjuks ei võimalda Liguri antiikseade jõu- ja momendigraafikute väljatrükki,saab ainult max. väärtused. Tegelikult ennast huvitab ainult graafik,sest turbomootorist võin ma neid numbreid kuni plahvatuseni juurde nõiduda(VT näide,147kW muutus 190-ks,200Nm. aga pea 400-ks).
Teisipäeval teeme Iisakuga mõned tõmbed seal,et näha,kuhupoole liikuda Trolli mootoripurustamise aktsioonis.Spetsiaalturbost vast nii lihtsalt jagu ei saa.
Teisipäeval teeme Iisakuga mõned tõmbed seal,et näha,kuhupoole liikuda Trolli mootoripurustamise aktsioonis.Spetsiaalturbost vast nii lihtsalt jagu ei saa.

Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
See on väga hea, et lähete teete meile rullid soojaks.Algselt postitas: Trionic
Kahjuks ei võimalda Liguri antiikseade jõu- ja momendigraafikute väljatrükki,saab ainult max. väärtused. Tegelikult ennast huvitab ainult graafik,sest turbomootorist võin ma neid numbreid kuni plahvatuseni juurde nõiduda(VT näide,147kW muutus 190-ks,200Nm. aga pea 400-ks).
Teisipäeval teeme Iisakuga mõned tõmbed seal,et näha,kuhupoole liikuda Trolli mootoripurustamise aktsioonis.Spetsiaalturbost vast nii lihtsalt jagu ei saa.![]()
Trionic: Huvitav kuidas sul 147kw turbomootor 200NM oli:freak:
Sent from my Monte Carlo using B236
Kahju jah, et graafikuid ei saa, ennastki põhiliselt need huvitaks. See, palju vaene Garrett lõpuks välja veab on üsna ebaoluline. Defenderiga, kui see paika regullitud, võib ju suht hullumeelseid tulemusi saada, mis ei tähenda veel seda, et keegi nii ka pidevalt sõidaks.
Trionic, anna siis märku, kui käidud. Et mida see dinosaurus seal näitab ja kui usaldatav on.
Trionic, anna siis märku, kui käidud. Et mida see dinosaurus seal näitab ja kui usaldatav on.
Ei tabanud ära,mida küsid.Algselt postitas: iromanMillest käib siin praegu jutt:oAlgselt postitas: Trionic
Spetsiaalturbost vast nii lihtsalt jagu ei saa.![]()
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Mind on alati huvitanud,mis vurr Trollil küljes on. Garrett-X,ei mingit marki/märki pole peal. Oluliselt suurem kompressori pool,kui mitsul.Südamik ja turbiin ei meenuta ka GT-17,ega TD-04. Torud asendatud voolikutega ruumipuudusel.Kompressori sisend suurema diameetriga jne.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
The Garrett TB2811 turbocharger ???Algselt postitas: Trionic
Mind on alati huvitanud,mis vurr Trollil küljes on.
terv, teager
Tundub,et see ta on.
Algteemast oleme jälle minema pannud:P
Algteemast oleme jälle minema pannud:P
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
See kopra majutus on jällegi aktuaalne, sest csn pakutu kukkus bronni tõttu ära. Paari päeva jooksul kavatsen anda info ja siis esitada asjaosalistele loodetavasti pakkumise millest ei saa keelduda:D
Sent from my Monte Carlo using B236
Äkki saab J.Ligur oma rullid ka toimima seks ajaks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
UUS INFF::wise: Ligur ütles, et võibolla tuleb stend tagasi selle nädala lõpupoole ja kui nii, siis küsisin et kas võimalik 1.Mai. saabidega dynotada. see on ju vaba päev enamikul vist. Niisiis selle nädala teisel poolel helistan talle ja arutan veel asja. u2u, asjaosalistele saadetud. Sooviks täna homme vastuseid 1. mai kohta. Nädala lõpul loodan saada konkreetseid vastuseid siis Ligurilt.
põnevil
põnevil
Sent from my Monte Carlo using B236
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Eilse pesupäeva infokild. Kunagi Laki autos olnud düno on üleval Roosna-Allikul. Töötab korralikult. Pidi mingi rallitiimi omandus olema. Liguri oma, tjah... siiani ei tööta, lodame, et siis millalgi äkki saab ka korda...
- Jaanus
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Ma pean vist mõõdulindiga auto alla ronima, mus esiots on küll parasjagu madal 
Aga igaljuhul olen ka kohal

Aga igaljuhul olen ka kohal

Algselt postitas: kasparius
EDIT: esiots võiks ikka 13cm vähemalt kõrge olla. Muidu jookseb rullikutesse sisse.
Kel regullitavad amordid, need saavad kohapeal kruttida.
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Aga point ongi minna mõõta seda võimsust, millega sõidad regulaarselt. Mitte rõhke taevasse ajada.Algselt postitas: sebastian
Kahju jah, et graafikuid ei saa, ennastki põhiliselt need huvitaks. See, palju vaene Garrett lõpuks välja veab on üsna ebaoluline. Defenderiga, kui see paika regullitud, võib ju suht hullumeelseid tulemusi saada, mis ei tähenda veel seda, et keegi nii ka pidevalt sõidaks.
Trionic, anna siis märku, kui käidud. Et mida see dinosaurus seal näitab ja kui usaldatav on.
Sent from my Monte Carlo using B236
Algselt postitas: kasparius
Aga point ongi minna mõõta seda võimsust, millega sõidad regulaarselt. Mitte rõhke taevasse ajada.
Vaidleksin vastu. Mina tahaks teada max tulemust praeguse riist- ning tarkvara juures. põhimõttelise sinu jutu järgi peaks dünos võimsust proovima ka 0-120 km/h sõites.

Iga ratas veab and then some!
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Regulaarse all mõtlesin ma seda võimsust millega sõidad iga päev. Iga päev ei kruti ju oma bleederit?
Mina ei saagi midagi T7-l kruttida, ehk lähen mõõtma oma seda võimsust milllega iga päev sõidan.
Sinul Iff on jah natuke vabamad käed. Teed meile uue mitsuga showd siis? Kõigepealt 1,0bar, siis 1,2bar ja siis 1,6bar?:D
Mina ei saagi midagi T7-l kruttida, ehk lähen mõõtma oma seda võimsust milllega iga päev sõidan.
Sinul Iff on jah natuke vabamad käed. Teed meile uue mitsuga showd siis? Kõigepealt 1,0bar, siis 1,2bar ja siis 1,6bar?:D
Sent from my Monte Carlo using B236