Liguri düno külastamine

Ühised tegemised
KaidoV
Postitusi: 254
Liitunud: E Nov 28, 2005 13:49
Asukoht:
Auto:

#26

nii, nagu ikka - kui miski tundub liiga hea siis tavaliselt see ei ole tõsi
11.mai on minu kohal suur küsimärk - anna ausõna, et hiljemtl 17.aprill ütlen kas olen käsi või mitte
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#27

Algselt postitas: kasparius

Majutuse hind on 4000.- (sis 10 inimese hommikusööki)
Mahutab ikkagi 12-13 inimest ära. Omanikuga konsulteeritud. (igaüks sel juhul 300.- eek.)
Hetkel pean veel läbirääkimisi hinnasula teemal;)
Saun on suur lisa minumeelest.

pilte turismitalust ja saunamajast ka:http://www.kopra.ee/galerii/agal.html
Tundub väga korralik, loodukaunis paik.
Karksi ja Viljandi vahel.

Olen seal saunamajas ning saunas täitsa käinud. Täitsa tiptop oli.
Iga ratas veab and then some!
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#28

Algselt postitas: csn
Mul elab sõber Karksi nuias. Soovitas Käbi Puhkemaja
http://www.puhkemaja.com/

Pidi päris lux koht olema ja majutuse saab kah soodsamalt

Kopra pidi kahtlane olema

Nii mulle väideti... uurin puurin ja annan teda mis hind ja kas saab
Kas see käbi saunamaja mitte väikeseks ei jää?
Sent from my Monte Carlo using B236
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#29

Algselt postitas: kasparius
Algselt postitas: csn
Mul elab sõber Karksi nuias. Soovitas Käbi Puhkemaja
http://www.puhkemaja.com/

Pidi päris lux koht olema ja majutuse saab kah soodsamalt

Kopra pidi kahtlane olema

Nii mulle väideti... uurin puurin ja annan teda mis hind ja kas saab
Kas see käbi saunamaja mitte väikeseks ei jää?

See on mu sõbra tuttava oma saaks asja ajada nii et kõik mahuvad ilusti ää ja sauna saab kah. Aga läheb tsuti aega kui täpne inf olemas on
Nagu alati peab asja ise tagant torkima :poke: et asjad nii läheks nagu vaja
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#30

Kahjuks ei võimalda Liguri antiikseade jõu- ja momendigraafikute väljatrükki,saab ainult max. väärtused. Tegelikult ennast huvitab ainult graafik,sest turbomootorist võin ma neid numbreid kuni plahvatuseni juurde nõiduda(VT näide,147kW muutus 190-ks,200Nm. aga pea 400-ks).
Teisipäeval teeme Iisakuga mõned tõmbed seal,et näha,kuhupoole liikuda Trolli mootoripurustamise aktsioonis.Spetsiaalturbost vast nii lihtsalt jagu ei saa.:headbang:
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#31

Algselt postitas: Trionic
Kahjuks ei võimalda Liguri antiikseade jõu- ja momendigraafikute väljatrükki,saab ainult max. väärtused. Tegelikult ennast huvitab ainult graafik,sest turbomootorist võin ma neid numbreid kuni plahvatuseni juurde nõiduda(VT näide,147kW muutus 190-ks,200Nm. aga pea 400-ks).
Teisipäeval teeme Iisakuga mõned tõmbed seal,et näha,kuhupoole liikuda Trolli mootoripurustamise aktsioonis.Spetsiaalturbost vast nii lihtsalt jagu ei saa.:headbang:
See on väga hea, et lähete teete meile rullid soojaks.
Trionic: Huvitav kuidas sul 147kw turbomootor 200NM oli:freak:
Sent from my Monte Carlo using B236
KaidoV
Postitusi: 254
Liitunud: E Nov 28, 2005 13:49
Asukoht:
Auto:

#32

Nii, ennetan enda poolt seatud deadline'i ja palun ennast nimerkirjast maha tõmmata juhul kui üritus jäi 11.mai peale.
Töö sunnib piiri taha, muidu oleks selle vaba päeva isegi välja pressinud. :(
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#33

Kahju jah, et graafikuid ei saa, ennastki põhiliselt need huvitaks. See, palju vaene Garrett lõpuks välja veab on üsna ebaoluline. Defenderiga, kui see paika regullitud, võib ju suht hullumeelseid tulemusi saada, mis ei tähenda veel seda, et keegi nii ka pidevalt sõidaks.
Trionic, anna siis märku, kui käidud. Et mida see dinosaurus seal näitab ja kui usaldatav on.
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#34

Algselt postitas: Trionic
Spetsiaalturbost vast nii lihtsalt jagu ei saa.:headbang:
Millest käib siin praegu jutt:o
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#35

Algselt postitas: iroman
Algselt postitas: Trionic
Spetsiaalturbost vast nii lihtsalt jagu ei saa.:headbang:
Millest käib siin praegu jutt:o
Ei tabanud ära,mida küsid.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#36

Algselt postitas: Trionic
Ei tabanud ära,mida küsid.
ilmselt kaheldakse sinu jutus, et spetsaalturbost ei saa jagu..;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#37

Et kas Trollil spets turbo juba pääl?
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#38

Algselt postitas: iroman
Et kas Trollil spets turbo juba pääl?

Trollil on mingi "Suuremat" sorti Garret peal.
Iga ratas veab and then some!
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#39

Algselt postitas: IFF
Algselt postitas: iroman
Et kas Trollil spets turbo juba pääl?

Trollil on mingi "Suuremat" sorti Garret peal.

Kas Kuullaagerdatud?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#40

Mind on alati huvitanud,mis vurr Trollil küljes on. Garrett-X,ei mingit marki/märki pole peal. Oluliselt suurem kompressori pool,kui mitsul.Südamik ja turbiin ei meenuta ka GT-17,ega TD-04. Torud asendatud voolikutega ruumipuudusel.Kompressori sisend suurema diameetriga jne.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#41

Algselt postitas: Trionic
Mind on alati huvitanud,mis vurr Trollil küljes on.
The Garrett TB2811 turbocharger ???

terv, teager
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#42

Tundub,et see ta on.
Algteemast oleme jälle minema pannud:P
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#43

See kopra majutus on jällegi aktuaalne, sest csn pakutu kukkus bronni tõttu ära. Paari päeva jooksul kavatsen anda info ja siis esitada asjaosalistele loodetavasti pakkumise millest ei saa keelduda:D
Sent from my Monte Carlo using B236
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#44

Äkki saab J.Ligur oma rullid ka toimima seks ajaks.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#45

UUS INFF::wise: Ligur ütles, et võibolla tuleb stend tagasi selle nädala lõpupoole ja kui nii, siis küsisin et kas võimalik 1.Mai. saabidega dynotada. see on ju vaba päev enamikul vist. Niisiis selle nädala teisel poolel helistan talle ja arutan veel asja. u2u, asjaosalistele saadetud. Sooviks täna homme vastuseid 1. mai kohta. Nädala lõpul loodan saada konkreetseid vastuseid siis Ligurilt.
põnevil
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#46

Eilse pesupäeva infokild. Kunagi Laki autos olnud düno on üleval Roosna-Allikul. Töötab korralikult. Pidi mingi rallitiimi omandus olema. Liguri oma, tjah... siiani ei tööta, lodame, et siis millalgi äkki saab ka korda...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#47

Ma pean vist mõõdulindiga auto alla ronima, mus esiots on küll parasjagu madal :fight:
Aga igaljuhul olen ka kohal :headbang:
Algselt postitas: kasparius
EDIT: esiots võiks ikka 13cm vähemalt kõrge olla. Muidu jookseb rullikutesse sisse.
Kel regullitavad amordid, need saavad kohapeal kruttida.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#48

Algselt postitas: sebastian
Kahju jah, et graafikuid ei saa, ennastki põhiliselt need huvitaks. See, palju vaene Garrett lõpuks välja veab on üsna ebaoluline. Defenderiga, kui see paika regullitud, võib ju suht hullumeelseid tulemusi saada, mis ei tähenda veel seda, et keegi nii ka pidevalt sõidaks.
Trionic, anna siis märku, kui käidud. Et mida see dinosaurus seal näitab ja kui usaldatav on.
Aga point ongi minna mõõta seda võimsust, millega sõidad regulaarselt. Mitte rõhke taevasse ajada.
Sent from my Monte Carlo using B236
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#49

Algselt postitas: kasparius
Aga point ongi minna mõõta seda võimsust, millega sõidad regulaarselt. Mitte rõhke taevasse ajada.

Vaidleksin vastu. Mina tahaks teada max tulemust praeguse riist- ning tarkvara juures. põhimõttelise sinu jutu järgi peaks dünos võimsust proovima ka 0-120 km/h sõites. :poke:
Iga ratas veab and then some!
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#50

Regulaarse all mõtlesin ma seda võimsust millega sõidad iga päev. Iga päev ei kruti ju oma bleederit?
Mina ei saagi midagi T7-l kruttida, ehk lähen mõõtma oma seda võimsust milllega iga päev sõidan.
Sinul Iff on jah natuke vabamad käed. Teed meile uue mitsuga showd siis? Kõigepealt 1,0bar, siis 1,2bar ja siis 1,6bar?:D
Sent from my Monte Carlo using B236
Vasta