Helistasin uurisin Dyno võimalust kambaga minnes Ligurisse.
Väljavõtte saab KW.HJ,NM. Sellised näitajad. Ma ei küsinud, kas jõukõveraid ka näitavad, aga loodame et ikka.
Ühe päevaga saab maksimaalselt 10 autot tõmmata. Päeva hind 3k eek Selle eest peaks igaüks 3 tõmmmet ikka saama.
Siia palun siis panna kirja need,kes oleks tulijad. Esiteks vaatame, kes tulevad ja siis otsustame päeva.
Aga see võiks jääda mitte kaugemale kui Mai algusse. Varakult peab bronnima ka seal(järjekorrad).
Tean, et mõned saabifanatid ehitavad praegu autosid, aga siis võiks kindel olla, et seks ajaks on auto soovitud seades liikuv.
UUrin, et kas laupä ka viitsivad tegeleda.
Tundub nii, et kes ees, see mees.
1. Kasparius 9-3
2. Sebastian 9000
3. Troll (Iisak, Trionic) 9-5
4. TGB 9000
5. Tripp 9-5
6. Iff 9000
7. Jaanus 9-3SS
8. Will 9-5
9. csn ng900
10. Apache 9-5
EDIT: esiots võiks ikka 13cm vähemalt kõrge olla. Muidu jookseb rullikutesse sisse.
Kel regullitavad amordid, need saavad kohapeal kruttida.
Liguri düno külastamine
Olen käsi. Polegi ammu lõunaosariikides käinud.
Loodetavasti saan selleks ajaks siduri vahetatud, muidu pole mõtet jamada.
Kui turbo taevasse lennutan võtab kasparius mind sleppi, onju
Loodetavasti saan selleks ajaks siduri vahetatud, muidu pole mõtet jamada.
Kui turbo taevasse lennutan võtab kasparius mind sleppi, onju

-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Lahe! Sobib! Sebastian tahab dynos pilpaid lennutada! Mis sa hing veel tahad! Garrettile 1,5 bari lagipähe, see on ta nominaalist 2x rohkem!
Sebastianil on igasugused asjad kapoti all ehk siis kõik Garretti purustamiseks vajalik olemas 
Ma mängin äraarvamismängu ja eeldan, et eelmine omanik LPT reshiimis pole turbot eriti saanud ruunata.
Bleederit kasutasin juba eelmisel sajandil, vot nii
edit: Garrett saab niikuinii pidevalt 1,3 baari vastu vahtimist. Peab siis dünovendadele mainima, et paluks hästi lühidalt, aga palju selle eest

Ma mängin äraarvamismängu ja eeldan, et eelmine omanik LPT reshiimis pole turbot eriti saanud ruunata.
Bleederit kasutasin juba eelmisel sajandil, vot nii

edit: Garrett saab niikuinii pidevalt 1,3 baari vastu vahtimist. Peab siis dünovendadele mainima, et paluks hästi lühidalt, aga palju selle eest

Kas eesmärk on teada saada oma auto täpsed näitajad või hoopis pilbastada:wtf:
Niipalju veel,et ärge väga pilvedesse minge,pärast on pettumus väiksem:wise:
Btw,laske käia,meil Trionicuga on just riiulisse tekkinud paar Garretit:poke:
Niipalju veel,et ärge väga pilvedesse minge,pärast on pettumus väiksem:wise:
Btw,laske käia,meil Trionicuga on just riiulisse tekkinud paar Garretit:poke:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Et peaasi kui tehase lubatu oleks säilinud...Algselt postitas: iisak
Kas eesmärk on teada saada oma auto täpsed näitajad või hoopis pilbastada
Iisak, eesmärk on ikkagi midagi teada saada, pilbastumine on kõrvalprodukt ja parem kui seda ei toimuks.
Tegelikult tulebki pilvedest maale tulla, seda see düno ilmselt võimaldab.
Ma isiklikult pettuma ei hakka olgu tulemused mis on, lihtsalt tagumikutunne tuleb ühtlustada mõõteriistade näitudega, selles point.
Peab vähemalt mingigi referents olema, kui kavas ka edaspidi erinevaid softe, turbosid jne. proovida.
Tegelikult tulebki pilvedest maale tulla, seda see düno ilmselt võimaldab.
Ma isiklikult pettuma ei hakka olgu tulemused mis on, lihtsalt tagumikutunne tuleb ühtlustada mõõteriistade näitudega, selles point.
Peab vähemalt mingigi referents olema, kui kavas ka edaspidi erinevaid softe, turbosid jne. proovida.
Kui aju softivahetus selleks ajaks tehtud (suure tõenäosusega on
), siis tuleks ka

[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Juhul kui õhtal mingi grill on toimumas siis võib ka mind listi panna. Hetkel ei ole mõtet enda autoga tulla aga sebastianil võin olla kaardilugeja:D
EDIT: Kui on aga ruumi täpselt 10nele inimesele siis Jupats magab Sebastiani tonnise pagassis ja naudib suure supaka seltsi:wise::head:
EDIT: Kui on aga ruumi täpselt 10nele inimesele siis Jupats magab Sebastiani tonnise pagassis ja naudib suure supaka seltsi:wise::head:
IFF, kuidas aru saada "currently lifeless"? Ega ometi föön otsi pole andnud?
Õhtul väike grill oleks küll tore ja kui see kõik mõnel laupäeval toimuks - veel toredam
Jupats, sul tulevad õhtuti päris inimese mõtted pähe, kaardilugeja oleks mulle sama vajalik nagu Lomonossovile õppimine oli.

Õhtul väike grill oleks küll tore ja kui see kõik mõnel laupäeval toimuks - veel toredam

Jupats, sul tulevad õhtuti päris inimese mõtted pähe, kaardilugeja oleks mulle sama vajalik nagu Lomonossovile õppimine oli.
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Seep see ongi, et kui tuleb trohkem kui 10 inimest, siis mitte rohkem kui 2 inimest üle kümne. Muidu on see ööbimine raskendataud.10 voodit. Mai algul vist nii soe pole, et telgis magada:D
Mõni muidugi võibolla ei tahagi ööseks jääda, siis jälle vabaneb mõni koht. Praegu tegelen ööbimise võimaluste genereerimisega. Planeerin 5.mai.
EDIT: 5.mai ei tööta, Ligur on siis Rallil ja üleüldiselt nädalavahetuseti nad ka ei tegutse.
Seega, mis arvate kui teeks ürituse 11.mai (REEDE) ?
Kui rahvas nõus, siis see päev oleks täiesti võimalik nii Dyno kui majutus. Dyno hinda olen juba rääkinud-3000.- eek päev(kokku 10 autot).
Majutuse hind on 4000.- (sis 10 inimese hommikusööki)
Mahutab ikkagi 12-13 inimest ära. Omanikuga konsulteeritud. (igaüks sel juhul 300.- eek.)
Hetkel pean veel läbirääkimisi hinnasula teemal;)
Saun on suur lisa minumeelest.
pilte turismitalust ja saunamajast ka:http://www.kopra.ee/galerii/agal.html
Tundub väga korralik, loodukaunis paik.
Karksi ja Viljandi vahel.
Nüüd asjaosalised mõelge ja kruttige ajusid, kas teeme ära kogu kompoti?
Loomulikult teretulnud vihjed mõne teise majutuse koha pealt. Äkki keegi teab mõnd toredat majutuskohta, hea hinnaga sealkandis.
Mina endiselt käsi orgunnima.
Mõni muidugi võibolla ei tahagi ööseks jääda, siis jälle vabaneb mõni koht. Praegu tegelen ööbimise võimaluste genereerimisega. Planeerin 5.mai.
EDIT: 5.mai ei tööta, Ligur on siis Rallil ja üleüldiselt nädalavahetuseti nad ka ei tegutse.
Seega, mis arvate kui teeks ürituse 11.mai (REEDE) ?
Kui rahvas nõus, siis see päev oleks täiesti võimalik nii Dyno kui majutus. Dyno hinda olen juba rääkinud-3000.- eek päev(kokku 10 autot).
Majutuse hind on 4000.- (sis 10 inimese hommikusööki)
Mahutab ikkagi 12-13 inimest ära. Omanikuga konsulteeritud. (igaüks sel juhul 300.- eek.)
Hetkel pean veel läbirääkimisi hinnasula teemal;)
Saun on suur lisa minumeelest.
pilte turismitalust ja saunamajast ka:http://www.kopra.ee/galerii/agal.html
Tundub väga korralik, loodukaunis paik.
Karksi ja Viljandi vahel.
Nüüd asjaosalised mõelge ja kruttige ajusid, kas teeme ära kogu kompoti?
Loomulikult teretulnud vihjed mõne teise majutuse koha pealt. Äkki keegi teab mõnd toredat majutuskohta, hea hinnaga sealkandis.
Mina endiselt käsi orgunnima.
Sent from my Monte Carlo using B236
Mul elab sõber Karksi nuias. Soovitas Käbi Puhkemaja
http://www.puhkemaja.com/
Pidi päris lux koht olema ja majutuse saab kah soodsamalt
Kopra pidi kahtlane olema
Nii mulle väideti... uurin puurin ja annan teda mis hind ja kas saab
http://www.puhkemaja.com/
Pidi päris lux koht olema ja majutuse saab kah soodsamalt
Kopra pidi kahtlane olema
Nii mulle väideti... uurin puurin ja annan teda mis hind ja kas saab