2. leht 2-st
Istmesoendused ja kompuuter
Postitatud: E Jaan 31, 2005 11:40
Postitas A2hj
Nädalavahetuse külmaga läks EDU iseenesest tööle

Istmesoendused ja kompuuter
Postitatud: R Veebr 04, 2005 9:30
Postitas A2hj
Mõningad küsimused EDU kohta millest ma raamatut uurides aru ei saanud.
Mida mõõdab EDU kui on l/100 Ø, (ma mõtlen vasakul pool kus ta näitab numbreid , kohaga)? Ma alguses arvasin et, keskmist kütuse kulu kuid see ei saa olla reaalne sest näit vahest läheb 29- 50+ peale ja hetke kütuse kulu see kah ei saa olla kuna selleks ta reageerib liiga aeglaselt ja ma hästi ei taha uskuda et hetke kütuse kulu 50+ tõiseks.
Check Engine põleb kogu aja.

Istmesoendused ja kompuuter
Postitatud: R Veebr 04, 2005 9:32
Postitas Cyber
Hetkekulu tõuseb ka ilma igasuguse probleemita 99 peale kui näiteks turboautol lapats põhja suruda..

Istmesoendused ja kompuuter
Postitatud: R Veebr 04, 2005 9:56
Postitas A2hj
Mul ei ole turbo. Ja selle järgi kõiguks mul kogu aegl keskmine kulu 20 ja 40
vahel.
Istmesoendused ja kompuuter
Postitatud: R Veebr 04, 2005 10:39
Postitas Zazou
proovi see ära nullida. hoides R nuppu 4sek all (või oli vanal vaja INFO nuppu alla hoida?) igaljuhul peaks numbrite asemele kaks kriipsu viskama. edasi hakkab ta sellest hetkest kütusekulu arvutama.
Istmesoendused ja kompuuter
Postitatud: R Veebr 04, 2005 10:47
Postitas A2hj
Proovisin. Nubrite asemele tuleb 3 kriipsu mis enne ei hakka näitama kui on läbitud 200m ( nii on raamatus kirjas) ja siis tõiseb see vaikselt 20 + ja jääb sinna kõikuma vahest harva langeb ka 15 kanti.
Istmesoendused ja kompuuter
Postitatud: R Veebr 04, 2005 10:57
Postitas sebastian
Kui auto seisab ja mootor töötab, näitab kompuuter maksimaalset (99l/100km) bensiinikulu ja see kajastub ka keskmises kulus, seepärast ei tasu komp. näitu usaldada, kui liiga kaua autot soojendad. Miks see Saabidel nii on, ei saa aru. Näiteks ühel vanemal Skorpionil kukkus bensiinikulu näit seistes 1,2 l/100km peale ja püsis seal, kuni liikuma hakkamiseni...tuli keskmiseks hoopis loogilisem näit. Mida suurem on sõitmise-seismise suhe seda täpsem ka kompuutri keskmise kulu näit.
Kui resetid, siis alguses ongi kõrge näit...hiljem see langeb. Proovi näiteks maanteel 90-ga resettida, peaksid saama hoopis loogilisema tulemuse. Kui ei, on tõesti midagi korrast ära.
Istmesoendused ja kompuuter
Postitatud: R Veebr 04, 2005 11:13
Postitas A2hj
Aitäh, proovin järgi.
Istmesoendused ja kompuuter
Postitatud: R Veebr 04, 2005 16:00
Postitas epsum
Osadel küttekulukompuutritel näitab auto seistes (või liikudes nullilähedustel kiirustel) L/h ( mille puhul 1.2..2l on täiesti normaalne ja aus tulemus). Saabidel ja vanematel beeemmveedel ilmselt lähtub auto aju loogikast, et kui auto kiirus -> 0 , siis 100km läbimiseks tuleb kulutada lõpmatult palju kütust ja järelikult näitab ta maksimaalset kulu. Loogiline ju.
Minu saabil on hoopis kummaline see, et kiirendades rõõmuga (gaas põhjas) näitab ta kulu kuni 70l.. aga siis, eemaldades jala gaasipedaalilt kukub ta miski intervalliga alla, samas minu loogika ütleb, et kui ma jala gaasipedaalilt tõstan kütust enam ju üldse peale ei anta?
Istmesoendused ja kompuuter
Postitatud: R Veebr 04, 2005 19:21
Postitas aljoga
Algselt postitas: epsum
minu loogika ütleb, et kui ma jala gaasipedaalilt tõstan kütust enam ju üldse peale ei anta?
minu loogika ütleb, et kui kütust enam üldse peale ei anta, sureb mootor välja

Istmesoendused ja kompuuter
Postitatud: R Veebr 04, 2005 23:03
Postitas sebastian
Tundub, et küttekulu kompuutril kuvataksegi mingi viivitusega. Kui asi täiesti reaalajas toimiks, vahetuksid numbrid nii kiiresti, et võimatu oleks neid jälgida. Sel juhul eelistaks mingit analoog-skaalat seieriga.