Sain eile enda Saabi kätte ja tekkisid mõned küsimused.
1. Istmesoendused ei tööta, kuid kaitse on terve.
2. Armatuuril on nupud R ja Info. Raamatust lugesin et need on komputri (täpset nime ei mäleta) nupud, kuid vajuta neid kuidas tahad ja pikalt tahad ei muffigi ei toimu. Kaitse oli terve.
Masin on Saab 9000i , 90a., 2,0, 94kw.
Äkki saab keegi aidata, kõik soovitused on teretulnud.
Istmesoendused ja kompuuter
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
istmesoojenduse 2 enamlevinud viga on, et kas soojendusspiraalis istme sees on kuskil katkestus või on lyliti peetis.
istme sees tavaliselt termoanduri kyljest juhtmed puruks läind pideva tagumikuga hõõrumisest.
ja compuutri nullimiseks tuleb peal hoida 8 sekundit.
istme sees tavaliselt termoanduri kyljest juhtmed puruks läind pideva tagumikuga hõõrumisest.
ja compuutri nullimiseks tuleb peal hoida 8 sekundit.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



kas sul on kahe nupu ja analoogkellaga EDU või viie nupu ja digikellaga SCC ?
istmesoojenduse koha pealt võivad sul vabalt olla ka mõlemad. uuri lisaks siit: http://saabnet.ee/index.php?l=istmesoendus
istmesoojenduse koha pealt võivad sul vabalt olla ka mõlemad. uuri lisaks siit: http://saabnet.ee/index.php?l=istmesoendus
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Kella (õigemini kellaploki) all peavad olema kaks lülitit-liugurit, need just istmesoojendustele.
Endalgi kunagi juhipoolne iste jäi külmaks, kõrvalistuja oma aga toimis. Selgus, et takistustraat istmes oli katki. Katkusin lahti, katkestuse koht oli kohe näha, selline kõrbenud laik. Sai parandatud, aga ikka ei toiminud. Siis lüliti lahti...võrdlesin nende (õnneks kaks tükki!) takistusi multimeetriga ja selgus, et läbi kärsanud oli mikroskeem (komparaator vist), sai seegi vahetatud ja hakkaski toimima. Ainult et....paari kuu pärast tekkis istmes uus katkestus ja siis järgmine. Lõpuks lõin käega, sest istme pidev lahtikoukimine muutus kole tüütavaks.
Endalgi kunagi juhipoolne iste jäi külmaks, kõrvalistuja oma aga toimis. Selgus, et takistustraat istmes oli katki. Katkusin lahti, katkestuse koht oli kohe näha, selline kõrbenud laik. Sai parandatud, aga ikka ei toiminud. Siis lüliti lahti...võrdlesin nende (õnneks kaks tükki!) takistusi multimeetriga ja selgus, et läbi kärsanud oli mikroskeem (komparaator vist), sai seegi vahetatud ja hakkaski toimima. Ainult et....paari kuu pärast tekkis istmes uus katkestus ja siis järgmine. Lõpuks lõin käega, sest istme pidev lahtikoukimine muutus kole tüütavaks.
vanemate masinate puhul ta paraku nii lähebki.
nupud peaks siis olema nii:
INFO - vahetab armatuuris laadimisvoolu ja bensiinikulu
R muudab bensiinikulu reziimi l/km->mpg(us)->mpg(uk)
kas vajutad kiirelt kaks topeltklõpsu või info ja r korraga (ei mäleta hetkel)
R all hoides peaks nullima bensiini keskmise kulu arvestuse.
mida sul armatuuris selle ekonomaiseri ees praegu näitab?
kui midagi ei toimu, tõmba EDU korraks välja ja vaata kas juhtmete pistik on ikka taga (kellal ja kompuutril oli eraldi pistik)
nupud peaks siis olema nii:
INFO - vahetab armatuuris laadimisvoolu ja bensiinikulu
R muudab bensiinikulu reziimi l/km->mpg(us)->mpg(uk)
kas vajutad kiirelt kaks topeltklõpsu või info ja r korraga (ei mäleta hetkel)
R all hoides peaks nullima bensiini keskmise kulu arvestuse.
mida sul armatuuris selle ekonomaiseri ees praegu näitab?
kui midagi ei toimu, tõmba EDU korraks välja ja vaata kas juhtmete pistik on ikka taga (kellal ja kompuutril oli eraldi pistik)
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
siis on sul äkki taustavalgustuse pirnid armatuuris katki?
sellisel juhul peaks hirmus kõva kõõritamise korral midagi natuke nägema (sõltub, kui valge on väljas)
kas see ekonomaiseri kriipsu ka ei näe (mis näitab jooksvat bensiinikulu)
automaadi puhul vist millises asendis käigukang on?
sellisel juhul peaks hirmus kõva kõõritamise korral midagi natuke nägema (sõltub, kui valge on väljas)
kas see ekonomaiseri kriipsu ka ei näe (mis näitab jooksvat bensiinikulu)
automaadi puhul vist millises asendis käigukang on?
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
-
- Postitusi: 144
- Liitunud: R Dets 10, 2004 12:38
- Asukoht: Põlva
- Auto: Saab 9-5, Sportcombi, 2005.a.
Ei absoluutselt mitte midagi ei põle selle koha peal kus peaks need EDU asjad olema. Armaturis valitseb sellekoha peal kapitaalne pimedus. Kuid need nupud
R ja INFO sätendavad küll ilusti ia lausa kutsuvad vajutama, kuid nende plõgistamisest hetkel miskit tolku ei ole.
R ja INFO sätendavad küll ilusti ia lausa kutsuvad vajutama, kuid nende plõgistamisest hetkel miskit tolku ei ole.
to: A2hj
ma mõtlengi, et sul armatuuri taustavalgustus ei tööta (spidomeetri all)
to:ivomets
võta EDU maha kruvi lahti ja vaheta pirnid ära.
pirnid on joodetud. umbes nagu istmesoojenduse lüliti pirnid.
ise panin kunagi võimsama pirni kogemata sinna ja siis R täht säras nii et ära tahtis pimestada. Teised mittesaabimehe alati küsisid, et mis R nupp sul seal on, siis ütlesin et eks see ikka Raivo tähendab
ma mõtlengi, et sul armatuuri taustavalgustus ei tööta (spidomeetri all)
to:ivomets
võta EDU maha kruvi lahti ja vaheta pirnid ära.
pirnid on joodetud. umbes nagu istmesoojenduse lüliti pirnid.
ise panin kunagi võimsama pirni kogemata sinna ja siis R täht säras nii et ära tahtis pimestada. Teised mittesaabimehe alati küsisid, et mis R nupp sul seal on, siis ütlesin et eks see ikka Raivo tähendab

M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Sa lihtsalt arvesta sellega...mina sõidan pidevalt selle järgi palju km läbitud on ja kui juba tuld vilgutama hakkab, siis on aeg tanklat külastada. Kuidas sa üldse selle seieri pealt aru saad, et just 7 liitrit?? Kogu see skaala on nii ebamäärane ju. Selle järgi ongi võimalik ainult tunde järgi sõita.
Peaasi, et tuluke õigel ajal vilkuma hakkab ja enne kuivaks sõitmist tanklasse jõuad.

Lihtne arvutada ju, mitu liitrit valetab. Kui paak on 70 liitrit ja täiesti tühja puhul läheb vaid 60 liitrit sisse, siis on ju valetamine umbes 5-8 liitrit. Ise on saanud maksimaalselt 68.xx tankida ja kompu lubas veel 16 km sõita.
-
- Postitusi: 144
- Liitunud: R Dets 10, 2004 12:38
- Asukoht: Põlva
- Auto: Saab 9-5, Sportcombi, 2005.a.
Vat mul jama selles et ei hakka midagi vilkuma. Sõitsin paagi nii tühjaks et masin jäi teepeale seisma. Õnneks oli 5 l kanister varuks kaasas. Pärast sõitsin uuesti tühjaks ja panin täpselt 30l sisse ja andur näitas ligi 40. ma arvan et äkki on asi selles et andur ei langegi nii alla et armatuurist tulukest vilgutama hakata. Tuluke ise on korras see on mul järgi kontrollitud.
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2308
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Need pirnid on suht kerged vahetada... seda muidugi siis, kui sul on võimalust seda teha, (ruum) ja muu ei ole oluline, kui sul huvi on võin kirjutada, ma kiskusin just äsja enda omal asja lahti ja samuti vahetasin pirne.
testimaks, kas see displei ikka töötab, võta tasulamp ja suuna kuskilt külje pealt valgust kellade peale, ise targasti uurides, et kas näitab numbrit ja samal ajal peab loomulikult auto käima.
soovitan teha seda seisva autoga;) sest teed meil ju libedad:D
p.s. igatahes viljandis on küll ilm ikka päris lumine ja tuuline ka juba vaikselt...
testimaks, kas see displei ikka töötab, võta tasulamp ja suuna kuskilt külje pealt valgust kellade peale, ise targasti uurides, et kas näitab numbrit ja samal ajal peab loomulikult auto käima.
soovitan teha seda seisva autoga;) sest teed meil ju libedad:D
p.s. igatahes viljandis on küll ilm ikka päris lumine ja tuuline ka juba vaikselt...
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 498
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
siin on nüüd võimalikud variandid:
on vahetatud pumpa(või muul põhjusel asja kallal käidud) ja vales asendis tagasi pandud(pumba korpusel on kriips ja paagi peal on kriips, mis peavad omavahel kokku minema)
näidikute maandus on kehva
külmjooted näidikute plokis
on vahetatud pumpa(või muul põhjusel asja kallal käidud) ja vales asendis tagasi pandud(pumba korpusel on kriips ja paagi peal on kriips, mis peavad omavahel kokku minema)
näidikute maandus on kehva
külmjooted näidikute plokis
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2308
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Armatuuri kaane saad maha nii,et võtad eesmised kõlari katted maha ja seal all on sul paar kruvi mutrit. Mõlemalt poolt need lahti ja kui sul kõlarikaante eemaldamine ei taha hästi õnnestuda, siis jääb eeldatavasti segama ukseposti polster. Need eemalduvad ülespoole surudes...samal ajal võtsin mina ka uksetihendi natuke eest ära, endal oli kergem.
Kui siis need kruvid on eemaldatud, asub laeka üleval ääres veel üks kruvi, mis hoiab armatuuri kaant kinni.
Kui sul on masin SRS-ga siis selle märgi all on ka veel üks kaane kinnituskruvi. Kokku on sul eeldatavasti 7-8 kruvi. Siis peab ta eemalduma.
Kellade bloki saad maha nii, et torxiga on kaks kruvi ülemises ääras, need saad vabalt lahti ja tõstad kellad ülessepoole...
Ma nüüd ei tea, kas sul on spidokatross ka olemas, või mitte, eelduste kohaselt mitte! See on kinnitatud lihtsalt otsa lükates, kui sul seda ei ole, siis seda lihtsam on.
Nii, EDU näidik on veel kahe väikese torxiga kinnitatud kellade bloki külge aga kui sul head peened sõrmed on või näpsitsatega saab ka ära võtta need pirnid, need veerand ringi keera vastupäeva ja nii nad eemalduvadki...nende hankimisest aga ma ei oska sulle küll pajatada. arvan, et Trionic hangib sulle need suurima hea meelega:D
no vot, tagasi kokku panekul jälgi, et juhul kui sul spidoka trossiga auto, siis seda, et tross kindlalt oma pesas kinnitatud oleks.
No ja nii see asi käibki.
Aega kulub umbes pool tundi+...
Kui siis need kruvid on eemaldatud, asub laeka üleval ääres veel üks kruvi, mis hoiab armatuuri kaant kinni.
Kui sul on masin SRS-ga siis selle märgi all on ka veel üks kaane kinnituskruvi. Kokku on sul eeldatavasti 7-8 kruvi. Siis peab ta eemalduma.
Kellade bloki saad maha nii, et torxiga on kaks kruvi ülemises ääras, need saad vabalt lahti ja tõstad kellad ülessepoole...
Ma nüüd ei tea, kas sul on spidokatross ka olemas, või mitte, eelduste kohaselt mitte! See on kinnitatud lihtsalt otsa lükates, kui sul seda ei ole, siis seda lihtsam on.
Nii, EDU näidik on veel kahe väikese torxiga kinnitatud kellade bloki külge aga kui sul head peened sõrmed on või näpsitsatega saab ka ära võtta need pirnid, need veerand ringi keera vastupäeva ja nii nad eemalduvadki...nende hankimisest aga ma ei oska sulle küll pajatada. arvan, et Trionic hangib sulle need suurima hea meelega:D
no vot, tagasi kokku panekul jälgi, et juhul kui sul spidoka trossiga auto, siis seda, et tross kindlalt oma pesas kinnitatud oleks.
No ja nii see asi käibki.
Aega kulub umbes pool tundi+...
oleneb edu-st , 3-25.- tükk.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989