2. leht 3-st
SAAB 9-3 VIGGEN, 2000, TROLL
Postitatud: K Mai 09, 2007 22:29
Postitas qdwin
Punase turbo saab oluliselt lihtsamalt tekitada, ühe talvise ühise jääraja nühkimisega sai ka turbo kenasti punaseks. Ei olnud koormust ega kiirust.
SAAB 9-3 VIGGEN, 2000, TROLL
Postitatud: K Mai 09, 2007 23:17
Postitas KrikU
OMC-ni on aega, aga kahjuks on registreerimine lõppenud.
Saabidest paistab ainult osalema üks Saab 9-5 2,3T, info thqhq foorumist. Superautode kohta muidugi ei tea
Muidu väga ilus Viggen on

Eriti kena masin välimuselt ja seda mootoripoolt edasi aidata on päris vihane aparaat

200+ kw plaanis?
SAAB 9-3 VIGGEN, 2000, TROLL
Postitatud: K Mai 09, 2007 23:28
Postitas suur
Algselt postitas: KrikU
Saabidest paistab ainult osalema üks Saab 9-5 2,3T, info thqhq foorumist. Superautode kohta muidugi ei tea

OT: Me kõik ju teame, kes (Iisak&Trionic) ja millise (Troll!) saabiga OMC-le läheb.
SAAB 9-3 VIGGEN, 2000, TROLL
Postitatud: N Mai 10, 2007 0:15
Postitas iisak

Suurele!
SAAB 9-3 VIGGEN, 2000, TROLL
Postitatud: N Mai 10, 2007 6:15
Postitas Trionic
Algselt postitas: TROLL
LIIKLEN JAH IGAPÄEVASELT SELLE MASSINAGA RINGI SEEGA EI TOHIKS MÄRKAMATUKS JÄÄDA:evil:
KURADI KAHJU, ET EI JÕUDNUD VAJALIKUD VIDINAD KOHALE OMC AJAKS, OLEKS HEA MEELEGA VIGGENIT LENNUTANUD NII, ET TURBO PUNANE:drive:
Tore oleks su eelmist ja praegust masinat omc`l korraga kuumutada.Tunne ja proovikihutamised/kiirendamised veensid küll
selles,et Hirsch`i softidega pole seal üritusel peale osalemise miskit tarka teha.Ikka selline penskari tunne(sellise,kes veidi ecstasyt eelnevalt pannud)-liigub,aga mitte nii,kuis tahaks.
SAAB 9-3 VIGGEN, 2000, TROLL
Postitatud: T Mai 15, 2007 21:42
Postitas TROLL
pidasingi silmas et asjad ei jõudnud enne regamist ega nad pole praegugi jõudnu, ameerika maa on kaugel ja euro toll "tõhus"
Aga Trolliga võiks võidu küll sõita, kaalu ja käigukasti vahe peaks Viggenile kõva eelise andma, eriti tuntavaks läheb see pärast BSR-i softi installi:) aga enne ei softita siin midagi kui pidurite ja vedrustuse update tehtud, hetkel ta ikkagi sült natuke....
SAAB 9-3 VIGGEN, 2000, TROLL
Postitatud: T Mai 15, 2007 21:49
Postitas Jaanus
Kuis saladus pole, kus sa BSR-i softi tellisid?
SAAB 9-3 VIGGEN, 2000, TROLL
Postitatud: T Mai 15, 2007 21:57
Postitas TROLL
DreamCar esindab Eestis, eks ma sealt võtan, selle asja hind on niiehknaa paigas ega seal kangutada pole miskit....
SAAB 9-3 VIGGEN, 2000, TROLL
Postitatud: P Mai 20, 2007 20:16
Postitas Apache
Väga kuri ja lahe aparaat. Igaljuhul samuti
edu asja veel kurjemaks muutmisel

SAAB 9-3 VIGGEN, 2000, TROLL
Postitatud: E Juun 04, 2007 22:16
Postitas TROLL
Nüüd siis käes see hetk kui sildadega kogu töö tehtud ja peab tunnistama, et tulemus on fantastiline, soovitan soojalt kõigile 9-3 omanikele, eriti just seda roolilati kinnitus komplekti, ilma selleta on antud auto tegelikult juhitamatu, sain sellest küll ka varem aru aga nüüd kus olen kontrasti tunda saanud... ühesõnaga proovige järgi, hetkel sooduspakkumine
http://www.partsforsaabs.com/product_in ... ts_id=3225 kus asi soodsa hinnaga ja ka transport "worldwide" tasuta.
Mõned tööd mis sai tehtud: Rescue kit - polüretaan puksid, roolilati tuuralumiiniumist klamber koos lisa toega, uued Viggen originaal amordid (piisavalt head juba tehase poolt),
Kileni sportvedrud -35mm kuid Viggenile mõjus ca. 20mm madaldusena kuna ta tehase poolt juba madalam ca. 15mm.
Nädala lõpus siis Svenssonite maanteedele kihutama:)
SAAB 9-3 VIGGEN, 2000, TROLL
Postitatud: T Juun 05, 2007 10:09
Postitas romza
kas sillastendis ka käidud?
SAAB 9-3 VIGGEN, 2000, TROLL
Postitatud: T Juun 05, 2007 10:24
Postitas Cyber
Selle auto silda ei saa ju ilma stendita remontida..

Midagi küljest ära võtta, siis on kohe paigast ära.
SAAB 9-3 VIGGEN, 2000, TROLL
Postitatud: T Juun 05, 2007 10:26
Postitas romza
okidoki

SAAB 9-3 VIGGEN, 2000, TROLL
Postitatud: K Juun 06, 2007 1:21
Postitas TROLL
sild veel tegemata aga homme teen, huvitaval kombel tunda küll ei andnud, et midagi paigast ära oleks aga eks ta õigem on ära teha
SAAB 9-3 VIGGEN, 2000, TROLL
Postitatud: K Juun 06, 2007 8:30
Postitas dohman
oota, küll rehvid varsti ütlevad:eureka:
SAAB 9-3 VIGGEN, 2000, TROLL
Postitatud: L Juun 09, 2007 19:55
Postitas Rästas
VIGGENid ju SAABi sõjalennukid, miks VIGGEN maanteele pandi?

SAAB 9-3 VIGGEN, 2000, TROLL
Postitatud: L Juun 09, 2007 21:35
Postitas dohman
Algselt postitas: Rästas
VIGGENid ju SAABi sõjalennukid, miks VIGGEN maanteele pandi?
Aga kas seda tead miks tootmine lõpetati:wise::thumb:
SAAB 9-3 VIGGEN, 2000, TROLL
Postitatud: P Juun 10, 2007 16:42
Postitas Jupats
Et miks siis?:D
SAAB 9-3 VIGGEN, 2000, TROLL
Postitatud: P Juun 10, 2007 17:36
Postitas csn
SAAB 9-3 VIGGEN, 2000, TROLL
Postitatud: P Juun 10, 2007 21:58
Postitas Skybound
Algselt postitas: dohman
Aga kas seda tead miks tootmine lõpetati:wise::thumb:
Kuskil TopGeari testis võrreldi 9-3 Viggenit ja 9-5 Aerot ja leiti, et "9-5 Aero is as controllable as the Viggen is wayward", põhjenduseks toodi liigsuur alajuhitavus kurvides. Arvatavasti lõpetatigi tootmine seetõttu, et 9-3 OG platvorm oli liiga aegunud nii võimsa mootori jaoks
EDIT: No offence, Viggen on kindlasti viimasepeal aparaat, ülaltoodu põhineb
sellel review'l.
SAAB 9-3 VIGGEN, 2000, TROLL
Postitatud: E Juun 11, 2007 8:18
Postitas dohman
Vastus õige
SAAB 9-3 VIGGEN, 2000, TROLL
Postitatud: E Juun 11, 2007 21:59
Postitas TROLL
originaalis on ta väga alajuhitav, peale eelpool toodud modifikatsioonide tegemist ei sa kuidagi öelda, et auto enam alajuhitav on, seega nüüd opentrackile sõitma...
SAAB 9-3 VIGGEN, 2000, TROLL
Postitatud: E Juun 11, 2007 22:36
Postitas kalamees
TROLL, lahe avatar

Postita ka suur pilt

SAAB 9-3 VIGGEN, 2000, TROLL
Postitatud: E Juun 11, 2007 22:57
Postitas TROLL
vot selline kohustuslik pildike sai tehtud...
Lisatud failid
SAAB 9-3 VIGGEN, 2000, TROLL
Postitatud: E Juun 11, 2007 23:03
Postitas avelito
Rootsis 44 ääres, meie tagasituleku tripi esimene vaatamisväärsus. Kusjuures ma arvasin, et see mingi kohanimi hoopis, aga võta näpust, pesuehtne Viggen vaatas meile vastu.
Kas sa lennuki tahaotsa ka ikka piilusid, mulle endale jubedalt meeldis see pääsukese pesa seal väljalaske augu kohal
