Kasutajanimi TROLL on jäänud mul eelmisest autost, mis nagu isegi aru saate oli 9-5 Troll aga nüüd siis sai täidetud üks ammune unistus - VIGGEN.
Auto sai soetatud juba mõni aeg tagasi aga ei pidanud otstarbekaks teda enne näidata kui primaarsed asjad tehtud.
Auto kohta niipalju, et rääkida võib ainult ülivõrdes, olen palju erinevaid sport- või sportlike autosid proovinud aga VIGGEN on üks väheseid mis sobib ka igapäevaseks sõitmiseks kuna sportlikkus ja mugavus on täiesti tasakaalus, nokkida võib muidugi natuke liiga pehme silla üle aga see viga sai juba parandatud, Powerflexi pukside, madalamate vedrude, 18" rataste ja roolilati kinnituste muutmisega, hetkel ei oskagi rohkem jutustada, vaadake parem pilte ja eks mõnel kokkusaamisel kohtume....
tehtud tööde nimekiri:
Rescue kit (roolilati klamber + tugi + polüretaan puksid)
Uued "OEM" Viggeni originaal amordid
madaldussari -35mm "KILEN"
sildades POWERFLEX polüretaan puksid
praktiliselt kõik sillaosad uued "OEM"
uus "OEM" Viggeni siduri komlekt
2,5" downpipe (katalüsaator eemaldatud)
Uued topelt ventileerimisega pidurikettad "R1 Concept"(ees, taga)
"FERODO" piduriklotsid (ees, taga)
"FORGE" by-pass klapp
keti komplekt vahetatud ja ühtlasi ka saaled, igaksjuhuks
kõik mootori ja kasti padjad uued
uus aku "BOSCH"
XENON lähi- ja kaugtuled
klaasid "viisakalt" toonitud nii ees kui taga
talvised rattad: 205/50R17 lamellid valuvelgedel
suvised rattad: 225/45R18 loomulikult valuvelgedel
korralik müraisolatsioon "DYNAMAT" materjalidega
kõik tehasepoolt värvimata keredetailid nagu liistud ja lingid on värvitud kerevärvi, roostest selle auto puhul isegi ei tohi rääkida



