Katalüsaator umbes?
Postitatud: N Juun 07, 2007 12:41
Algselt postitas: wilddogKull aga võib ebapiisav vastusurve mootori tööd häirida.


Saabifoorumist "ebapiisava vastusurve" juttu kuulda poleks uskunudki.
Eesti Saabihullude pesapaik
https://foorum.saabiklubi.ee/
Algselt postitas: wilddogKull aga võib ebapiisav vastusurve mootori tööd häirida.
Algselt postitas: kasparius
Pane sportkat. ca3k eek. Aero hakkab hingama ilusti. Metallist sisuga.
Tegelikult on ka universaalseid katalüsaatoreid. Vaata Lakiauto kodulehte.
Algselt postitas: LembitAlgselt postitas: wilddogKull aga võib ebapiisav vastusurve mootori tööd häirida."Ebapiisava vastusurve" korral võid väljalaske lõppu paigaldada sobivas mõõdus auguga puupunni.
Saabifoorumist "ebapiisava vastusurve" juttu kuulda poleks uskunudki.
Neljataktilisel mootoril ei ole sellist asja nagu "vajalik vastusurve".Algselt postitas: wilddog
OT: Äkki seletad lollile ka oma erutumise põhjust?Algselt postitas: LembitAlgselt postitas: wilddogKull aga võib ebapiisav vastusurve mootori tööd häirida."Ebapiisava vastusurve" korral võid väljalaske lõppu paigaldada sobivas mõõdus auguga puupunni.
Saabifoorumist "ebapiisava vastusurve" juttu kuulda poleks uskunudki.
Algselt postitas: LembitNeljataktilisel mootoril ei ole sellist asja nagu "vajalik vastusurve".Algselt postitas: wilddog
OT: Äkki seletad lollile ka oma erutumise põhjust?Algselt postitas: LembitAlgselt postitas: wilddogKull aga võib ebapiisav vastusurve mootori tööd häirida."Ebapiisava vastusurve" korral võid väljalaske lõppu paigaldada sobivas mõõdus auguga puupunni.
Saabifoorumist "ebapiisava vastusurve" juttu kuulda poleks uskunudki.
Eriti ei ole neljataktilisel turbomootoril sellist asja nagu "vajalik vastusurve".
On küll väljalaske häälestus, aga seal tegeletakse dünaamiliste sündmustega, mis kohe kindlasti ei kvalifitseeru termini alla "surve".
Kui sa oskaksid mõne hea tehnilise põhjenduse tuua, mis näitaks ära, mismoodi "ebapiisav vastusurve" mootori tööd halvemaks teeb, siis võiks ju selle teooria üle arutleda.
Vabalthingava mootori puhul, mis on disainitud mingi konkreetse tugevalt takistava summuti jaoks, see seletus võib-olla isegi midagi selgitab, aga nende muutuste suurusjärk ei ole mitte "vasturõhkude" erinevuse jagu vaid pigem heli liikumiskiiruste erinevuse jagu erinevates rõhkudes ja temperatuuridel.Algselt postitas: wilddogAlgselt postitas: LembitNeljataktilisel mootoril ei ole sellist asja nagu "vajalik vastusurve".Algselt postitas: wilddog
OT: Äkki seletad lollile ka oma erutumise põhjust?Algselt postitas: LembitAlgselt postitas: wilddogKull aga võib ebapiisav vastusurve mootori tööd häirida."Ebapiisava vastusurve" korral võid väljalaske lõppu paigaldada sobivas mõõdus auguga puupunni.
Saabifoorumist "ebapiisava vastusurve" juttu kuulda poleks uskunudki.
Eriti ei ole neljataktilisel turbomootoril sellist asja nagu "vajalik vastusurve".
On küll väljalaske häälestus, aga seal tegeletakse dünaamiliste sündmustega, mis kohe kindlasti ei kvalifitseeru termini alla "surve".
Kui sa oskaksid mõne hea tehnilise põhjenduse tuua, mis näitaks ära, mismoodi "ebapiisav vastusurve" mootori tööd halvemaks teeb, siis võiks ju selle teooria üle arutleda.
Minu jaoks on põhjendus siin. http://www.flowmastermufflers.com/backpressure.html
Summuti ei ole ainult müra summutaja vaid optimaalselt töötava mootori osa![]()
Algselt postitas: wilddog
Väga õige! Aga seda täpselt õiges koguses ja kooskõlas mootori karakteristikaga. Et parim variant on jõu kohapealt ilma downpipeta lajatada?