2. leht 2-st

Saab 9-5 Aero, 2000, mm17 (MÜÜDUD!)

Postitatud: E Apr 20, 2009 11:42
Postitas mm17
ohoh :conf:

Saab 9-5 Aero, 2000, mm17 (MÜÜDUD!)

Postitatud: R Nov 27, 2009 23:06
Postitas ivomets
uurisin, et see auto müügis.
müüa kõik kenasti kohe vigadest rääkima ja et auto ei astu edasi nagu aerole kohane ja turbo rõhk ei lähe ülesse....

ma kohe soovitama, et mine sinna või tänna meeste juurde ja tema vastu, et siin ja seal ja 3 ja 4 koha peal käidud ja ikka EI MIDAGI. :red::red:
lõpeks veel vigingus kat ka ära vahetatud, et just selles kurinahk pidi see viga olema aga ei miskit.

aga milles siis viga on? no ma ikka arvasin, et mingi 9-5 saab ära tohterdatud aga et ta niisugune purakas on, siis...

mida arvata?

Saab 9-5 Aero, 2000, mm17 (MÜÜDUD!)

Postitatud: L Nov 28, 2009 1:56
Postitas Eleri
Ivomets: Seda mida, sa ka ise esimesel lk oled postitanud, paremaks ei ole ilmselt läinud midagi. Halb aura.

Saab 9-5 Aero, 2000, mm17 (MÜÜDUD!)

Postitatud: L Nov 28, 2009 11:55
Postitas rudolf
Algselt postitas: ivomets
uurisin, et see auto müügis.

lõpeks veel vigingus kat ka ära vahetatud

see nüüd küll päris õige väide pole.

Saab 9-5 Aero, 2000, mm17 (MÜÜDUD!)

Postitatud: L Nov 28, 2009 18:00
Postitas mm17
kuna vikingis oldi nii kindlad, et viga on katalüsaatoris, vahetasin selle ise ära, tolku pold sellest midagi.

Saab 9-5 Aero, 2000, mm17 (MÜÜDUD!)

Postitatud: L Nov 28, 2009 19:27
Postitas Rauno
Eks see saab üks murelaps vist ole.
Mäletad sa palju kaugtulede relee maksis?

Saab 9-5 Aero, 2000, mm17 (MÜÜDUD!)

Postitatud: T Jaan 05, 2010 14:40
Postitas mm17
Lõpuks tundub, et masin jälle korras ja turbo rõhk seal kus ta olema peab. Poolteist aastat sõi see asi mu närve ja kaotas igasuguse usu Saabisse kui normaalsesse autosse. Kellel huvi, võib asja kohta lugeda siit. Igaljuhul proovisin sõita ja kiirendada niipalju kui see praeguste teeoludega võimalik on ja turboseier liigub kenast punase alani ning tõmme on mõnus :headbang: Nüüd vaja veel tagarataste kalle ka normaalseks ajada ja siis võib täitsa sõita jälle.

Saab 9-5 Aero, 2000, mm17 (MÜÜDUD!)

Postitatud: K Mär 17, 2010 19:56
Postitas mm17
Aeg jälle aru anda. Tagarattad peaksid nüüd normi piirides kaldu olema ja ehk ei söö enam rehve ka seestpoolt. Käigukastipadi vahetatud, käiguvahetus hoopis vaiksem kohe. Püüdsin ka natuke välimust parandada - toonklaasi abil. Aga saaga jätkub ja on vähemalt koht, kuhu kõik oma vaba raha paigutada.

Ja mis kõige olulisem - uue kapotiembleemi panin ka, kohe teine minek autol.

Saab 9-5 Aero, 2000, mm17 (MÜÜDUD!)

Postitatud: K Mär 17, 2010 20:26
Postitas Trionic
Mõni plekidetail tahaks ka tagasipaigutamist;)

Saab 9-5 Aero, 2000, mm17 (MÜÜDUD!)

Postitatud: K Mär 17, 2010 20:31
Postitas mm17
Mitu kuud juba tulen teie poole...

Saab 9-5 Aero, 2000, mm17 (MÜÜDUD!)

Postitatud: T Mär 30, 2010 20:28
Postitas mm17
Nii, puuduolevad plekidetailid taas paigas. Tänu Trionicu teravale kõrvale sai tuvastatud ka roolivõimu pumba saabuma hakkav suremine. Kokkuhoidlik sell nagu ma olen, ostsin "uue" pumba romulast võileivahinna eest ja hoopis teine tera, kapoti alt kostuv hääl on hoopis midagi muud kui varem. Katkine udutuli peaks ka üsna pea terve vastu vahetatud saama. Üks asi veel on, mis häirib selle auto juures...loodan, et see kaob uute rehvide alla panemisega. Kuigi elu on näidanud, et sellel autol vigadele jälile jõudmine ei ole lihtne asi. Enam ei ole selle auto juures vist väga palju asju, mida üldse vahetada võiks. Elame näeme :drive:

Saab 9-5 Aero, 2000, mm17 (MÜÜDUD!)

Postitatud: K Apr 21, 2010 18:16
Postitas mm17
Vahepeal vahetatud mõlemad esirattalaagrid, veereb täitsa ilma ebaloomulike häälteta nüüd. Udutuli ka vahetatud ja samuti esiklaas. Olen uuteks üllatusteks valmis.

Saab 9-5 Aero, 2000, mm17 (MÜÜDUD!)

Postitatud: K Juun 09, 2010 0:10
Postitas mm17
Esistange alumine serv oli ajahamba ja äärekivide poolt päris räsitud olemisega, lasin korda teha ja kogu stange üle värvida, jäi täitsa nagu uus. Auto sõidab nii nagu peab ja otsib uut omanikku!

Saab 9-5 Aero, 2000, mm17 (MÜÜDUD!)

Postitatud: K Juun 09, 2010 10:33
Postitas codera
Algselt postitas: mm17
Esistange alumine serv oli ajahamba ja äärekivide poolt päris räsitud olemisega, lasin korda teha ja kogu stange üle värvida, jäi täitsa nagu uus.

Kus kohas teha lasid ja kui saladus pole, siis mis maksma läks? Endal sama asi juba pikka aega plaanis.

Saab 9-5 Aero, 2000, mm17 (MÜÜDUD!)

Postitatud: K Juun 09, 2010 10:52
Postitas mm17
Netis tuhnides leidsin järgmise teema audiklubi foorumist: Värvitööd

Esistange värvimine koos eeltööga ja lahtivõtmise-kokkupanemisega oli 1500 kr. Väga mõistlik hind mu meelest ja töö tulemusega olen ka väga rahul. Isegi garantiid lubati tehtud tööle 1 a.

Saab 9-5 Aero, 2000, mm17 (MÜÜDUD!)

Postitatud: R Juun 18, 2010 20:28
Postitas mm17
Selle teema võib ka vist lõppenuks lugeda. Ei uskunudki, et autost nii kahju võib hakata, oli teine nagu pereliige kohe :) Edu uuele omanikule :beer: