Õõtshoovad ja nende puksid

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Kasutaja avatar
uralavto
Postitusi: 223
Liitunud: E Aug 27, 2007 19:05
Asukoht:
Auto:

#26

Minu 900-l kostub eest vasakult kolinat, kui ratas käib aukudest läbi. Ehk tuleb see šarniirist? Kas siis 900-sajal ei saa šarniiri eraldi osta?
Kasutaja avatar
uralavto
Postitusi: 223
Liitunud: E Aug 27, 2007 19:05
Asukoht:
Auto:

#27

mul on see uuema tüübi õõts
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#28

Algselt postitas: roomlane
Järelikult saab sharniirid ka eraldi vahetada.
:wtf:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
uralavto
Postitusi: 223
Liitunud: E Aug 27, 2007 19:05
Asukoht:
Auto:

#29

Kui keerata seda kuulliigendi mutrit rohkem peale kas siis kaob loks ära või keerab sellega rataste kokkujooksu nihu.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#30

Algselt postitas: uralavto
Kui keerata seda kuulliigendi mutrit rohkem peale kas siis kaob loks ära või keerab sellega rataste kokkujooksu nihu.
Ei kao ei loks,ega muutu ka kokkujooks:wtf:
šarniir on ju koonuspinnaga käändteljes. Mis see mutter siia puutub? Kokkujooksu keeratakse rooliotstest.Kaldeid Saabidel reguleerida ei saa esisillas(tonnisest alates),seega ka ei saa eel-, ega järeljooksu.
priit001
Postitusi: 45
Liitunud: P Okt 07, 2007 8:33
Asukoht:
Auto:

#31

Endal ka sama teema parajasti käsil.
Tartust Autoringist saab näit. õõtshoova välimese puksi(sama, mis originaal) 670 krooni eest tk. Puksi välja surumiseks, sisse lükkamiseks võtan õõtsa pihku ja käin lähimast remonditöökojast läbi...
Muuga saab omal jõul hakkama, kõige spetsim on võibolla puksi poldi võti torx T55. Tartus Decoras 50 eek.

Kolksu esisillas selgitas välja Aardla tänava ÜV, seal amordi testimise pukk. Raha ei küsitudki. Nimelt läbi padi millega vedrustus kere külge käib. Padi + amordi tugilaager(müüakse komplektis) 550 krooni tükk.
Loodan et aitab kedagi.
Kasutaja avatar
andreas1982
Postitusi: 157
Liitunud: E Juun 04, 2007 15:07
Asukoht:
Auto:

#32

Priit001 ... jah aitab küll, ega need remondimehed ( ma pean silmas pealinna omasid, neid tuntumaid saabiremontijaid ) ei vaevu ju hindadest mdiagi rääkima, parandavad nii nagu oleks endal aega aga käsi on pikas teadagi raha järele. Nii et sellise infi eest ollakse alati tänulik.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#33

Algselt postitas: andreas1982
Priit001 ... jah aitab küll, ega need remondimehed ( ma pean silmas pealinna omasid, neid tuntumaid saabiremontijaid ) ei vaevu ju hindadest mdiagi rääkima, parandavad nii nagu oleks endal aega aga käsi on pikas teadagi raha järele. Nii et sellise infi eest ollakse alati tänulik.
:wtf: mis see tähendas:wtf:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
roby
Postitusi: 96
Liitunud: K Mai 02, 2007 19:08
Asukoht:
Auto:

#34

Algselt postitas: Trionic
Endal seisab 4 taastatud õõtshooba.Uretaanpuksid sisse ja sõidad kordades kauem,kui originaalidega.

Kus neid õõtsasid tallinnas taastada saab.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#35

Algselt postitas: roby
Algselt postitas: Trionic
Endal seisab 4 taastatud õõtshooba.Uretaanpuksid sisse ja sõidad kordades kauem,kui originaalidega.

Kus neid õõtsasid tallinnas taastada saab.
Ei tea kedagi,kes enam teeks.See on väga riskantne tegevus.Tegija võib lihtsalt ka hämada ja hüdropressiga lõtku "kokku pressida",ning raha küsida. Usaldusväärne peab see tegija olema. Mina lasin IvoMetsa tuttaval teha.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#36

Algselt postitas: TrionicKaldeid Saabidel reguleerida ei saa esisillas(tonnisest alates),seega ka ei saa eel-, ega järeljooksu.
Seoses sellega tuli meelde üks jublakas:
http://www.speedparts.se/shop/prod/sp_c ... mber.shtml
On tollest mingit kasu ka, või niisama raharaiskamine?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#37

See ei puutu küll teemasse,kuid "Magic Chamber" poldikomplekt võimaldab muuta ka MacPherson vedrustusel rattakaldeid(lisaks ka eel-,ja järeljookse),millede reguleerimine muidu on võimatu. Väga soovituslik oleks sellise komplekti paigaldamine.
Kasutaja avatar
andreas1982
Postitusi: 157
Liitunud: E Juun 04, 2007 15:07
Asukoht:
Auto:

#38

Ja nii ei tulegi välja mitte ühtegi kohta, kus õõtshoobade pukse saaks vahetada ?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#39

Öeldi ju, et lasti Ivometsa tuttaval teha, küsi siis Ivometsa käest kontakte..;) Ei ole ilus ilma nõusolekuta teiste inimeste kontakte jagada avalikus foorumis.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#40

Sarniire taastatakse pärnus. Täsustuseks Saugas EKTO´s seal üks vend teeb neid "mustalt".
Kasutaja avatar
andreas1982
Postitusi: 157
Liitunud: E Juun 04, 2007 15:07
Asukoht:
Auto:

#41

Et siis keegi kuskil Tallinnas ei vahetagi õõtshoobade pukse ? Ivomets ka nagu ei tee välja ...
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#42

Algselt postitas: andreas1982
Et siis keegi kuskil Tallinnas ei vahetagi õõtshoobade pukse ? Ivomets ka nagu ei tee välja ...
Mis jutt. Tallinas Viking, Troost, saabianti - kõik saavad edukalt hakkama.
Kasutaja avatar
andreas1982
Postitusi: 157
Liitunud: E Juun 04, 2007 15:07
Asukoht:
Auto:

#43

.. ja hinnklassis on see teenus neil ?
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#44

Algselt postitas: andreas1982
.. ja hinnklassis on see teenus neil ?
Oeh.
Helista (või saada e-mail) ja küsi!

Kontaktid ka foorumis ilusti olemas.
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=4939
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#45

Kas selline tugivarras on taaskasutatav? Toorikuks uretaanpuksitamisel vms. Keskmine suur puks on nii läbi, et metall paistab.

Lisatud failid
55581286
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#46

Mis sellel vardal viga on?See suur puks surutakse koos metallist kestaga seal t vardast välja. Puksid välja pressida ja uued sisse. Valmis.
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#47

tähelepanu tuleks pöörata ka pukside suunale.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
madisklm
Postitusi: 25
Liitunud: K Mai 23, 2007 23:11
Asukoht:
Auto:

#48

Algselt postitas: roomlane
Kas selline tugivarras on taaskasutatav? Toorikuks uretaanpuksitamisel vms. Keskmine suur puks on nii läbi, et metall paistab.


Tahaks teada kas 1993-1995 ja '95-... õõtshoobadel on need keskmised puksid samad? Joonisel justkui on, aga automaailmas müüja ei osanud öelda ja carringus oli pikk järjekord, polnud aega oodata seal.
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#49

Tsiteerides t8-t:

Et ei ole samad, muutus toimus kuskil 95 nda aasta jooksul ja 94a masinale uued ehk 95-....ei lähe. vähemalt ilma lisatöödeta.

ja 1993 900 on hoopis teine auto.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#50

93-94 keskmist puksi vahetada ei saa. Järeleproovitud. Pane uuemat tüüpi sild kogu täiega või osta uus õõtshoob (~1500.-)
Vasta