Õõtshoovad ja nende puksid
Käisin ülevaatusel ja seal tuli välja selline viga, et alumiste õõtshoobade puksid vaja ära vahetada. Muidu pole häda midagi, aga üks vend rääkis, et mõnedel markidel tuleb puks kõige hoovaga ära vahetada. Carringis oli ka saada alumine õõtshoob koos puksiga ja tolle hind midagi 3500 krooni. Tahakski nüüd teada, et ega Saab üks sellistest masinatest pole? Muidu ladu24.ee-s on puks eraldi saada 154.- eest.
Mina olen küll aru saanud, et saab pukse eraldi ka vahetada ja mujalt on võimalik õõtshooba umbes poole odavamalt kah saada. Igatahes tuleb hoolega vaadata, et õige õõtsa ostad või kas puksid ikka sobivad sellele, sest '95 aastast alates õõtsad natuke muutusid ja mina sain just autoosad.ee-st tellides vanemat sorti õõtshoova.
kaameraklõpsud @ phogulum.com
Algselt postitas: madisklm Muidu ladu24.ee-s on puks eraldi saada 154.- eest.
No kui seda vahetada ei saaks siis ei oleks puksid ju eraldi müügis?
1995 muudeti NG esisilda ja mina soovitan sul panna kõik uuema tüübi jupid (4xõõtshoovad, stabilisaatorvarras) koos uretaanpuksidega. Vanemat tüüpi õõtsade/žarniiride keskmisi pukse eraldi vahetada ei saa. Žarniiriga õõtshoob nö B-osa maksab ~1500.- seega saaksid 3500 eest vahetada mõlemad õõtsad ja poest/lammarist soetad veel stabikavarda ja tagumised õõtsad ning voila!
Vanemat tüüpi õõtshoob 1993-1995

Uuemat tüüpi õõtshoob 1995-1998

Erinevus on stabika kinnituskohas

Vanemat tüüpi õõtshoob 1993-1995
Uuemat tüüpi õõtshoob 1995-1998
Erinevus on stabika kinnituskohas

Algselt postitas: eerozAlgselt postitas: madisklm Muidu ladu24.ee-s on puks eraldi saada 154.- eest.
No kui seda vahetada ei saaks siis ei oleks puksid ju eraldi müügis?
Seda minagi mõtlesin, aga Carringus kõike ainult ühes tükis müüdi.
Algselt postitas: marguz
Mina soovitan taastamist. Kahel autol teinud ning täiesti võrreldav A-varuosaga kuid hind tunduvalt soodsam. Volvo 850'l läks maksma 250.-/tk. Kui suurem huvi siis võin numbri hankida, kes Tartus mul teinud on.
Mida see taastamine endast kujutab?
kaameraklõpsud @ phogulum.com
Sama küsimus siin - wtf sa seal taastad? Žarniiri? Selle eluiga on kordades pikem kui suvalise kummipuksi iga selle õnnetus esimese versiooni sillas. Nagu juba öeldud - eraldi saab vahetada ainult ühte puksi - tagumise õõtshoova tagumist, kerevahelist puksi.
Algselt postitas: WerdinandAlgselt postitas: marguz
Mina soovitan taastamist. Kahel autol teinud ning täiesti võrreldav A-varuosaga kuid hind tunduvalt soodsam. Volvo 850'l läks maksma 250.-/tk. Kui suurem huvi siis võin numbri hankida, kes Tartus mul teinud on.
Mida see taastamine endast kujutab?
Kui ma õieti mäletan siis vahetatakse ära munak, kauss, pannakse uus määre ja kaitsekumm!!
Kui vaja võin anda nr kes tartus tastavad 250eeku/tk.
Mul on olnud kah taastamisest kogemusi. Nimelt eelmine auto oli Ford Cougar ja selle auto esimesed õõtshoovad olid koos sarniiri ja m6lema puksiga. Tk maksis 6000.- Kuna mul olid õõtsapuksid l2bi siis lasin need taastada Rakvere kandis Vinnis. Taastamine läks mulle maksma k6igest 600.- m6lemad pooled.
V6ite kindel olla et Mees Vinnist tunneb asja ja tegi korraliku töö. Mina olen igaljuhul rahul tehtud töö eest.
V6ite kindel olla et Mees Vinnist tunneb asja ja tegi korraliku töö. Mina olen igaljuhul rahul tehtud töö eest.
Endal seisab 4 taastatud õõtshooba.Uretaanpuksid sisse ja sõidad kordades kauem,kui originaalidega.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kohapeal vajalikke juppe üldiselt olemas pole. Teevad sul checki ära ja siis tellid detailid ning lepid uue aja kokku.Algselt postitas: mortenx
ma mõtlen just saabile ja ,et kohe saaks samas kohas vajalikud jupid ka ära vahetatud.
Ma käisin Carringis ja vist needsamad puksid lähevad vahetusse, millest antud teemas juttu. Kuigi pole kindel kas seda taastada või uued külge panna. Hinnaks öeldi siis uute puhul 1400.- mõlema poole puksid ning 750.- juurde miskid tolmukatted vms. Aga jah kogemused vaid šarniiri taastamisega.
Tagumiste amortide tugilaagrid sosistavad ka mulle kriginad kõrva kui taga keegi istuma juhtub, tuleb ka sinna oma toimetustega jõuda varsti. Amorditest pakuks ka endale huvi.
Tagumiste amortide tugilaagrid sosistavad ka mulle kriginad kõrva kui taga keegi istuma juhtub, tuleb ka sinna oma toimetustega jõuda varsti. Amorditest pakuks ka endale huvi.
Miskit kriginat sealt igastahes viskab.Algselt postitas: roomlaneAlgselt postitas: marguz
Tagumiste amortide tugilaagrid sosistavad ka mulle kriginad kõrva kui taga keegi istuma juhtub, tuleb ka sinna oma toimetustega jõuda varsti. Amorditest pakuks ka endale huvi.
OG9-3-l minumeelest pole tagaamortidel tugilaagreid.

Pole tugilaagreid.Tagarattad ei keera ju:freak:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Mul ka mingi silla jama. Rooli keerates kostub ragin, tegemist ei ole amordilaagritega - need said täna vahetatud. Võiks kahtlustada roolilatti aga mingeid lõtkusi pole. Aru ma ei taipa
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
Sisse-väljasurumiseks on täpse mõõduga abinõud vaja( eriti uue sissesurumiseks). Pressi on vaja. Silikoonpuksid ei kannata kolkimist ja õõts ise ka suht rabe.Algselt postitas: uralavto
kas keegi on ise vahetanud seda samust eesmist õõtshoova sisemist puksi, kodu garaaži tingimustes? või on vaja siiski kindlasti mingeid special-tools'e:?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: saabotska
Mul ka mingi silla jama. Rooli keerates kostub ragin, tegemist ei ole amordilaagritega - need said täna vahetatud. Võiks kahtlustada roolilatti aga mingeid lõtkusi pole. Aru ma ei taipa
šarniiri vahelt määre kadunud, ehk siis see kummitihend läbi ja nüüd käib metall vastu metalli.