Õõtshoovad ja nende puksid

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Kasutaja avatar
madisklm
Postitusi: 25
Liitunud: K Mai 23, 2007 23:11
Asukoht:
Auto:

#1

Käisin ülevaatusel ja seal tuli välja selline viga, et alumiste õõtshoobade puksid vaja ära vahetada. Muidu pole häda midagi, aga üks vend rääkis, et mõnedel markidel tuleb puks kõige hoovaga ära vahetada. Carringis oli ka saada alumine õõtshoob koos puksiga ja tolle hind midagi 3500 krooni. Tahakski nüüd teada, et ega Saab üks sellistest masinatest pole? Muidu ladu24.ee-s on puks eraldi saada 154.- eest.
Kasutaja avatar
Werdinand
Postitusi: 92
Liitunud: R Jaan 20, 2006 16:50
Asukoht:
Auto:

#2

Mina olen küll aru saanud, et saab pukse eraldi ka vahetada ja mujalt on võimalik õõtshooba umbes poole odavamalt kah saada. Igatahes tuleb hoolega vaadata, et õige õõtsa ostad või kas puksid ikka sobivad sellele, sest '95 aastast alates õõtsad natuke muutusid ja mina sain just autoosad.ee-st tellides vanemat sorti õõtshoova.
kaameraklõpsud @ phogulum.com
eeroz
Postitusi: 265
Liitunud: N Juun 14, 2007 23:09
Asukoht:
Auto:

#3

Algselt postitas: madisklm Muidu ladu24.ee-s on puks eraldi saada 154.- eest.

No kui seda vahetada ei saaks siis ei oleks puksid ju eraldi müügis?
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#4

1995 muudeti NG esisilda ja mina soovitan sul panna kõik uuema tüübi jupid (4xõõtshoovad, stabilisaatorvarras) koos uretaanpuksidega. Vanemat tüüpi õõtsade/žarniiride keskmisi pukse eraldi vahetada ei saa. Žarniiriga õõtshoob nö B-osa maksab ~1500.- seega saaksid 3500 eest vahetada mõlemad õõtsad ja poest/lammarist soetad veel stabikavarda ja tagumised õõtsad ning voila!

Vanemat tüüpi õõtshoob 1993-1995
Pilt

Uuemat tüüpi õõtshoob 1995-1998
Pilt

Erinevus on stabika kinnituskohas
Pilt
y2k87
Postitusi: 107
Liitunud: R Veebr 16, 2007 13:50
Asukoht:
Auto:

#5

Kui Saab 900 on vaja siis välimist puksi saab vahetada, aga sisemine on koos õõtsaga. Nii EPC kui ladu24 näitavad sedasi.
Kasutaja avatar
madisklm
Postitusi: 25
Liitunud: K Mai 23, 2007 23:11
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: eeroz
Algselt postitas: madisklm Muidu ladu24.ee-s on puks eraldi saada 154.- eest.

No kui seda vahetada ei saaks siis ei oleks puksid ju eraldi müügis?

Seda minagi mõtlesin, aga Carringus kõike ainult ühes tükis müüdi.
Kasutaja avatar
marguz
Postitusi: 43
Liitunud: R Mai 04, 2007 0:18
Asukoht:
Auto:

#7

Mina soovitan taastamist. Kahel autol teinud ning täiesti võrreldav A-varuosaga kuid hind tunduvalt soodsam. Volvo 850'l läks maksma 250.-/tk. Kui suurem huvi siis võin numbri hankida, kes Tartus mul teinud on.
Kasutaja avatar
Werdinand
Postitusi: 92
Liitunud: R Jaan 20, 2006 16:50
Asukoht:
Auto:

#8

Algselt postitas: marguz
Mina soovitan taastamist. Kahel autol teinud ning täiesti võrreldav A-varuosaga kuid hind tunduvalt soodsam. Volvo 850'l läks maksma 250.-/tk. Kui suurem huvi siis võin numbri hankida, kes Tartus mul teinud on.

Mida see taastamine endast kujutab?
kaameraklõpsud @ phogulum.com
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#9

Sama küsimus siin - wtf sa seal taastad? Žarniiri? Selle eluiga on kordades pikem kui suvalise kummipuksi iga selle õnnetus esimese versiooni sillas. Nagu juba öeldud - eraldi saab vahetada ainult ühte puksi - tagumise õõtshoova tagumist, kerevahelist puksi.
Kasutaja avatar
marguz
Postitusi: 43
Liitunud: R Mai 04, 2007 0:18
Asukoht:
Auto:

#10

Žarniiri taastamine jah. Täpsemalt ei oska öelda, mis seal nii tehakse, aga kvaliteetne ta SAAB.
ametivend
Postitusi: 74
Liitunud: N Juul 19, 2007 16:13
Asukoht:
Auto:

#11

Algselt postitas: Werdinand
Algselt postitas: marguz
Mina soovitan taastamist. Kahel autol teinud ning täiesti võrreldav A-varuosaga kuid hind tunduvalt soodsam. Volvo 850'l läks maksma 250.-/tk. Kui suurem huvi siis võin numbri hankida, kes Tartus mul teinud on.

Mida see taastamine endast kujutab?

Kui ma õieti mäletan siis vahetatakse ära munak, kauss, pannakse uus määre ja kaitsekumm!!
Kui vaja võin anda nr kes tartus tastavad 250eeku/tk.
Kasutaja avatar
Mart
Postitusi: 58
Liitunud: P Aug 26, 2007 1:51
Asukoht:
Auto:

#12

Mul on olnud kah taastamisest kogemusi. Nimelt eelmine auto oli Ford Cougar ja selle auto esimesed õõtshoovad olid koos sarniiri ja m6lema puksiga. Tk maksis 6000.- Kuna mul olid õõtsapuksid l2bi siis lasin need taastada Rakvere kandis Vinnis. Taastamine läks mulle maksma k6igest 600.- m6lemad pooled.
V6ite kindel olla et Mees Vinnist tunneb asja ja tegi korraliku töö. Mina olen igaljuhul rahul tehtud töö eest.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#13

Endal seisab 4 taastatud õõtshooba.Uretaanpuksid sisse ja sõidad kordades kauem,kui originaalidega.
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#14

kes oskab öelda kus tartus saaks veermikukontrolli teha?
Kasutaja avatar
marguz
Postitusi: 43
Liitunud: R Mai 04, 2007 0:18
Asukoht:
Auto:

#15

Algselt postitas: mortenx
kes oskab öelda kus tartus saaks veermikukontrolli teha?
Carring (Saabi ametlik siis Tartus), Carstop jne. Iga autosalong teeb seda tegelikult.
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#16

ma mõtlen just saabile ja ,et kohe saaks samas kohas vajalikud jupid ka ära vahetatud.
Kasutaja avatar
marguz
Postitusi: 43
Liitunud: R Mai 04, 2007 0:18
Asukoht:
Auto:

#17

Algselt postitas: mortenx
ma mõtlen just saabile ja ,et kohe saaks samas kohas vajalikud jupid ka ära vahetatud.
Kohapeal vajalikke juppe üldiselt olemas pole. Teevad sul checki ära ja siis tellid detailid ning lepid uue aja kokku.
Kasutaja avatar
marguz
Postitusi: 43
Liitunud: R Mai 04, 2007 0:18
Asukoht:
Auto:

#18

Ma käisin Carringis ja vist needsamad puksid lähevad vahetusse, millest antud teemas juttu. Kuigi pole kindel kas seda taastada või uued külge panna. Hinnaks öeldi siis uute puhul 1400.- mõlema poole puksid ning 750.- juurde miskid tolmukatted vms. Aga jah kogemused vaid šarniiri taastamisega.
Tagumiste amortide tugilaagrid sosistavad ka mulle kriginad kõrva kui taga keegi istuma juhtub, tuleb ka sinna oma toimetustega jõuda varsti. Amorditest pakuks ka endale huvi.
Kasutaja avatar
marguz
Postitusi: 43
Liitunud: R Mai 04, 2007 0:18
Asukoht:
Auto:

#19

Algselt postitas: roomlane
Algselt postitas: marguz
Tagumiste amortide tugilaagrid sosistavad ka mulle kriginad kõrva kui taga keegi istuma juhtub, tuleb ka sinna oma toimetustega jõuda varsti. Amorditest pakuks ka endale huvi.

OG9-3-l minumeelest pole tagaamortidel tugilaagreid.
Miskit kriginat sealt igastahes viskab. :wtf:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#20

Pole tugilaagreid.Tagarattad ei keera ju:freak:
Kasutaja avatar
marguz
Postitusi: 43
Liitunud: R Mai 04, 2007 0:18
Asukoht:
Auto:

#21

Algselt postitas: Trionic
Pole tugilaagreid.Tagarattad ei keera ju:freak:
Sorry, panin ise segast. Amordi puks krigiseb arvatavasti.
Kasutaja avatar
saabotska
Postitusi: 306
Liitunud: P Mai 22, 2005 16:26
Asukoht: Rakvere
Auto: SAAB 9-5 1.9TiD `08

#22

Mul ka mingi silla jama. Rooli keerates kostub ragin, tegemist ei ole amordilaagritega - need said täna vahetatud. Võiks kahtlustada roolilatti aga mingeid lõtkusi pole. Aru ma ei taipa
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
Kasutaja avatar
uralavto
Postitusi: 223
Liitunud: E Aug 27, 2007 19:05
Asukoht:
Auto:

#23

kas keegi on ise vahetanud seda samust eesmist õõtshoova sisemist puksi, kodu garaaži tingimustes? või on vaja siiski kindlasti mingeid special-tools'e:?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#24

Algselt postitas: uralavto
kas keegi on ise vahetanud seda samust eesmist õõtshoova sisemist puksi, kodu garaaži tingimustes? või on vaja siiski kindlasti mingeid special-tools'e:?
Sisse-väljasurumiseks on täpse mõõduga abinõud vaja( eriti uue sissesurumiseks). Pressi on vaja. Silikoonpuksid ei kannata kolkimist ja õõts ise ka suht rabe.
Salenga
Postitusi: 122
Liitunud: K Apr 11, 2007 18:43
Asukoht:
Auto:

#25

Algselt postitas: saabotska
Mul ka mingi silla jama. Rooli keerates kostub ragin, tegemist ei ole amordilaagritega - need said täna vahetatud. Võiks kahtlustada roolilatti aga mingeid lõtkusi pole. Aru ma ei taipa

šarniiri vahelt määre kadunud, ehk siis see kummitihend läbi ja nüüd käib metall vastu metalli.
Vasta