Vibratsioon sõitmise ajal.

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Kasutaja avatar
Motorhead
Postitusi: 613
Liitunud: N Aug 10, 2006 12:23
Asukoht: Tallinn
Auto:

#26

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Minul selline imelik juhus tegelikult. Omal on veljed kõverad ja mitte vähe vaid suht palju, teiseks on hetkel peal Vallai talvekad mis ei hiilga just koostekvaliteedi poolest. Pingis näitas tasakaalustamine noh kergelt nii 160 g mõni velg. Tervet velge täis liimima ei hakanud. Aga maanteel kusjuures midagi tunda pole. Päris tõsiselt, mitte mingit vibra pole.
Pakuks välja, et mõõt on 195/65 R15 ja auto ei ole NG, vaid tonnine.
Tonnine on veidi raskem, sillaehitus annab rohkem andeks, kumm ise on ka kõrgem ja ilmselgelt tehti töökojas korralik töö. :thumb:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#27

mina vahetasin omal rehvid ise, olin ju enne selle töö peal. Et ma alguses kohe nägin ära, et sellest ei tule midagi välja siis ei hakanud ka rabelema, et need veljed raskusi täis kleepida. Pole ju mõtet.
Kasutaja avatar
Motorhead
Postitusi: 613
Liitunud: N Aug 10, 2006 12:23
Asukoht: Tallinn
Auto:

#28

Kõrgete kummidega tavaliselt ei tunne roolist, kui viga on alla 15g/velje ääre kohta.
Kummipingid on seadistatud ümardama 5g kaupa, sest raskused on 5g vahedega.
NG on tundlikum kui teised sama klassi autod. Ma tegin ka enda rattad pärast pingi kalibreerimist uuesti üle, nagu eespool kirjeldasin, sest esimesel korral jäi vibra sisse.
Kuigi eelnevalt olin rattad grammi pealt nulli ajanud, ignoreerides ümardamist.
Eelnevast tulenevalt: Kui esiratta velje sisse jääb kinni ühte äärde 15g muda rohkem, kui teise, siis hakkab roolist tundma.
Vasta