2. leht 2-st
Viskab kiirendades tagant sinist - kiirendades enam mitte...
Postitatud: T Nov 06, 2007 11:59
Postitas IFF
Algselt postitas: Madispoiss
No nii....kas hakkab jälle mingi n...ss peale:wall:
19.10 siis kirjutasin siia, et turbo vahetatud ja täna 06.11 hommikul autot käima pannes viskas sellise sinise pilve tagant välja, et ma pidin rabanduse saama seal samas kõrval
Krdi krt.....pole ju midagi valesti teinud. Külma mootoriga üle 2kilo pole pööreid lubanud, vahepeal fööni punastama ajanud ka siin. Mulle ei mahu pähe....
:(
Kas vahetasid ainult Turbo või ka väljalaskest midagi näiteks katalüsaatori?
Kui umbes väljalase saab enda ette puhuma Uue turbo võib too väsida vägagi kärmelt
Viskab kiirendades tagant sinist - kiirendades enam mitte...
Postitatud: T Nov 06, 2007 12:03
Postitas Madispoiss
Algselt postitas: IFF
Algselt postitas: Madispoiss
No nii....kas hakkab jälle mingi n...ss peale:wall:
19.10 siis kirjutasin siia, et turbo vahetatud ja täna 06.11 hommikul autot käima pannes viskas sellise sinise pilve tagant välja, et ma pidin rabanduse saama seal samas kõrval
Krdi krt.....pole ju midagi valesti teinud. Külma mootoriga üle 2kilo pole pööreid lubanud, vahepeal fööni punastama ajanud ka siin. Mulle ei mahu pähe....
:(
Kas vahetasid ainult Turbo või ka väljalaskest midagi näiteks katalüsaatori?
Kui umbes väljalase saab enda ette puhuma Uue turbo võib too väsida vägagi kärmelt
Asi selles, et turbo ei lennanud mul pauguga- lihtsalt hakkas vaiksete pöörete peal metsikult ulguma. ja seejärel pole gaasi vajutanud nagu üldse sõites......sõitsin ainult remonti ja kõik. Kas sel juhul võib ka väljalase umbe minna?
Viskab kiirendades tagant sinist - kiirendades enam mitte...
Postitatud: T Nov 06, 2007 18:20
Postitas Trionic
Loomulikult võib ja lähebki.
Viskab kiirendades tagant sinist - kiirendades enam mitte...
Postitatud: T Nov 06, 2007 19:05
Postitas Madispoiss
Algselt postitas: Trionic
Loomulikult võib ja lähebki.
Mnjah......oleks seda vaid teadnud:wtf:
Et remondikohas võiks võhiklikele inimestele seda ka mainida, et väljalase võib umbe minna ja uue turbo rikkuda.
Kuid minu kahju ei tohiks suurneneda, sest turbole anti pooleaastane garantii. Eks siis vaatab mis edasi saab. Neljapäeval läheb auto jälle remonti:fight:
Viskab kiirendades tagant sinist - kiirendades enam mitte...
Postitatud: T Nov 06, 2007 21:15
Postitas Cubara
Tekkis kohe küsimus kui palju mõjutab katalüsaatori puudumine üldse turbo tööd, st sõelad on kat.-ist väljas ja mingeid andureid originaalis pole küljes olnud?
Viskab kiirendades tagant sinist - kiirendades enam mitte...
Postitatud: T Nov 06, 2007 21:39
Postitas iisak
Algselt postitas: Madispoiss
Algselt postitas: Trionic
Loomulikult võib ja lähebki.
Mnjah......oleks seda vaid teadnud:wtf:
Et remondikohas võiks võhiklikele inimestele seda ka mainida, et väljalase võib umbe minna ja uue turbo rikkuda.
Kuid minu kahju ei tohiks suurneneda, sest turbole anti pooleaastane garantii. Eks siis vaatab mis edasi saab. Neljapäeval läheb auto jälle remonti:fight:
Kus remonditi kui küsida tohib:poke:
Viskab kiirendades tagant sinist - kiirendades enam mitte...
Postitatud: T Nov 06, 2007 22:35
Postitas Jupats
Paistab jah, et katt umbes. Mina õnneks sellest katiummistusest pääsesin, kuigi läksin ka riskipeale ning ei vahetanud koos mitsuga ära.
Viskab kiirendades tagant sinist - kiirendades enam mitte...
Postitatud: T Nov 06, 2007 22:54
Postitas Madispoiss
Algselt postitas: iisak
Algselt postitas: Madispoiss
Algselt postitas: Trionic
Loomulikult võib ja lähebki.
Mnjah......oleks seda vaid teadnud:wtf:
Et remondikohas võiks võhiklikele inimestele seda ka mainida, et väljalase võib umbe minna ja uue turbo rikkuda.
Kuid minu kahju ei tohiks suurneneda, sest turbole anti pooleaastane garantii. Eks siis vaatab mis edasi saab. Neljapäeval läheb auto jälle remonti:fight:
Kus remonditi kui küsida tohib:poke:
Ikka tohib, remonditi SaabiAnti töökojas...
Viskab kiirendades tagant sinist - kiirendades enam mitte...
Postitatud: K Nov 07, 2007 6:06
Postitas Trionic
Mis vahet,kus tehti? Vähesed tegijad teavad täpselt riskidest,mis purunenud turboga kaasneda võivad.Iseasi,kas kliendile see ka selgeks tehakse.
Nõudeid turbovahetusel tehtavatest kontrolloperatsioonidest on A-4 lehekülje jagu. Ükski klient pole nõus seda kinni maksma(siiski,kui kuu jooksul juba kolmas vurr lendab,siis asutakse ka "kõrvalisi" hädasid likvideerima.
See jutt ei käi KELLEGI pihta. Olles neid agregaate aastaid konveiermeetodil vahetanud,võib tõdeda,et 10nest ühel juhul tekivad probleemid ja 100st ühel juhul on süüdi remontturbo kvaliteet(apsakaid juhtub ka suurtootjatel,saati siis
väiketegijatel).
Ja lõpetuseks: 9-5 mootoritel ei pruugi tossamist põhjustada üleüldse turbo.
Smargusel sai vahetet 2 korda Garrett`d,tossas,sõi õli.Siis läks tutikas Mitsu,ikka sama.Siis klapisääretihendid,ikka sama. Lõpuks pikendatud mootorigarantii abil vahetati mootoriplokk(kolvid olid totaalselt ellipsisse kulunud)ja kõik sai jälle hea.
Viskab kiirendades tagant sinist - kiirendades enam mitte...
Postitatud: K Nov 07, 2007 9:49
Postitas Madispoiss
Algselt postitas: Trionic
Ja lõpetuseks: 9-5 mootoritel ei pruugi tossamist põhjustada üleüldse turbo.
Smargusel sai vahetet 2 korda Garrett`d,tossas,sõi õli.Siis läks tutikas Mitsu,ikka sama.Siis klapisääretihendid,ikka sama. Lõpuks pikendatud mootorigarantii abil vahetati mootoriplokk(kolvid olid totaalselt ellipsisse kulunud)ja kõik sai jälle hea.
Mnjah.....ega ma siin ise seda turbo juttu just ajagi.....võib jah muid asju ka olla seal. Kuigi kevadel sai mootor pulkadeks võetud ja uuesti kokku pandud.....ei tea kas sellest ajast saadik sõidetud umbes 10 000 kilomeetri jooksul võivad kolvid peesse minna aga mine tea.
Täna hommikul käima pannes ei visanud tagant mitte midagi...ainult auras. Kummaline, sest eile töölt koju minema hakates õhtul viskas jälle pahmaka õhku. Aga mis me siin ikka spekuleerime, homme viin auto "arsti juurde" ja eks siis paistab...
Viskab kiirendades tagant sinist - kiirendades enam mitte...
Postitatud: N Nov 08, 2007 16:36
Postitas Madispoiss
Nii, turbos viga ei ole...peab asuma klapisääretihendite ja õlirõngaste kallale ja neid sakutama. Siis vaatab uuesti. Küll ikka vajab palju poputamist see massin.
Viskab kiirendades tagant sinist - kiirendades enam mitte...
Postitatud: N Nov 08, 2007 20:56
Postitas Trionic
Algselt postitas: Madispoiss
Nii, turbos viga ei ole...peab asuma klapisääretihendite ja õlirõngaste kallale ja neid sakutama. Siis vaatab uuesti. Küll ikka vajab palju poputamist see massin.
Nende mootorite suurimatest hädadest üks on just see,et ega asi pole rõngastes(juhul,kui selline situatsioon,kus kahtlus neis),vaid just kolvide ellipsisse kulumises( tänu nende idiootlikule ehitusele).