Viskab kiirendades tagant sinist - kiirendades enam mitte...
-
- Postitusi: 134
- Liitunud: R Aug 04, 2006 7:06
- Asukoht:
- Auto:
Selline probleem siis. Kogu aeg ei viska, ainult järsemal kiirendusel. Kas võib tegu olla klapisääretihendite elu lõppemisega? Muidu tiksub mootor kenasti. Kevadel sai just kokku ja lahti lapatud ja muud viga kui klapisääred ma ei tahaks uskuda. Kas mu diagnoos võib õige olla? Õli läheb ka paljuvõitu...
Turbokompressori vahetus ootab ees.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 134
- Liitunud: R Aug 04, 2006 7:06
- Asukoht:
- Auto:
Järgmisel teisipäeval läheb auto teenindusse eks siis räägiin selle mure ka lisaks. See turbovahetus vist suhteliselt kallis teema nagu ma aru olen saanud jah?
Algselt postitas: Madispoiss
Järgmisel teisipäeval läheb auto teenindusse eks siis räägiin selle mure ka lisaks. See turbovahetus vist suhteliselt kallis teema nagu ma aru olen saanud jah?
14.500.- uus komplekt? Aga tõenäoliselt läheb remondi peale palju vähem.
-
- Postitusi: 134
- Liitunud: R Aug 04, 2006 7:06
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: HendriqueAlgselt postitas: Madispoiss
Järgmisel teisipäeval läheb auto teenindusse eks siis räägiin selle mure ka lisaks. See turbovahetus vist suhteliselt kallis teema nagu ma aru olen saanud jah?
14.500.- uus komplekt? Aga tõenäoliselt läheb remondi peale palju vähem.
Asi selline, et eelmine omanik enne ostu mainis, et turbot remonditud, mingi arve ka selle kohta olemas. Seega, see mind vist ei päästa enam? Krt....

- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Ega remontitud turbod ka igavesti kesta. Ebakvaliteetne remont ja hooletu eelmine omanik ning 10k kilomeetriga võib läbi olla. Kestvuse mõttes oleks mõtekas panna peale mitsu TD-04 turbo(SE`l on minu teada originaalis Garrett T17). Sellele ei mõju talv ka niivõrd julmalt. Kulu ca 18tuhat ning peab arvestama turbo kohalejõudmise perioodiga, mis oli minu juhtumi puhul kuu aega. Seda kõike pakub Viking Motors. Peab ainult küsima, ise nad ei paku.
Elasin just selle protseduuri läbi kus gt17 sai td-04 vastu vahetatud. Kui hommikul käitades hakkab garrett sinist viskama, siis on mõistlikum juba autot mitte liigutada, pole palju jäänud. Ja kui läheb, siis lööb kole kiirest õli summutist välja ja samuti lööb katalüsaatori kinni kui õigel ajal pidama ei saa (nagu minul juhtus). Vanad garretti torud hoia kindlasti alles, vastupidiselt mõningate arvamusele annab need sobitada ka mitsu vurrile, lihtsalt pead treiali juurest läbi astuma, kes sulle 14-se kaela ja 12 keermega stutsid teeb, samuti on vaja pumbast tulevat toru 15 mm pikendada, muidu vastu vurri korpust läheb, kogu kulu ca 200 eeku, uue torukomplekti hind on neljakohaline ja esimene nr ei ole minuteada 1 ega 2. Kui mitsu vurri otsid odavamalt, julgen soovitada USA-s xboostturbochargers-is taastatud. Seal väike tehas kus spets taastamisega tegeletaksegi ja tasakaalustatakse neid elektrooniliselt ja mitte põlve otsas, samuti annavad nad olenemata läbisõidust garantii. Hind tuleb ca 450 ust + 100 usd saatmine, muidugi siin pannakse ca 1,5 kilo tolli otsa, seega kokku kuskil 8 kilo. Otsisin kohapealt TD-04, aga siin tuli selle hinaks ca 16+.
-
- Postitusi: 134
- Liitunud: R Aug 04, 2006 7:06
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: Cubara
Elasin just selle protseduuri läbi kus gt17 sai td-04 vastu vahetatud. Kui hommikul käitades hakkab garrett sinist viskama, siis on mõistlikum juba autot mitte liigutada, pole palju jäänud. Ja kui läheb, siis lööb kole kiirest õli summutist välja ja samuti lööb katalüsaatori kinni kui õigel ajal pidama ei saa (nagu minul juhtus). Vanad garretti torud hoia kindlasti alles, vastupidiselt mõningate arvamusele annab need sobitada ka mitsu vurrile, lihtsalt pead treiali juurest läbi astuma, kes sulle 14-se kaela ja 12 keermega stutsid teeb, samuti on vaja pumbast tulevat toru 15 mm pikendada, muidu vastu vurri korpust läheb, kogu kulu ca 200 eeku, uue torukomplekti hind on neljakohaline ja esimene nr ei ole minuteada 1 ega 2. Kui mitsu vurri otsid odavamalt, julgen soovitada USA-s xboostturbochargers-is taastatud. Seal väike tehas kus spets taastamisega tegeletaksegi ja tasakaalustatakse neid elektrooniliselt ja mitte põlve otsas, samuti annavad nad olenemata läbisõidust garantii. Hind tuleb ca 450 ust + 100 usd saatmine, muidugi siin pannakse ca 1,5 kilo tolli otsa, seega kokku kuskil 8 kilo. Otsisin kohapealt TD-04, aga siin tuli selle hinaks ca 16+.
Suur tänu asjaliku vastuse eest. Päris palju infot siin saadaval...
-
- Postitusi: 134
- Liitunud: R Aug 04, 2006 7:06
- Asukoht:
- Auto:
Hommikul käiates nagu ei viska üldse midagi tagant. Ainult sooja mootoriga kiirendades...
Kas sellel xboostturbochargers- il mingi koduleht ka on? panin googlisse otsima ja ei saanud vastuseid. Tänud ette.
Kas sellel xboostturbochargers- il mingi koduleht ka on? panin googlisse otsima ja ei saanud vastuseid. Tänud ette.
-
- Postitusi: 134
- Liitunud: R Aug 04, 2006 7:06
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: Cubara
Oi- oi , mul seda infot ja kogemust selle vahetusega palju kogunes, nii et küsi aga julgelt. Oleks pikemalt kirjutanud, aga alustuseks piisavalt. endal samuti 98 a 9-5, sellepärast võtsingi sõna.
Eks ma küsin kindlasti, sest rahalises osas tuleb see laks muidu liiga allapoole vööd:wall:
-
- Postitusi: 134
- Liitunud: R Aug 04, 2006 7:06
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: Cubara
Seega ärgem olge ennatlikud ja lase enne kuskil õige diagnoos panna. Kuigi, pean tunnistama, et näd enne seda ma käisin kontrollis ja ühtegi viga ei leitud.
ma teisip. lähen....eks paistab siis mis mulle räägitakse.....oi jaa....see jama veel puuduski:D
Pole seal mingit treialit vaja,pole vaja midagi pikendada,ega ka lühendada.Tuleb sobivad jupid panna.Õli äravool tuleks orig. panna."Banjo" liidesed on standardsed. Põlve otsas ei
balaseeri ka eestis keegi turbokompressoreid ja garantii antakse ka siintehtutele.Hind jääb samasse hinnaklassi USA taastatutega ja probleemide (üliharvade) ilmnedes saab lahenduse oluliselt kiiremini,kui kirjatuviga ookeanitaguseid asju ajades.
Pole vaja jalgratast leiutada.Eestis kogu "know-how" ,tehnika,tegijad,hinnapoliitika juba üle 6 aasta olemas.
balaseeri ka eestis keegi turbokompressoreid ja garantii antakse ka siintehtutele.Hind jääb samasse hinnaklassi USA taastatutega ja probleemide (üliharvade) ilmnedes saab lahenduse oluliselt kiiremini,kui kirjatuviga ookeanitaguseid asju ajades.
Pole vaja jalgratast leiutada.Eestis kogu "know-how" ,tehnika,tegijad,hinnapoliitika juba üle 6 aasta olemas.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 134
- Liitunud: R Aug 04, 2006 7:06
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: Trionic
Pole seal mingit treialit vaja,pole vaja midagi pikendada,ega ka lühendada.Tuleb sobivad jupid panna.Õli äravool tuleks orig. panna."Banjo" liidesed on standardsed. Põlve otsas ei
balaseeri ka eestis keegi turbokompressoreid ja garantii antakse ka siintehtutele.Hind jääb samasse hinnaklassi USA taastatutega ja probleemide (üliharvade) ilmnedes saab lahenduse oluliselt kiiremini,kui kirjatuviga ookeanitaguseid asju ajades.
Pole vaja jalgratast leiutada.Eestis kogu "know-how" ,tehnika,tegijad,hinnapoliitika juba üle 6 aasta olemas.
Kas juba kord taastatud turbot annab veel taastada või on see ühekordne abinõu?
Ikka annab,kui pilbasteks pole võll-tiivikud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 134
- Liitunud: R Aug 04, 2006 7:06
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: Trionic
Ikka annab,kui pilbasteks pole võll-tiivikud.
Selge.
Aga kui masin hakkab vurre neelama,tuleb otsida üles põhjus,et ei juhtuks,nagu minu VT,või herr Qdwini tonnisega.Kumbki masin õgis mõne kuuga 4 turbokompressorit. VT`l sai viga tuvastatud(hävis ka 2,5 mootorit),aga ka Garrett`i vurrist sai loobutud.Pea sama teed läks ka herr Qdwin(va. mootori kap.).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ei mäleta,kas turbojumal näitas sulle seda GT17`st puuduvat,aga üliolulist ekraansebi. Omahind on kestvusele ohvriks toodud brittidel.Algselt postitas: qdwin
Ja 9-5 on kahjuks võimeline õgima Garreti kohitsetud kompressoreid erilise isuga.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 134
- Liitunud: R Aug 04, 2006 7:06
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: Trionic
Aga kui masin hakkab vurre neelama,tuleb otsida üles põhjus,et ei juhtuks,nagu minu VT,või herr Qdwini tonnisega.Kumbki masin õgis mõne kuuga 4 turbokompressorit. VT`l sai viga tuvastatud(hävis ka 2,5 mootorit),aga ka Garrett`i vurrist sai loobutud.Pea sama teed läks ka herr Qdwin(va. mootori kap.).
hmm...mis selleks põhjuseks siis oli? Kui tohib teada? mootori kap remont on just tehtud autol, karteri tuulutus ka peal.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Mu tonnise puhul oli tegemist mitmete negtiivsete kokkulangevustega, tuleb tunnistada et esimeses surmas oli jaan tatika nimeline nähtus süüdi. Garret vaeseke ei jõudnud valu käes ägamagi hakata.
9-5 loomupärased hädad on teistsugused. Lühikesed kolvid, Garreti turbo, tuulutus jne. Mu meelest on tuulutus jätkuvalt probleem ka uue kiti puhul, samas viimased 30000 km pole ketilõginat suurendanud. Ainult külmalt veidi aega, suvel ei kuulnud lõginat mitte kordagi.
9-5 loomupärased hädad on teistsugused. Lühikesed kolvid, Garreti turbo, tuulutus jne. Mu meelest on tuulutus jätkuvalt probleem ka uue kiti puhul, samas viimased 30000 km pole ketilõginat suurendanud. Ainult külmalt veidi aega, suvel ei kuulnud lõginat mitte kordagi.
-
- Postitusi: 134
- Liitunud: R Aug 04, 2006 7:06
- Asukoht:
- Auto:
No nii....kas hakkab jälle mingi n...ss peale:wall:
19.10 siis kirjutasin siia, et turbo vahetatud ja täna 06.11 hommikul autot käima pannes viskas sellise sinise pilve tagant välja, et ma pidin rabanduse saama seal samas kõrval
Krdi krt.....pole ju midagi valesti teinud. Külma mootoriga üle 2kilo pole pööreid lubanud, vahepeal fööni punastama ajanud ka siin. Mulle ei mahu pähe....
:(
19.10 siis kirjutasin siia, et turbo vahetatud ja täna 06.11 hommikul autot käima pannes viskas sellise sinise pilve tagant välja, et ma pidin rabanduse saama seal samas kõrval
Krdi krt.....pole ju midagi valesti teinud. Külma mootoriga üle 2kilo pole pööreid lubanud, vahepeal fööni punastama ajanud ka siin. Mulle ei mahu pähe....

:(