Tonnise käivitusprobleemid (ilmselt bensupump)

Tonnised ja nende mured
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#26

demonteeritud juba, voolikud "nagu" olid terved, ei hakanud lähemalt uurima. Haruharva läheb mõneks sekundiks auto käima. Mul speedpartsi rõhuregulaator. Rõhukell näitab 0 bar kütuse rõhku. Järelikult ei löö pump. Paaki juba valatud 15 liitrit kütust mis tagab kindla taseme, et kütus ka pumbani jõuaks.
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#27

Proovi pumpa eraldi, siis kohe selge, kas pump väljastab kütet või mitte.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#28

Proovin, aga põhimõtteliselt tellin võimsama pumba nii kui nii.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#29

:wtf: Palun kontrollige oma kütuse paagis vee taset aegajalt eriti just talvele vastu minnes, mul ca 3 - 4 liitrit vett 20 liitri bensiini kohta. Krdi viljandi tanklad, kunagi ei tea mis tankurist tulla võib, kas bensu, dislat, punasesõstra mahla või kibuvitsa marju. Pole pumpa proovida saanud hetkel aga arvan, et töötab, samas rõhukell survet ei näidanud. Selle veaks loen umbes oleva kütusefiltri. Nüüd tuleb terve kütuse süsteem läbi puhuda ja filter vahetada.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#30

See oli naljaga pooleks öeldud.
turbo-junkie
Postitusi: 25
Liitunud: P Dets 09, 2007 20:50
Asukoht:
Auto:

#31

nonii, mul suht sarnane häda, niiet ei hakka uut teemat tegema.
Juhtus siis nii, et parkisin auto kohviku ette. Autoks 1997 aasta anniversary tonnine. Teeääred olid tolles kohas aga nii ära vajunud, et auto oli tugevasti vasakule küljele viltu. Bensu oli kah suht vähe, kuskil seal punase piirimail, suts rohkem. Igatahes kui kohvitatud oli, auto enam tööle ei läinud. Kahtlustasin, et äkki vajus küte ühte serva ja pump ei saa enam kätte. Lükkasime ta siis sirgele maale, aga tööle ikka ei lähe. Ja ei saanudki tol päeval (eile siis). Tirisin ta koju ära. Lugesin foorumit ja hakkaisn samuti pensupumba tervises kahtlema. Et äkki see kuivale jäämine rikkus ära vms. Aga kui kõrv vastu pagassi põrandat suruda, on käivitamisel pumba vurinat kuulda küll. Niiet see vist olla ei saa? Üks tuttav saabimees käskis küünlad ära vahetada. Vahetasingi siis täna. Ei aidanud see midagi. Nüüd mure kui suur. Kohe absoluutselt ei luba ka. Kuna enne ei ole mitte ühtegi korda isegi mitte hoiatanud, siis arvan, et süüdi on too kallaku peale parkimine.
Asun Haapsalus, niiet siin ei ole vist ühtegi suurt saabi remondi spetsialisti varnast võtta. Diagnostikasse ka ei ole siin vist kuhugi viia. Ehk oskab keegi foorumlastest nõu anda, milles viga?

Ette tänades
Joosep
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#32

Kui sa nüüd paar korda pikalt käiasid siis hakka uue DIkasseti jaoks raha koguma:facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
turbo-junkie
Postitusi: 25
Liitunud: P Dets 09, 2007 20:50
Asukoht:
Auto:

#33

Krt, seda kartsin ma isegi. Kas seda DI-kassetti kontrollida ei saa kuidagi? Jahja kui palju uus maksab?
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#34

Algselt postitas: turbo-junkie
nonii, mul suht sarnane häda, niiet ei hakka uut teemat tegema.
Juhtus siis nii, et parkisin auto kohviku ette. Autoks 1997 aasta anniversary tonnine. Teeääred olid tolles kohas aga nii ära vajunud, et auto oli tugevasti vasakule küljele viltu. Bensu oli kah suht vähe, kuskil seal punase piirimail, suts rohkem. Igatahes kui kohvitatud oli, auto enam tööle ei läinud. Kahtlustasin, et äkki vajus küte ühte serva ja pump ei saa enam kätte. Lükkasime ta siis sirgele maale, aga tööle ikka ei lähe. Ja ei saanudki tol päeval (eile siis). Tirisin ta koju ära.

Kütuse viga see ei ole. Ma ise hiljuti sain sellised vitsad, erinevate asjade kokkulangemise pärast. Kütuse seier oli juba läbi punase vajunud ning info tabloo näitas 30km lõpuni. Parkisin väga tugeva kalde peale tööle minnes. Tagasi tulles läks auto ainult korraks käima ning suri kohe välja. Nõnda 2 korda. Siis jagasin asja ära, palusin töökaaslastel auto sirge peale tõmmata andsin 2x süüdet ning põmdi läks esimesest korrast käima ning sõitsin tanklasse.

Ehk siis korraks oleks ta pidanud käima ikka minema.
Iga ratas veab and then some!
turbo-junkie
Postitusi: 25
Liitunud: P Dets 09, 2007 20:50
Asukoht:
Auto:

#35

Nop, ei läinud isegi mitte korraks. Kuigi oleks võinud ju. Voolikutes ja pumbas ja mujal oleks ikka ühe turtsaka jagu pidanud olema. Ma lükkasin ka peale esimest ebaõnnestumist tasasele pinnale, aga ei midagi. Pärats lootsin, et ehk imeb uuesti sisse, kui pikemalt käian, aga tundub, et vb põhjustasin sellega hoopis suuremat kahju. Aga proovima ju pidi :)
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#36

DI maksab VM-is 5300.- Kontrollida kõige lihtsam teise auto peal.
Ise küpsetasin ka oma 6 kuud vana DI mõned päevad tagasi käiates ära. Vea põhjus oli vända andur. Sümptomid samad.
pistyk
Postitusi: 432
Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
Asukoht: Haapsalu
Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.

#37

nii õrnake see Di siis .kui pikalt käiates di ära lõhub siis?
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#38

3x ca. 5 sek järjest ja sellest piisas seekord :(
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#39

Algselt postitas: TGB
3x ca. 5 sek järjest ja sellest piisas seekord :(
Ei olnud tühikäiamine sul DI surma põhjus,vaid tagajärg.
Pikka käiamist kassetid küll kardavad,kuid haruharva,kui need sellest ka töölepingu üles ütlevad(minu praktikas 4 sellist juhtumit,kus surnud pumbaga masinal kedrati DI tummaks).
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#40

Algselt postitas: turbo-junkie
Krt, seda kartsin ma isegi. Kas seda DI-kassetti kontrollida ei saa kuidagi? Jahja kui palju uus maksab?
Sul peaks vist punane DI olema....
Mul üks selline vedeleb, kül aga kasutatud. Oli umbes sama diagnoos, kuid DI vigaseks ei osutunud ja seega see üle.
Tõenäoliselt homme olen Lihulas, et kui huvi, siis anna kiirelt teada, kas võtan kaasa.
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Ley
Postitusi: 14
Liitunud: P Dets 11, 2005 19:59
Asukoht:
Auto:

#41

Nii minuligi taoline jama käivitamisel, nimelt peale paari kuud seismist, kuna ratikas oli saba andnud, sai siis jälle tonnine pöördesse aetud, esimesed päevad toimis masin ilusti, reedel sai siis masinaga poes käidud ja kui poest tagasi tulin siis va raibe enam ei lähe käima. Sai transport järgi tellitud, mõtlesin et prooviks masinat korra käima tõmmata ja isegi vedis tööle. Kõik toimis, järgmine päev ka kõik ilusti toimis, aga kui mõne tunni mõõdudes, uuesti sai proovitud, enam käima ei lähe, ei hakkanud rohkem masinat torkima, äkki oskab keegi nõu anda, kust otsast peaks alustama :D Kas kala võib olla ka bensiinis, kuna viimati sai masinat tangitud detsembris(seal mingi alla 10L peaks sees olema)? Või peaks hakkama ka kohe bensu pumba kallale minema?
Vasta