Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::

Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#26

Algselt postitas: uhti
Meil on see nuusutaja ka aga värviga on tunduvalt mugavam ja tihti ka lihtsam leket üles leida;)
Nuusutajaga paraku jah tihedas rägastikus keeruline leket lokaliseerida.Helendav lekkekoht lihtsamalt leit:thumb:av
Kasutaja avatar
uhti
Postitusi: 92
Liitunud: P Juul 16, 2006 10:15
Asukoht:
Auto:

#27

Millest võib tulla selline asi,et teised saabid panid alguses salongivendi suht kiiresti käima aga see ei pane.Samas pole mul ühtegi saabi talvel olnud.Eeldaks,et praeguse ilmaga võiks ka vent suht kähku kõvasti puhuma hakata kui temp on näiteks 24c peale pandud aga autos on 0 kraadi.Kui panen HI peale kakkab kohe kõvasti puhuma.
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 2000
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#28

Ootab, kuni mootor soojaks läheb, siis on, mida puhuda.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#29

Ja sõltub,kuidas algseade on omaniku poolt progetud.
Kasutaja avatar
uhti
Postitusi: 92
Liitunud: P Juul 16, 2006 10:15
Asukoht:
Auto:

#30

Algselt postitas: Trionic
Ja sõltub,kuidas algseade on omaniku poolt progetud.
See on nüüd küll midagi uut.Kas sellist asja saab siis ka teha?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#31

Nende samade nuppudega paneelil saab kõiksuguseid trikke ACC`le õpetada.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#32

OT: Kui asendada temperatuuri anduri termotakisti väiksema nominaaliga (näiteks 8-9 Koomi), ei taha ventikas enam täisvõimsusel puhuda. Ja miinimumtemperatuuri 17 kraadi peetakse madalamaks tui tegelikult "aju" arvab, st. talvel lambanahkse kasukaga sõites ei ähvardata üles sulatada - üks väheseid tonnise puuduseid. Aga miinusena ei lülitata tagaklaasi kütet sisse. Seepärast mul on ongi kaks temp. andurit, suvine ja talvine (kahjuks hetekel ühte kahe põhjatutest avarustest ära kadunud).
Kasutaja avatar
uhti
Postitusi: 92
Liitunud: P Juul 16, 2006 10:15
Asukoht:
Auto:

#33

Selge!
Pean siis nati netis tuhnima,et mingit õpetust leida.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#34

Paned soovitud settingu paika ja vajutad ACC peal parempoolset ülemist ja parempoolset alumist nuppu koos. Selle peale peaks ta salvestama selle algsettinguks ja alati peale käivitamist selle võtma. Millegipärast oli veel soovitus mitte proovida enne 4 minuti möödumist salvestamisest. Minul on algsetting "OFF".. ;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
uhti
Postitusi: 92
Liitunud: P Juul 16, 2006 10:15
Asukoht:
Auto:

#35

Eks ma proovin õhtul järgi;) Tänud:notworthy:
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#36

Algselt postitas: uhti
Selge!
Pean siis nati netis tuhnima,et mingit õpetust leida.
Manuaalis on kliima progemise kohta siuke jutt (vt faili).

Lisatud failid kliimaprogr.pdf (99.3 KB) 
Kasutaja avatar
uhti
Postitusi: 92
Liitunud: P Juul 16, 2006 10:15
Asukoht:
Auto:

#37

Tundub,et ACC programmeerimine isegi õnnestus.Tühikäigu pöörded jäävad ka vahel liiga ülesse aga see vist tuleb puhastamist vajavast tühikäigu mootorist.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#38

Algselt postitas: uhti
Tundub,et ACC programmeerimine isegi õnnestus.Tühikäigu pöörded jäävad ka vahel liiga ülesse aga see vist tuleb puhastamist vajavast tühikäigu mootorist.
Progege ACC alati külma mootoriga,siis on parim tulemus.
Kasutaja avatar
uhti
Postitusi: 92
Liitunud: P Juul 16, 2006 10:15
Asukoht:
Auto:

#39

Jupp aega siis vaikus olnud.Nüüdseks siis tühikäigu mootor puhastatud ja tollega asi korras.Veel viilisin BOV-i augud ovaalseks,et kiiremini avaks klapi aga vedru on veel liiga kõva ja tuleb välja vahetada.
Algul plaanisin,et ennem ei pane MBC vahele kui uus väljalase saab tehtud aga realsus on vist teine.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#40

Algselt postitas: uhti
Jupp aega siis vaikus olnud.Nüüdseks siis tühikäigu mootor puhastatud ja tollega asi korras.Veel viilisin BOV-i augud ovaalseks,et kiiremini avaks klapi aga vedru on veel liiga kõva ja tuleb välja vahetada.
Algul plaanisin,et ennem ei pane MBC vahele kui uus väljalase saab tehtud aga realsus on vist teine.

Eks see Turbo himu viib viimasegi objektiivse mõtlemise kõrvade vahelt. Ma tegelen pea igapäevaselt enesega kaklemisega, igast upgreidide osas. :red:
Iga ratas veab and then some!
Kasutaja avatar
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1206
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-5NG, 9000CSE

#41

Seepärast mul on ongi kaks temp. andurit, suvine ja talvine (kahjuks hetkel ühte kahe põhjatutest avarustest ära kadunud).
Mul on olnud mõte teha ümberlüliti. Kui on selline 0 ümber temperatuur, siis lükkad "talvise" anduri peale. Pole jõudnud realiseerida. Küll on mul aga tehtud eraldi nupp el. antenni jaoks. Kui kuulad plaati või USB, siis ei ole mõtet antenni kogu aeg üles lasta kerida.

sorry OT:
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Kasutaja avatar
uhti
Postitusi: 92
Liitunud: P Juul 16, 2006 10:15
Asukoht:
Auto:

#42

Nüüd siis hakkavad vaikselt mingid vead välja tulema.Nimelt panin kohe algul tähele,et jahutusvedelikku oli kuskilt käigukasti peale tilkund.keerasin voolikud üle ja nagu enam ei lekkind.Täna ajasin mootori jälle täitsa kuumaks ja avastasin,et kuskilt vasakult eest plokikaane juurest immitseb õrnalt tosooli.Lähemal uurimisel segus,et jahutust lekib plokikaane tihendi vahelt:(
Kas keegi teadjamatest oskab rääkida,et kui suur töö tihendi vahetamine on ja palju tihendid umbes maksavad.Kas kaane maha võtminel on ka mingeid eripäraseid nõkse.
Väliselt paistab,et kõige hullem pole,sest eks ma olen erinevaid mootoreid u 60-70 tk.teinud aga R4 Saabi mootorit pole veel trehvand
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#43

Oli samasugune mure mul. Immitses tosooli. Ploki poldid said pingutatud ja immitsemine lõppes.
Niiet ei pruugi tihendi häda olla.
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
uhti
Postitusi: 92
Liitunud: P Juul 16, 2006 10:15
Asukoht:
Auto:

#44

Seda võib muidugi proovida jah:wise:
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#45

Kaanetihend maksab suurusjärgus 400-500 EEK. Eripärasdest vestavad ehk spetsialistid...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
uhti
Postitusi: 92
Liitunud: P Juul 16, 2006 10:15
Asukoht:
Auto:

#46

Kas originaal tihend on papist või metallist?
Kasutaja avatar
uhti
Postitusi: 92
Liitunud: P Juul 16, 2006 10:15
Asukoht:
Auto:

#47

Proovisin täna plokikaane polte pingutada.Kõiki andis natuke keerata aga nagu arvata oligi siis leket see täielikult ei kõrvaldand.Samas sain umkaudse ülevaate keti,taldade ja rataste kohta ja need tunduvad veel päris head olema.Ka DI kasett on kirjade järgi suht värske :)
[IMG]http://i47.photobucket.com/albums/f175/ ... ber103.jpg[/IMG]
[IMG]http://i47.photobucket.com/albums/f175/ ... ber104.jpg[/IMG]
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#48

Algselt postitas: uhti
Kas originaal tihend on papist või metallist?
Tonnisel "papist".
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#49

uhti tsitaat:

Proovisin täna plokikaane polte pingutada.Kõiki andis natuke keerata aga nagu arvata oligi siis leket see täielikult ei kõrvaldand.Samas sain umkaudse ülevaate keti,taldade ja rataste kohta ja need tunduvad veel päris head olema.Ka DI kasett on kirjade järgi suht värske :)

Poltide niisama pingutamine ei anna midagi,pigem teeks halba.Ülepingutamine toimib ainult metalltihendite puhul(siiski harva) ja selleks tuleb ikka momentvõtit kasutada.
Pildid näitavad,et tegu on üliheade õlidega sõitnud mootoriga.Paraku ketisatsi seisukorda pole võimalik tuvastada.Suur kett,mis harva probleeme valmistab ja häält teeb,selle sesukkorra võid umbkaudselt määrata,kui pinguti välja võtad. Probleemiallikas- balansketisats,seda sa niikuinii ei näe,enne,kui otsakaas maas. Ja siis juba pead vahetama KÕIK,kuna suur töö tehtud.
Kasutaja avatar
uhti
Postitusi: 92
Liitunud: P Juul 16, 2006 10:15
Asukoht:
Auto:

#50

Tal on balansiir võllid ka?Nod ju tegelt suht mõtetud asjad:)
Vasta