2. leht 5-st
Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: L Nov 10, 2007 16:32
Postitas Trionic
Algselt postitas: uhti
Meil on see nuusutaja ka aga värviga on tunduvalt mugavam ja tihti ka lihtsam leket üles leida;)
Nuusutajaga paraku jah tihedas rägastikus keeruline leket lokaliseerida.Helendav lekkekoht lihtsamalt leit:thumb:av
Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: P Nov 11, 2007 17:45
Postitas uhti
Millest võib tulla selline asi,et teised saabid panid alguses salongivendi suht kiiresti käima aga see ei pane.Samas pole mul ühtegi saabi talvel olnud.Eeldaks,et praeguse ilmaga võiks ka vent suht kähku kõvasti puhuma hakata kui temp on näiteks 24c peale pandud aga autos on 0 kraadi.Kui panen HI peale kakkab kohe kõvasti puhuma.
Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: P Nov 11, 2007 18:13
Postitas ill
Ootab, kuni mootor soojaks läheb, siis on, mida puhuda.
Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: P Nov 11, 2007 20:25
Postitas Trionic
Ja sõltub,kuidas algseade on omaniku poolt progetud.
Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: P Nov 11, 2007 20:40
Postitas uhti
Algselt postitas: Trionic
Ja sõltub,kuidas algseade on omaniku poolt progetud.
See on nüüd küll midagi uut.Kas sellist asja saab siis ka teha?
Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: P Nov 11, 2007 20:48
Postitas Trionic
Nende samade nuppudega paneelil saab kõiksuguseid trikke ACC`le õpetada.
Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: P Nov 11, 2007 20:56
Postitas qdwin
OT: Kui asendada temperatuuri anduri termotakisti väiksema nominaaliga (näiteks 8-9 Koomi), ei taha ventikas enam täisvõimsusel puhuda. Ja miinimumtemperatuuri 17 kraadi peetakse madalamaks tui tegelikult "aju" arvab, st. talvel lambanahkse kasukaga sõites ei ähvardata üles sulatada - üks väheseid tonnise puuduseid. Aga miinusena ei lülitata tagaklaasi kütet sisse. Seepärast mul on ongi kaks temp. andurit, suvine ja talvine (kahjuks hetekel ühte kahe põhjatutest avarustest ära kadunud).
Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: P Nov 11, 2007 21:37
Postitas uhti
Selge!
Pean siis nati netis tuhnima,et mingit õpetust leida.
Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: E Nov 12, 2007 8:33
Postitas Cyber
Paned soovitud settingu paika ja vajutad ACC peal parempoolset ülemist ja parempoolset alumist nuppu koos. Selle peale peaks ta salvestama selle algsettinguks ja alati peale käivitamist selle võtma. Millegipärast oli veel soovitus mitte proovida enne 4 minuti möödumist salvestamisest. Minul on algsetting "OFF"..

Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: E Nov 12, 2007 8:39
Postitas uhti
Eks ma proovin õhtul järgi;) Tänud:notworthy:
Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: E Nov 12, 2007 9:25
Postitas suur
Algselt postitas: uhti
Selge!
Pean siis nati netis tuhnima,et mingit õpetust leida.
Manuaalis on kliima progemise kohta siuke jutt (vt faili).
Lisatud failid kliimaprogr.pdf (99.3 KB)
Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: T Nov 13, 2007 8:26
Postitas uhti
Tundub,et ACC programmeerimine isegi õnnestus.Tühikäigu pöörded jäävad ka vahel liiga ülesse aga see vist tuleb puhastamist vajavast tühikäigu mootorist.
Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: T Nov 13, 2007 22:56
Postitas Trionic
Algselt postitas: uhti
Tundub,et ACC programmeerimine isegi õnnestus.Tühikäigu pöörded jäävad ka vahel liiga ülesse aga see vist tuleb puhastamist vajavast tühikäigu mootorist.
Progege ACC alati külma mootoriga,siis on parim tulemus.
Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: N Nov 22, 2007 8:45
Postitas uhti
Jupp aega siis vaikus olnud.Nüüdseks siis tühikäigu mootor puhastatud ja tollega asi korras.Veel viilisin BOV-i augud ovaalseks,et kiiremini avaks klapi aga vedru on veel liiga kõva ja tuleb välja vahetada.
Algul plaanisin,et ennem ei pane MBC vahele kui uus väljalase saab tehtud aga realsus on vist teine.
Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: N Nov 22, 2007 8:51
Postitas IFF
Algselt postitas: uhti
Jupp aega siis vaikus olnud.Nüüdseks siis tühikäigu mootor puhastatud ja tollega asi korras.Veel viilisin BOV-i augud ovaalseks,et kiiremini avaks klapi aga vedru on veel liiga kõva ja tuleb välja vahetada.
Algul plaanisin,et ennem ei pane MBC vahele kui uus väljalase saab tehtud aga realsus on vist teine.
Eks see Turbo himu viib viimasegi objektiivse mõtlemise kõrvade vahelt. Ma tegelen pea igapäevaselt enesega kaklemisega, igast upgreidide osas.

Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: N Nov 22, 2007 10:31
Postitas Zazou
Seepärast mul on ongi kaks temp. andurit, suvine ja talvine (kahjuks hetkel ühte kahe põhjatutest avarustest ära kadunud).
Mul on olnud mõte teha ümberlüliti. Kui on selline 0 ümber temperatuur, siis lükkad "talvise" anduri peale. Pole jõudnud realiseerida. Küll on mul aga tehtud eraldi nupp el. antenni jaoks. Kui kuulad plaati või USB, siis ei ole mõtet antenni kogu aeg üles lasta kerida.
sorry OT:
Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: L Nov 24, 2007 14:20
Postitas uhti
Nüüd siis hakkavad vaikselt mingid vead välja tulema.Nimelt panin kohe algul tähele,et jahutusvedelikku oli kuskilt käigukasti peale tilkund.keerasin voolikud üle ja nagu enam ei lekkind.Täna ajasin mootori jälle täitsa kuumaks ja avastasin,et kuskilt vasakult eest plokikaane juurest immitseb õrnalt tosooli.Lähemal uurimisel segus,et jahutust lekib plokikaane tihendi vahelt:(
Kas keegi teadjamatest oskab rääkida,et kui suur töö tihendi vahetamine on ja palju tihendid umbes maksavad.Kas kaane maha võtminel on ka mingeid eripäraseid nõkse.
Väliselt paistab,et kõige hullem pole,sest eks ma olen erinevaid mootoreid u 60-70 tk.teinud aga R4 Saabi mootorit pole veel trehvand
Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: L Nov 24, 2007 14:49
Postitas kasparius
Oli samasugune mure mul. Immitses tosooli. Ploki poldid said pingutatud ja immitsemine lõppes.
Niiet ei pruugi tihendi häda olla.
Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: L Nov 24, 2007 14:55
Postitas uhti
Seda võib muidugi proovida jah:wise:
Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: L Nov 24, 2007 14:57
Postitas Cyber
Kaanetihend maksab suurusjärgus 400-500 EEK. Eripärasdest vestavad ehk spetsialistid...
Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: P Nov 25, 2007 12:12
Postitas uhti
Kas originaal tihend on papist või metallist?
Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: P Nov 25, 2007 14:05
Postitas uhti
Proovisin täna plokikaane polte pingutada.Kõiki andis natuke keerata aga nagu arvata oligi siis leket see täielikult ei kõrvaldand.Samas sain umkaudse ülevaate keti,taldade ja rataste kohta ja need tunduvad veel päris head olema.Ka DI kasett on kirjade järgi suht värske

[IMG]
http://i47.photobucket.com/albums/f175/ ... ber103.jpg[/IMG]
[IMG]
http://i47.photobucket.com/albums/f175/ ... ber104.jpg[/IMG]
Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: P Nov 25, 2007 17:23
Postitas Trionic
Algselt postitas: uhti
Kas originaal tihend on papist või metallist?
Tonnisel "papist".
Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: P Nov 25, 2007 17:36
Postitas Trionic
uhti tsitaat:
Proovisin täna plokikaane polte pingutada.Kõiki andis natuke keerata aga nagu arvata oligi siis leket see täielikult ei kõrvaldand.Samas sain umkaudse ülevaate keti,taldade ja rataste kohta ja need tunduvad veel päris head olema.Ka DI kasett on kirjade järgi suht värske
Poltide niisama pingutamine ei anna midagi,pigem teeks halba.Ülepingutamine toimib ainult metalltihendite puhul(siiski harva) ja selleks tuleb ikka momentvõtit kasutada.
Pildid näitavad,et tegu on üliheade õlidega sõitnud mootoriga.Paraku ketisatsi seisukorda pole võimalik tuvastada.Suur kett,mis harva probleeme valmistab ja häält teeb,selle sesukkorra võid umbkaudselt määrata,kui pinguti välja võtad. Probleemiallikas- balansketisats,seda sa niikuinii ei näe,enne,kui otsakaas maas. Ja siis juba pead vahetama KÕIK,kuna suur töö tehtud.
Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: E Nov 26, 2007 8:23
Postitas uhti
Tal on balansiir võllid ka?Nod ju tegelt suht mõtetud asjad:)