2. leht 2-st
2,2TiD mehaaniline viga(kett pooleks)
Postitatud: T Nov 20, 2007 11:52
Postitas AndresV
Algselt postitas: Trionic
Pagan,arumaeisaa,miks kõiki GM`i mootoreid need kettide-tuulutuste- kolbide-saalede jne. hädad kummitavad?
Miks samal ajal MB ja BMW tehnika näiteks ei eelda üleüldse mootoritransmissiooni detailide vahetust ka poole miljoni km. läbisõidu järel? Samas detaile toodavad samad tehased ja sama kvaliteediga:freak: .
Miks sa arvad, et sama kvaliteediga? Ma usun, et tehas teeb, nii nagu kvaliteet ja hind on kokku lepitud. Ja konkreetsed detailid ja sõlmed mõeldakse-kujundatakse-dimensioneeritakse-konstrueeritakse ju ikka iga auto(margi)tehase inseneride poolt. Allhankija tehas teeb vaid valmis täpselt selle, mis tellitud.
Ja ei ole need Baierimaa insenerid ka mingid jumalad. Üks bmw-käigukastidega pikemalt tegelenud kodanik on useneti uudisgrupis palju näiteid toonud, kus mingi laager või sõlm on konstrueeritud selgelt alamõõdulisena vm sellisel moel, et see ei saagi pikalt kesta.
2,2TiD mehaaniline viga(kett pooleks)
Postitatud: T Nov 20, 2007 12:00
Postitas MadMan
Sellelt pildilt mõni vidin hakkas liikuma?
Tükid väljalaskesse ei lennanud s.t. turbo veel terve?
Lisatud failid
2,2TiD mehaaniline viga(kett pooleks)
Postitatud: T Nov 20, 2007 12:18
Postitas rantto
Turboga pidi kõik korras olema ja mina täpselt ei tea millise klapiga tegu:red:
2,2TiD mehaaniline viga(kett pooleks)
Postitatud: T Nov 20, 2007 12:31
Postitas suur
Algselt postitas: AndresV
Miks sa arvad, et sama kvaliteediga? Ma usun, et tehas teeb, nii nagu kvaliteet ja hind on kokku lepitud.
Nii on.
mõeldakse-kujundatakse-dimensioneeritakse-konstrueeritakse ju ikka iga auto(margi)tehase inseneride poolt. Allhankija tehas teeb vaid valmis täpselt selle, mis tellitud.
Arenduses on siiski väga suur roll ka allhankijatel. Teatud sõlmede insenerilahendus tuleb ka allhankijatelt. Lihtne näide - helitehnika.
2,2TiD mehaaniline viga(kett pooleks)
Postitatud: T Nov 20, 2007 21:02
Postitas aatom
Kas on selgunud, mis täpsemalt liikuma hakkas e. mida peaksid 2,2 diisli omanikud tähelepanelikumalt jälgima, et ei tekiks sama saatus.
2,2TiD mehaaniline viga(kett pooleks)
Postitatud: K Nov 21, 2007 17:12
Postitas rantto
Algselt postitas: aatom
Kas on selgunud, mis täpsemalt liikuma hakkas e. mida peaksid 2,2 diisli omanikud tähelepanelikumalt jälgima, et ei tekiks sama saatus.
Paar posti üleval pool toodud jooniselt NR4 seal peaks olema need klapid. Üks nendest hakkas rändama, võll oli katki. Üksikuna vahetada ei saa ja tuleb uus sisselase. Veel tulevad uued juhtpuksid, tõukurid, nookurid ja uued klapid 8tk.
2,2TiD mehaaniline viga(kett pooleks)
Postitatud: K Nov 21, 2007 18:20
Postitas Trionic
Tsitaat:
Miks sa arvad, et sama kvaliteediga? Ma usun, et tehas teeb, nii nagu kvaliteet ja hind on kokku lepitud. Ja konkreetsed detailid ja sõlmed mõeldakse-kujundatakse-dimensioneeritakse-konstrueeritakse ju ikka iga auto(margi)tehase inseneride poolt. Allhankija tehas teeb vaid valmis täpselt selle, mis tellitud.
Miks ma arvan? Kui mul on täpselt sama lülivalemiga,samast tehasest tulnud
ketid kahelt eri marki masinalt,millelt ühelt tulnud kett(ketid) on prügikaup 100tuh.km. pärast ja teiselt tulnu(d) ilmutab peale 400tuh. läbimist juba esimesi venimisemärke.
Kui täpselt samased ketisatsid(kogu taldade-rataste-pingutite bla-bla)kestavad tonnistel min.250,hea hoolduse korral ka 450 tuh.km. aga 9-5/9-3 OG`l pole tihti 100 tuh. pärast muud teha,kui kühvliga sodi mootorist kokku tõsta.
Mootori konstruktsioonides on asi ja sakslased ei tule üldse teemaks kettide kvaliteedi puhul. Neid toodavad pilusilmad kõigile markidele,ka põllutöö omadele.
Kolm ketitootjat pakendavad oma kaupa kümnete nimede all. 9-5 ilmudes süüdistati ka,et mingid savist kettide partii on liikvel tuntud pakendaja logo all. Paraku hiljem muutus see 8 aastaseks mootorigarantiiks

Ei mina usu,et spetsiaalselt Saabidele üliebakvaliteetseid ketisatse toodetakse ja sakslastele tehakse need volframist-iriidiumist-kevlarist ja tulnukate ülimaterjalidest.
Ka Toyota toodangut,ega ka Mazda,ega ka Nissani oma vaeva sellised jamad(nii vähe,kui neil neid rihmadeta mootoreid on).
2,2TiD mehaaniline viga(kett pooleks)
Postitatud: K Nov 21, 2007 22:22
Postitas stennadi
Pagan käisin seda autot suvel ostuplaanidega vaatamas ja juba siis tundus, et mootor ei käi nagu hästi.
Kahju küll nii öelda, aga
Hea, et ära ei ostnud ....
2,2TiD mehaaniline viga(kett pooleks)
Postitatud: K Nov 21, 2007 22:38
Postitas saab9-3
Ma küll ei usu, et seda suvel kuulda võis olla. Isegi kui see klapp logiseks, ei mõjutaks see olulisel määralt mootori tööd. Vähemalt niikaua, kuni ta veel omal kohal asub. Olgu klapp siis kinni, lahti või pooleldi lahti.
2,2TiD mehaaniline viga(kett pooleks)
Postitatud: N Nov 22, 2007 6:51
Postitas Trionic
Sealt kuulda pole tõesti midagi.Neil õhuklappidel on kalduvus kinni kiiluda.Süüdlaseks tahm,mis neile hulganisti ladestub. Väga ädised on ka võlli juhtpuksid milledesse kulub liigne lõtk.Kunagi sai kellegile foorumist treitud ennetavalt uued vidinad sinna klapimajandusse.Aga et lausa läbi mootori tükid pääsevad??
Järjekordne asi,mida kriitilise pilguga aeg-ajalt üle tasuks tšekata dislaomanikel.
2,2TiD mehaaniline viga(kett pooleks)
Postitatud: N Nov 22, 2007 7:50
Postitas rantto
Algselt postitas: stennadi
Pagan käisin seda autot suvel ostuplaanidega vaatamas ja juba siis tundus, et mootor ei käi nagu hästi.
Kahju küll nii öelda, aga
Hea, et ära ei ostnud ....
Ja peale seda kui Sina seda vaatamas käisid, käisin mina Troostis kus vastati, et kõik on igati OK

Ehk järgmise nädala lõpus kui masin jälle nurruma hakkab siis üritan pildile jäädvustada selle probleemse koha.
2,2TiD mehaaniline viga(kett pooleks)
Postitatud: N Nov 22, 2007 10:25
Postitas MadMan
Need klapid lendavad läbi mootori ka E46 3.0d BMW-del.
2,2TiD mehaaniline viga(kett pooleks)
Postitatud: N Nov 22, 2007 11:02
Postitas stennadi
Võib-olla mul on diiselautode suhtes mingi eelarvamus lihtsalt. (teinekord kipub olema).
Õnnetu lugu igaljuhul - selline suhteliselt tühine pisiviga viib sellise koleda tagajärjeni.
2,2TiD mehaaniline viga(kett pooleks)
Postitatud: N Nov 22, 2007 20:18
Postitas Trionic
rantto tsitaat:
Ja peale seda kui Sina seda vaatamas käisid, käisin mina Troostis kus vastati, et kõik on igati OK
Teinekord palu siis,kui masina ülevaatamiseks tood kõik algosadeks lammutada,
detailid ultaheli,või muu sarnasega läbi valgustada Ja ka siis ei suudaks isegi jumal ennustada,millal mõni struktuur järgi annab.
Miks,ma ei suuda selliseid lauseid taluda:wall:
2,2TiD mehaaniline viga(kett pooleks)
Postitatud: N Nov 22, 2007 20:44
Postitas rantto
Probleem on selles, et töötava mootoriga õlikorgi avades lendlesid piisad ka ava kaudu välja. Sellest ka säärane lause:)
2,2TiD mehaaniline viga(kett pooleks)
Postitatud: N Nov 22, 2007 21:00
Postitas stennadi
EDIT :VABANDUUUUST....
2,2TiD mehaaniline viga(kett pooleks)
Postitatud: N Nov 22, 2007 21:22
Postitas iisak
Algselt postitas: stennadi
Lihtsalt kinnitab minu arvamust, et välismaalt toodud autot ei maksa siis osta kui just ise järgi ei käi ja täpselt ei näe kellelt see auto tuleb.
Ja see tagab täieliku kindluse ja rahulolu???
Eriti osavad vennad:bs:
2,2TiD mehaaniline viga(kett pooleks)
Postitatud: N Nov 22, 2007 21:32
Postitas rantto
Mul on siiski tunne, et kõik mis liigub see kulub. Saab ju autot ka üle p***e korda teha aga milleks? Siiamaani olen järginud head tava, et remondin enda jaoks mitte teistele
2,2TiD mehaaniline viga(kett pooleks)
Postitatud: R Nov 23, 2007 21:44
Postitas stennadi
Igaljuhul soovin jõudu. Ei saagi aru kuidas sa oled siiamaani viitsinud nii palju jännata. Too pill pole sul ju mingi hobiauto ka mille ehitamine oleks lõbu ja lustimine vaid igapäevasõiduk,.
2,2TiD mehaaniline viga(kett pooleks)
Postitatud: L Dets 01, 2007 15:24
Postitas rantto
Auto korras ja parem kui varem. Sisselaske süsteem oli julmalt sodi täis, tasub diisli omanikel ka seda puhastada. Tänud Troosti meeskonnale ja neile foorumlastele kes abistasid nõu ja jõuga.
Teema LUKKU.
2,2TiD mehaaniline viga(kett pooleks)
Postitatud: L Dets 01, 2007 15:25
Postitas stennadi
Edit:sain juba vastuse teisest teemast