Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan

Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#26

heh... tegelikult unustasid siin mõned mehed (mina ka vist) ära, et sellel V6-l ka vurr on ..;) ka LPT seades on sealt ikka kuhjaga tulemas. 9000 Griffin oli 3.0 vabalthingav...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
melka
Postitusi: 232
Liitunud: E Apr 17, 2006 20:08
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 NG Aero, Saab 9-5 Aero, Saab 9000 Aero, Saab 9000

#27

Ei tea kes küll :D
Automaaler. OÜ Timberston (Sikkens, Düna, Lesonal)
Jürgen

#28

Kas oli nii, et täna Tallinn-Tartu maanteel võis seda autot kohata? Kas sa oled tagumised klaasid tooninud ära?
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#29

Võis küll kohata Puurmani ja Tartu vahel. Tagumised klaasid olid toonitud juba enne kui mina selle auto sain.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#30

3,0t V-6 on ikka väga julmalt väänav masin.Kui üldse kunagi veel enesele Saabi hangin,võtan just sellise. Kui veel suur vurr panna,või bi-turboks teha::headbang:
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#31

Tegin väikese lisavarustuse hinnapäringu VM-i ja sain vastuseks 65000.- :mad:
Nimekiri siis selline:
Decor panel 400106233
Tow bar, lockable and removable 400133617
Gear selector, carbon-fibre 400112587
Instrument panel, carbon-fibre 400128609
Storage compartment 4600250
Mat set, rubber
Mat set, textile
Steering wheel, Sport 400111324
Mat, cargo 400106381
Storage box 400109195
Child seat cushion 12799915
Front Mud Flaps 400107967
Rear Mud Flaps 400106191
Front lip spoiler 400132643
Sill covers 400132601
Hirsch Rear Spoiler E848007000
Lisada veel Koni amordid ja keretööd...
Peab miljonäriks hakkama või tasub ka lammaritest otsida?

Aga nüüd mootoririhm ja õli vahetusse. Siis on veel turvalisem :drive:
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#32

Tänu Quaker State kleepsule selgus ka auto ajalugu Eestis.
Auto kuulus alates 2003 a. ühele Saabianti sõbrale ja käis Autotarvete OÜ-s regulaarselt hoolduses. Pärast korralikku taguotsa laksu ostis kindlustus selle ära ja siis klopsiti see kusagil üles.
Kasutaja avatar
Aeronautik
Postitusi: 170
Liitunud: L Nov 24, 2007 16:28
Asukoht:
Auto:

#33

Minu 2.8 V6 kipub ka maanteel vägisi illegaalsetele kiirustele minema......
Aga jah suurem mootor on jõulisem ja hääl on ikka veekuuel maru ilus:head:
kui auto korralikult taastatud siis on loota palju muretuid kilomeetreid.
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#34

Esiteks palju õnne uue Saabi puhul! Eriti ilusat värvi teine!

Kuna sõbral sama aasta 9-5 Griffin siis olen sinna peale ka paar korda astunud. Nii minu kui Griffini omaniku enda arvamus on et 2.3 FPT 9000 on teravama minekuga nii kohaltvõttes kui igasugustel legaalsetel kiirustel vajutades. Samas ei ole see vahe mäekõrgune ja Griff on Tallinna linnas sõitmiseks palju mugavama vedrustusega!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#35

Algselt postitas: TGB
Esiteks palju õnne uue Saabi puhul! Eriti ilusat värvi teine!

Kuna sõbral sama aasta 9-5 Griffin siis olen sinna peale ka paar korda astunud. Nii minu kui Griffini omaniku enda arvamus on et 2.3 FPT 9000 on teravama minekuga nii kohaltvõttes kui igasugustel legaalsetel kiirustel vajutades. Samas ei ole see vahe mäekõrgune ja Griff on Tallinna linnas sõitmiseks palju mugavama vedrustusega!
Ära kunagi võrdle FPT tonnist ja suvalist 9-5`t. Tonnine on ju piiramatute tuunimsevõimalustega ja mittelagunev. 9-5 pole ei üht,ega teist.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#36

Arengutest niipalju, et käes on "Storage compartment 4600250" ja eemaldatud said mingid tobedad hõbedased kleepsuribad.
Jahutusvedelik kaob endiselt ja termostaat pole vist ka esimeses nooruses. Vaikselt kahtlustan juba kõige hullemat - õliradikat, kuigi õli ei paista vahtus olevat ja paisupaak sisaldab ka normaalset värvi vedelikku.
Kulgeb vaikselt edasi.
Aimar
Postitusi: 206
Liitunud: K Sept 27, 2006 21:26
Asukoht:
Auto:

#37

Algselt postitas: MadMan
Vaikselt kahtlustan juba kõige hullemat - õliradikat, kuigi õli ei paista vahtus olevat ja paisupaak sisaldab ka normaalset värvi vedelikku.
Kulgeb vaikselt edasi.

Õliradika lõhkemisega jahutusvedelik karterisse ei tohiks sattuda, kuna õli surve ikka tunduvalt suurem.
Aga paisupaaki tekib küll korralik solk.....endal läbielatud.
Kui on kahtlused siis lase ennetavalt ära vahetada.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#38

Vahetangi ;)
Aga õhkradika vastu.

Vedelik lahkub siis kuskilt mujalt, aga praeguse märja ilmaga asfaldilt ei näe ja kadu on umbes liitrike kuu aja peale.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#39

Algselt postitas: MadMan
Vahetangi ;)
Aga õhkradika vastu.

Vedelik lahkub siis kuskilt mujalt, aga praeguse märja ilmaga asfaldilt ei näe ja kadu on umbes liitrike kuu aja peale.
Lihtsalt ot:mu V-12`l ongi tehas seda teed läinud.Plokis valitseb õliradika kaane all tühjus ja radikas on viidud ette ninasse.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#40

Masinal uus hingamine - hooldus tehtud.
Tagumised pidurikettad on suht kulunud ja käsipiduri klotsid kiilusid ühel küljel kinni - õnneks juhtus see töökojas mitte maanteel.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#41

Jälle hunnik raha investeeritud, aga mõned asjad on veel teha... Kui see rahakott vaid vastu peaks.

update: uued pidurikettad, vahetatud salongi- ja kütusefilter, uus pruugitud DI ja uued küünlad.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#42

Paar värskemat pilti ka.

Lisatud failid
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#43

Sama koht, erinevad nurgad. Kaamera Olympus C-370.

Lisatud failid
MangustGrupp
Postitusi: 350
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#44

nuud on palju ilusam! palju maantel tarbib?

P.S. kui tuleb soov BSR tuuning teha, vota uhendus :) arvan et saame odavama pakkuda kui nende kodulehekuljel praegu on (www.bsr.se) Muidu paris korralik kiirendus, vaatasin youtube.com-is stage2ga
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#45

Kütusekulu kohta võib öelda nii:
2000 km keskmine on 10.5, sellest enamus linnas.
Maanteel 8.2 l / 100 km.
Nordic Uhr pakub 250 hj ;)
Vaatab selle tuuningu koha pealt hiljem - praegu vaja plokikaane tihendid korda teha.
MangustGrupp
Postitusi: 350
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#46

:)) aga edu siis, loodan et varsti eestis tuleb +1 tuunitud saabi rohkem ;)
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#47

Plokikaane tihendid korras, poolraami tagumised puksid vahetatud. Auto müügis.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#48

Sõidab jälle.
Uus universaalkat ja veidi pruugitud summuti pandi alla, kuid keevitused andsid Tln-Trt otsaga saba ja nüüd pläriseb veel koledamini kui enne. :conf:

Korras.
raims
Postitusi: 89
Liitunud: T Juul 15, 2008 11:11
Asukoht:
Auto:

#49

Aero esilisa ja küljekarbid oleks pakkuda kui huvi on. Hinda paku ise... Valmistatud klaasplastikust, kuid sirged ja korralikud. Lisaks pakkuda ka tagumise luugi spoiler. Huvi korral PS
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#50

Käigukasti viiva trossi ots oli kakti ja auto enam ei käivitunud. Teadmamehe nõuga sai jälle liikuma (N-asend) ja remondimehe jõuga ära lapitud. Kässar külmus ka kinni ja tõmbas klotsid kenasti viledaks. Linnavahel on päris naljakas vaadata paigalseisvate tagaratastega ringikimajaid. :freak:
Vasta